• 300+

    wysłanych kampanii newsletterowych w 2021 roku

  • 5235

    transakcji z kampanii mailowych w 2021 roku

  • 1243241,65

    zl wartość sprzedanych produktów z kampanii newsletterowych

  • 43

    scenariusze automatyzacji marketingu

Porozmawiajmy o współpracy

    Bezpośrednia, spersonalizowana i dopasowana do aktualnych potrzeb odbiorcy komunikacja to klucz do skuteczności działań marketingowych – takie korzyści daje marketing automation.

    Przypominaj klientom o porzuconych koszykach. Podsyłaj treści powiązane z usługami, o których czytali, by zachęcić do złożenia zapytania. Proponuj nowe produkty. Przypominaj się regularnie w sprawie wysłanej oferty.

    Brzmi jak coś nieosiągalnego? To możliwe, dzięki wdrożeniu odpowiednich rozwiązań marketing automation lub e-mail marketingu.

    Nie masz bazy kontaktów? Przygotujemy odpowiedni plan kampanii i zaczniemy ją dla Ciebie budować wykorzystując automatyzację marketingu. Masz już bazę, ale nie wykorzystujesz jej w optymalny sposób? Przeprowadzimy audyt i wdrożymy skuteczne rozwiązania, bazując na naszym doświadczeniu w automatyzacji marketingu.

    Czym jest system marketing automation?

    Automatyzacja marketingu (marketing automation) wykorzystuje narzędzia, które pozwalają zautomatyzować powtarzalne działania marketingowe. Systemy marketing automation, dzięki spersonalizowanej komunikacji (komunikaty marketingowe), docierają do potencjalnych klientów na każdym etapie lejka zakupowego. Automatyzacja marketingu pozwala więc na wysyłanie wiadomości e mail, wyświetlanie pop-upów, spersonalizowane formularze kontaktowe czy budowę landing page.

    Czym jest lead nurturing w marketing automation?

    Szacuje się, że około 70% potencjalnych klientów nie jest gotowych do dokonania zakupu w momencie przekazania ich kontaktu do działu sprzedaży. Lead nurturing to działanie mające na celu zaangażowanie potencjalnych klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej – dzięki spersonalizowanej komunikacji, wykorzystując przy tym systemy marketing automation. Powyższe działania mają na celu zachęcenie potencjalnego klienta do dokonania zakupu bądź wykonania innej pożądanej akcji.

    Jakich danych dostarcza system marketing automation?

    Platforma marketing automation umożliwia zbieranie danych o użytkownikach odwiedzających stronie www. Standardowe dane mogą być zapisywane w aplikacji i są nimi np. adresy IP, nazwa przeglądarki, typ urządzenia, na którym potencjalni klienci przeglądają stronę www, język i informacje geograficzne. Dzięki marketing automation możesz przechowywać dane o użytkowniku, które są automatycznie zbierane za pomocą odpowiedniego narzędzia CRM.

    Narzędzia marketing automation

    System marketing automation pozwala na prowadzenie działań za pomocą wielu kanałów komunikacji. Dzięki temu możesz docierać do pojedynczego użytkownika na każdym etapie ścieżki i decyzji zakupowej.

    • Kampanie e mail marketing automation
    • CRM
    • Kampanie SMS/Call center
    • Live chat
    • Chatbot
    • User tracking
    • Pop-upy
    • Formularze kontaktowe
    • Landing page
    Narzędzia marketing automation

    Co to jest e mail marketing automation?

    E mail marketing automation, czyli automatyzacja mailingów, jest jedną z form działań marketingowych, które wykorzystuje komunikaty reklamowe w formie mailowej. Zautomatyzowane wiadomości e mail mogą być spersonalizowane, dzięki czemu sprawiają wrażenie napisanych specjalnie dla pojedynczego użytkownika.

    Dlaczego warto korzystać z marketing automation?

    Marketing automation pozwala na zwiększenie efektywności reklamowania swojej marki, budowania pozytywnego wizerunku i relacji z dotychczasowymi, ale też potencjalnymi klientami. Jakich dodatkowych korzyści dostarczają systemy marketing automation?

    • Wzrost sprzedaży
    • Oszczędność czasu
    • Zaawansowane testy A/B
    • Pozwala na odzyskiwanie porzuconych koszyków
    • Zwiększa otwieralność (Open Rate) newsletterów
    • Pozwala na lojalizację klientów

    Dla kogo są systemy marketing automation?

    Jeżeli choć jedno z poniższych stwierdzeń obrazuje Twoją sytuację biznesową to system marketing automation będzie idealnym rozwiązaniem Twoich problemów!

    • Moje działania marketingowe nie trafiają do odpowiedniej grupy odbiorców
    • Nie widzę efektów moich kampanii
    • Poświęcam zbyt wiele czasu na ustawianie pracy działów marketingu
    • Klienci coraz częściej porzucają koszyki w moim sklepie internetowym
    • Nie potrafię zaktywizować potencjalnego klienta
    • Moja baza kontaktów jest wciąż zbyt wąska

    Nie zastanawiaj się – zainwestuj w systemy marketing automation!

    Sprawdź opinie naszych klientów

    Mateusz Kwiatkowski

    Dyrektor Zarządzający – iscratch.pl

    Agencja digitalk zdecydowanie zasługuje na rekomendacje. Nienaganny kontakt, dobre planowanie i informacje zwrotne udzielane na bieżąco to coś, czego nie spotyka się w agencjach SM. Dodatkowo zawsze mogę liczyć na ponadprogramowe wsparcie merytoryczne. Szczerze polecam!

    Piotr Wierzbowski

    Publishing Manager – London Wall Publishing

    Z digitalk współpracowałem dwukrotnie, przy różnych projektach, ale zawsze – niezależnie od wysokości budżetu – towarzyszyło temu pozytywne podejście i chęć pomocy. A że kampanie digitalowe to nieustanne próby, testy, wdrażanie nowych pomysłów i ulepszenia, to mając pomoc ze strony doświadczonego partnera takiego jak agencja Artura Jabłońskiego, zdecydowanie łatwiej i szybciej można dojść do celu.

    W prowadzonych kampaniach reklamowych klient, jako administrator danych osobowych, zobowiązany jest do przetwarzania pozyskanych danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym do pozyskania wszelkich, niezbędnych zgód.

    Chcesz rozpocząć kampanię e-mail marketingową lub wdrożyć system marketing automation?

    Skontaktuj się z nami