-
Pracujemy zdalnie
Pokażemy ci, że ludzie, którzy widują się kilka razy w roku na żywo mogą być do siebie bardziej przywiązani niż ci, którzy siedzą ze sobą biurko w biurko.
-
Uczymy się
Są dwa typy ludzi. Typ 1 mówi “nie wiem”. Typ 2 mówi “nie wiem, ale się dowiem”. W digitalk znajdziesz tylko tych drugich. Rozwijamy się wspólnie i uczymy od siebie wzajemnie.
-
Jesteśmy uczciwi
Żyjemy w czasach, w których bycie szczerym i uczciwym wobec klientów to wyróżnik. Dla nas to podstawa funkcjonowania.
-
Rozwijamy się
Tworzysz treści, ale chcesz opanować ekosystemy reklamowe? A może w inną stronę – chcesz przeskoczyć od reklam do automatyzacji marketingu czy doradztwa? Dajemy takie możliwości. Kilka ścieżek awansów i rozwoju wewnętrznego sprawi, że znajdziesz zadanie dla siebie. Cenimy inicjatywę.
-
Stawiamy na szacunek
Polityka rekrutacyjna firmy jest prosta. Nie zatrudniamy buraków. Nawet najlepszy specjalista nie zagrzeje tu miejsca, jeśli nie okaże szacunku kolegom i koleżankom czy naszym klientom. Wierzymy, że lepiej być ciut za skromnym i ciut za uprzejmym, zamiast przekonanym o własnej wyjątkowości.
Co o firmie mówi zespół?
Referencje pracowników cenimy sobie równie mocno, co rekomendacje od klientów. Zobacz, co Twoi przyszli koledzy i koleżanki mówią o pracy w digitalk.
Krzysztof Poręba
od 2017 w digitalk
W digitalk pracuję już od prawie 5 lat. To świetne miejsce na ciągły rozwój i pracę z najlepszymi – specjalistami i klientami. Dodatkowy plus to 100% zdalny tryb pracy, który pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu. Wisienką na torcie jest firmowa e-biblioteczka – już bogato zaopatrzona i nieustannie wzbogacana o wartościowe tytuły.
Jan Klag
od 2020 w digitalk
Chcesz się rozwijać? Są otwarte ścieżki do niemal każdej odnogi związanej z marketingiem.
Robisz coś wyjątkowo dobrze? Od razu zostanie to zauważone i będziesz mógł wykorzystać swoje mocne strony.
Potrzebujesz rady czy inspiracji? Wystarczy zapytać i od razu zbiera się grono ludzi chętnych do pomocy.
Każdemu życzę takiego miejsca pracy, a sam cieszę się, że jestem właśnie tutaj – w digitalk
Magdalena Krempel
od 2022 w digitalk
Nowy rok, nowa ja, nowe wyzwania – tak pomyślałam wraz z początkiem 2022 roku, kiedy dołączyłam do zespołu digitalk. Od tamtej pory jestem Team Leaderką, a mój zespół to świetni specjaliści, z którymi uwielbiam współpracować. W codziennej pracy kluczowe jest to, że możemy liczyć na siebie wzajemnie, nie brakuje tutaj wzajemnego wsparcia oraz dzielenia się wiedzą. Pracujemy w oparciu o doświadczenie oraz przepracowane (i często spisane) case studies. To, co nas wyróżnia to na pewno przestrzeń na rozwój oraz realizację własnych pomysłów. Wychodzimy z założenia, że nie myli się ten, kto nic nie robi, dlatego dajemy sobie przestrzeń na popełnianie błędów i… wyciąganie z nich wniosków. Z pewnością jest to miejsce dla każdego, kto uwielbia zagadnienia związane z marketingiem, jest zmotywowany do pracy i rozwoju oraz zorientowany w nowościach. Lubisz to co robisz? Dołącz do zespołu, który ma tak samo jak Ty!
Wartości > umiejętności
W rekrutacji stawiamy na charakter. Liczy się z kim, a potem co. Szukamy ludzi, dla których towarzystwa chce nam się wstawać rano do pracy. Każdą kompetencję można zdobyć, problem rozwiązać a przeciwność pokonać, jeśli tylko masz odpowiednie nastawienie i zgrany zespół.
-
Relacje
Rozpoczynamy współpracę gdy wierzymy, że faktycznie możemy pomóc. Cieszy nas każdy nowy klient. Najbardziej jednak radujemy się, gdy wysyłamy okolicznościowy tort na kolejną rocznicę współpracy. Klienci pracują z nami średnio co najmniej rok.
-
Rezultaty
Każdą współpracę, niezależnie od jej rodzaju, rozpoczynamy od wyznaczenia KPI. Marketing to inwestycja, która się zwraca. Tylko w ostatnim kwartale wygenerowaliśmy dla naszych klientów sprzedaż na poziomie 130+ milionów złotych.
-
Rozwój
Pracujemy z przeszło setką firm na kilkudziesięciu rynkach. Kilkakrotnie więcej wspieramy, dzieląc się swoją wiedzą na szkoleniach, audytach, warsztatach. Na skuteczność agencji składa się suma doświadczeń i nastawienie na nieustanną naukę od siebie nawzajem i od naszych klientów.