• 680+

    wysłanych kampanii newsletterowych

  • 28 993

    transakcji z kampanii mailowych w 2022

  • 37992882+

    zl wartość sprzedanych produktów z kampanii newsletterowych

  • 43

    scenariusze automatyzacji marketingu

Dlaczego warto korzystać z marketing automation?

Marketing automation pozwala na zwiększenie efektywności reklamowania swojej marki, budowania pozytywnego wizerunku i relacji z dotychczasowymi, ale też potencjalnymi klientami. Jakich dodatkowych korzyści dostarczają systemy marketing automation?

  • Wzrost sprzedaży
  • Oszczędność czasu
  • Zaawansowane testy A/B
  • Pozwala na odzyskiwanie porzuconych koszyków
  • Zwiększa otwieralność (Open Rate) newsletterów
  • Pozwala na lojalizację klientów

Dla kogo są systemy marketing automation?

Jeżeli choć jedno z poniższych stwierdzeń obrazuje Twoją sytuację biznesową to system marketing automation będzie idealnym rozwiązaniem Twoich problemów!

  • Moje działania marketingowe nie trafiają do odpowiedniej grupy odbiorców
  • Nie widzę efektów moich kampanii
  • Poświęcam zbyt wiele czasu na ustawianie pracy działów marketingu
  • Klienci coraz częściej porzucają koszyki w moim sklepie internetowym
  • Nie potrafię zaktywizować potencjalnego klienta
  • Moja baza kontaktów jest wciąż zbyt wąska

Nie zastanawiaj się – zainwestuj w systemy marketing automation!

Porozmawiajmy o współpracy

    Wypełnij formularz kontaktowy jako: *



    Bezpośrednia, spersonalizowana i dopasowana do aktualnych potrzeb odbiorcy komunikacja to klucz do skuteczności działań marketingowych – takie korzyści daje marketing automation.

    Przypominaj klientom o porzuconych koszykach. Podsyłaj treści powiązane z usługami, o których czytali, by zachęcić do złożenia zapytania. Proponuj nowe produkty. Przypominaj się regularnie w sprawie wysłanej oferty.

    Brzmi jak coś nieosiągalnego? To możliwe, dzięki wdrożeniu odpowiednich rozwiązań marketing automation lub e-mail marketingu.

    Nie masz bazy kontaktów? Przygotujemy odpowiedni plan kampanii i zaczniemy ją dla Ciebie budować wykorzystując automatyzację marketingu. Masz już bazę, ale nie wykorzystujesz jej w optymalny sposób? Przeprowadzimy audyt i wdrożymy skuteczne rozwiązania, bazując na naszym doświadczeniu w automatyzacji marketingu.

    Czym jest system marketing automation?

    Automatyzacja marketingu (marketing automation) wykorzystuje narzędzia, które pozwalają zautomatyzować powtarzalne działania marketingowe. Systemy marketing automation, dzięki spersonalizowanej komunikacji (komunikaty marketingowe), docierają do potencjalnych klientów na każdym etapie lejka zakupowego. Automatyzacja marketingu pozwala więc na wysyłanie wiadomości e-mail, wyświetlanie pop-upów, spersonalizowane formularze kontaktowe czy budowę landing page.

    Jakich danych dostarcza system marketing automation?

    Platforma marketing automation umożliwia zbieranie danych o użytkownikach odwiedzających stronie www. Standardowe dane mogą być zapisywane w aplikacji i są nimi np. adresy IP, nazwa przeglądarki, typ urządzenia, na którym potencjalni klienci przeglądają stronę www, język i informacje geograficzne. Dzięki marketing automation możesz przechowywać dane o użytkowniku, które są automatycznie zbierane za pomocą odpowiedniego narzędzia CRM.


    Systemy marketing automation umożliwiają także przyznawanie punktów w zależności od zachowania użytkownika na stronie www. Dzięki temu możesz kierować wysyłkę dedykowanego newslettera do najbardziej zainteresowanych użytkowników

    Narzędzia marketing automation

    System marketing automation pozwala na prowadzenie działań za pomocą wielu kanałów komunikacji. Dzięki temu możesz docierać do pojedynczego użytkownika na każdym etapie ścieżki i decyzji zakupowej.

    • Kampanie e-mail marketing automation
    • Kampanie SMS
    • Live chat
    • Chatbot
    • Pop-upy
    • Formularze kontaktowe
    • Landing page

    Co to jest e-mail marketing automation?

    E-mail marketing automation, czyli automatyzacja mailingów, jest jedną z form działań marketingowych, które wykorzystuje komunikaty reklamowe w formie mailowej. Zautomatyzowane wiadomości e-mail mogą być spersonalizowane, dzięki czemu sprawiają wrażenie napisanych specjalnie dla pojedynczego użytkownika.

    Dodatkową wartością narzędzi e-mail marketing automation jest możliwość dodania pliku produktowego, dzięki któremu możesz wysyłać maila z produktami, które oglądał użytkownik.

    Sprawdź opinie naszych klientów

    Mateusz Kwiatkowski

    Dyrektor Zarządzający – iscratch.pl

    Agencja digitalk zdecydowanie zasługuje na rekomendacje. Nienaganny kontakt, dobre planowanie i informacje zwrotne udzielane na bieżąco to coś, czego nie spotyka się w agencjach SM. Dodatkowo zawsze mogę liczyć na ponadprogramowe wsparcie merytoryczne. Szczerze polecam!

    Piotr Wierzbowski

    Publishing Manager – London Wall Publishing

    Z digitalk współpracowałem dwukrotnie, przy różnych projektach, ale zawsze – niezależnie od wysokości budżetu – towarzyszyło temu pozytywne podejście i chęć pomocy. A że kampanie digitalowe to nieustanne próby, testy, wdrażanie nowych pomysłów i ulepszenia, to mając pomoc ze strony doświadczonego partnera takiego jak agencja Artura Jabłońskiego, zdecydowanie łatwiej i szybciej można dojść do celu.

    W prowadzonych kampaniach reklamowych klient, jako administrator danych osobowych, zobowiązany jest do przetwarzania pozyskanych danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym do pozyskania wszelkich, niezbędnych zgód.

    Czym jest lead nurturing w marketing automation?

    Szacuje się, że około 70% potencjalnych klientów nie jest gotowych do dokonania zakupu w momencie przekazania ich kontaktu do działu sprzedaży. Lead nurturing to działanie mające na celu zaangażowanie potencjalnych klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej – dzięki spersonalizowanej komunikacji, wykorzystując przy tym systemy marketing automation. Powyższe działania mają na celu zachęcenie potencjalnego klienta do dokonania zakupu bądź wykonania innej pożądanej akcji.

    Czym jest scoring użytkowników w marketing automation?


    Zachowania użytkowników podczas odczytywania wysłanych przez nas mejli, przeglądania strony, czytania bloga, mogą przyjmować różne wartości. Przykładowo, odbiorca, który otwiera i czyta każdy nasz mejl, jest bardziej wartościowy niż np. ktoś, kto praktycznie tego nie robi. Scoring nadaje punkty użytkownikom, dzięki czemu wiemy, który z nich chętniej zareaguje na nową ofertę, promocję lub dokona konwersji.

    Chcesz rozpocząć kampanię e-mail marketingową lub wdrożyć system marketing automation?

    Skontaktuj się z nami