Stawka

7500 – 12500 zł netto

Typ umowy

B2B

W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.

W tej chwili szukamy Marketing Automation Specialist, który:

  • co najmniej roczne doświadczenie pracy z narzędziami MA (mile widziane certyfikaty),
  • znajomość systemów marketing automation – user.com, Salesmanago i Mailerlite,
  • umiejętność planowania scenariuszy automatyzacji z uwzględnieniem celu klienta,
  • umiejętność analizowania wyników wdrożonych automatyzacji oraz wyciągania na ich podstawie wniosków, 
  • wysokie umiejętności analityczne,
  • wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty,
  • podstawowej wiedzy z UX
  • umiejętność obsługi Google Tag Managera, umożliwiająca dokonanie wdrożenia tagów narzędzi MA, 
  • (mile widziana) znajomość obowiązującego prawa dot. RODO

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • implementacja marketing automation;
  • współtworzenie kampanii marketingowych przy pomocy systemów marketing automation;
  • opracowywanie raportów i tworzeniem analiz;
  • optymalizacja procesów marketingowych;
  • współpraca z klientem (najczęściej e-commerce i usługi)
  • współpraca z innymi działami w firmie m.in. działem sprzedaży, marketingowym czy hr.

Co oferujemy?

  • Pracę całkowicie zdalną

    W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.

  • Pracę nad ciekawymi projektami

    Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wynikirn

  • Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji

    Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji

  • Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie

    Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych

  • Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko

    Dla osób zainteresowanych

Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!

Współpraca w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie bądź B2B  (w tym płatne dni wolne)

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  • 1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności

    Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania

  • 2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem

    Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu

  • 3. Rozmowa przez Google Meet z HR Specjalistą.

  • 4. Zaczynamy współpracę!

    Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂

Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?

osłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d

Chcesz pracować na tym stanowisku?

Napisz do nas i wyślij swoje CV

Skontaktuj się z nami