• 100 leadów miesięcznie
  • 30% konwersja z reklam
  • 2 zapełnione sale szkoleniowe

Wzrost liczby kontaktów o 51% dzięki naszym reklamom na Facebooku. Oto case study producenta sprzętu medycznego

Czy sprzęt medyczny można skutecznie promować w sektorze B2B i to w dodatku na Facebooku? Owszem, można. Dowodem na to jest nasza roczna współpraca z producentem aparatury medycznej z zakresu medycyny estetycznej.

  • 51 % wzrost liczby leadów Y2Y
  • 13 -krotny wzrost wyświetleń www Y2Y
  • 51 % wzrost zasięgu reklam Y2Y
Zobacz case study
  • 51 % wzrost liczby leadów Y2Y
  • 13 -krotny wzrost wyświetleń www Y2Y
  • 51 % wzrost zasięgu reklam Y2Y

ROAS 86,75 z kampanii Facebook Ads dla branży B2B w pierwszym miesiącu pandemii

Nasz klient to hurtownia damskiej odzieży, która zaopatruje sklepy i butiki w całej Europie oraz Wielkiej Brytanii, a od niedawna również Ameryce Północnej. Swoją sprzedaż prowadzi w całości przez internet, dlatego marketing online jest w tym przypadku szczególnie ważny. Kiedy zaczynaliśmy współpracę, naszym celem było umocnienie pozycji hurtowni na polskim rynku i ekspansja na rynki zagraniczne.

  • 719 ilość zakupów
  • 13,59 zł koszt zakupu
  • 86,75 ROAS
Zobacz case study
  • 719 ilość zakupów
  • 13,59 zł koszt zakupu
  • 86,75 ROAS

Jak w 5 miesięcy pozyskaliśmy 576 leadów dla firmy hostingowej?

Dzięki działaniom na wielu polach w postaci audytu reklamowego, prowadzeniu kampanii reklamowych i licznych rozmów z klientem, osiągnęliśmy niespotykane dotąd wyniki w postaci ponad 550 leadów w trudnej branży hostingowej.

  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL
Zobacz case study
  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL

Odpowiednia strategia stawek kluczem do sukcesu w branży szkoleń dla programistów

KODILLA to pierwsza szkoła programowania online w Polsce. Została założona w 2013 roku jako darmowa platforma do nauki kodowania pod nazwą codemy.pl.

  • 268% CTR kreacji
  • 763% współczynnik konwersji
  • -13,42% średnie CPC
Zobacz case study
  • 268% CTR kreacji
  • 763% współczynnik konwersji
  • -13,42% średnie CPC

Od 0 do 1 miliona zł obrotu miesięcznie w Google Ads dla branży B2B

  • 253% wzrost liczby transakcji
  • 105% wzrost współczynnika konwersji
Zobacz case study
  • 253% wzrost liczby transakcji
  • 105% wzrost współczynnika konwersji

Za wynikami kampanii stoją profesjonaliści, a nie magicy. 120% więcej leadów w 5 miesięcy!

  • 5,17% współczynnik konwersji
  • 27 tys zł - średnia wartość leada
  • 92 ROAS
Zobacz case study
  • 5,17% współczynnik konwersji
  • 27 tys zł - średnia wartość leada
  • 92 ROAS
1 2

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się