Wzrost liczby leadów Y2Y o 51% dzięki Facebook Ads. Case producenta sprzętu medycznego

Czy sprzęt medyczny można skutecznie promować w sektorze B2B i to w dodatku na Facebooku? Owszem, można. Dowodem na to jest nasza roczna współpraca z producentem aparatury medycznej z zakresu medycyny estetycznej.

  • 51 % wzrost liczby leadów Y2Y
  • 13 -krotny wzrost wyświetleń www Y2Y
  • 51 % wzrost zasięgu reklam Y2Y
Zobacz case study
  • 51 % wzrost liczby leadów Y2Y
  • 13 -krotny wzrost wyświetleń www Y2Y
  • 51 % wzrost zasięgu reklam Y2Y

ROAS 86,75 z kampanii Facebook Ads dla branży B2B w pierwszym miesiącu pandemii

Nasz klient to hurtownia damskiej odzieży, która zaopatruje sklepy i butiki w całej Europie oraz Wielkiej Brytanii, a od niedawna również Ameryce Północnej. Swoją sprzedaż prowadzi w całości przez internet, dlatego marketing online jest w tym przypadku szczególnie ważny. Kiedy zaczynaliśmy współpracę, naszym celem było umocnienie pozycji hurtowni na polskim rynku i ekspansja na rynki zagraniczne.

  • 719 ilość zakupów
  • 13,59 zł koszt zakupu
  • 86,75 ROAS
Zobacz case study
  • 719 ilość zakupów
  • 13,59 zł koszt zakupu
  • 86,75 ROAS

Jak w 5 miesięcy pozyskaliśmy 576 leadów dla firmy hostingowej?

W maju 2020 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą świadczącą usługi hostingu stron www. Jak wykazały wstępne rozmowy z klientem – pomimo szerokiej oferty wysokiej jakości usług, liczba wyszukiwań, zgłoszeń i zapytań nie osiągała satysfakcjonującego pułapu względem poświęcanego na ten cel budżetu.

  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL
Zobacz case study
  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL

Ponad 20 000 zł przychodu w 18 dni i 768% zwrotu z inwestycji w dniu premiery nowego jadłospisu

Firma naszego klienta zajmuje się sprzedażą gotowych jadłospisów oraz promowaniem rozsądnego podejścia do zdrowego żywienia. Najważniejsze w roku są premiery nowych jadłospisów, na których skupiały się wszystkie działania organiczne klienta. 

Celem naszej współpracy było wsparcie reklamami premiery nowego jadłospisu oraz zwiększenie stałej sprzedaży.

  • 20 000 zł przychodu
  • 768% zwrotu z reklamy
Zobacz case study
  • 20 000 zł przychodu
  • 768% zwrotu z reklamy

Odpowiednia strategia stawek kluczem do sukcesu w branży szkoleń dla programistów

KODILLA to pierwsza szkoła programowania online w Polsce. Została założona w 2013 roku jako darmowa platforma do nauki kodowania pod nazwą codemy.pl.

  • 268% CTR kreacji
  • 763% współczynnik konwersji
  • -13,42% średnie CPC
Zobacz case study
  • 268% CTR kreacji
  • 763% współczynnik konwersji
  • -13,42% średnie CPC

Od 0 do 1 miliona zł obrotu miesięcznie w Google Ads dla branży B2B

  • 253% wzrost liczby transakcji
  • 105% wzrost współczynnika konwersji
Zobacz case study
  • 253% wzrost liczby transakcji
  • 105% wzrost współczynnika konwersji

Za wynikami kampanii stoją profesjonaliści, a nie magicy. 120% więcej leadów w 5 miesięcy!

  • 5,17% współczynnik konwersji
  • 27 tys zł - średnia wartość leada
  • 92 ROAS
Zobacz case study
  • 5,17% współczynnik konwersji
  • 27 tys zł - średnia wartość leada
  • 92 ROAS
1 2

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami