5-krotny wzrost liczby leadów przy jednoczesnym 5-krotnym obniżeniu kosztu pozyskania w branży B2C

Jeden z naszych klientów postanowił wprowadzić do swojej oferty usługę będącą zupełną nowością na rynku. Naszym celem było promowanie jej wśród określonej grupy docelowej za pośrednictwem reklam na Facebooku oraz Instagramie. Jak udało nam się pozyskać 817 leadów w przeciągu 7 miesięcy?

  • 817 leadów
Zobacz case study
  • 817 leadów

Biznes, który spełnia marzenia o wakacyjnych (i nie tylko) rejsach. Poznaj success story Yachtic!

Któż z nas nie marzy otwarcie lub skrycie o własnym jachcie? Pewnie nie każdy będzie mógł sobie na niego pozwolić. Nie oznacza to jednak, że marzenia o wakacjach na jachcie trzeba schować między bajki. Może je spełnić jeden z naszych Klientów, Yachtic. Współpracujemy razem od lutego 2021 roku. I nie będziemy ukrywać – jest to współpraca bardzo owocna, o czym przekonasz się pod koniec tekstu. Sprawdź, co zrobiliśmy, że wyniki kampanii przekraczają ROAS 50!

  • 63,95 ROAS
Zobacz case study
  • 63,95 ROAS

Jak niemal czterokrotnie obniżyliśmy średni koszt leada w branży edukacyjnej w sektorze B2C?

Nasz klient prowadzi nowoczesną szkołą dla dzieci i młodzieży, oferującą szeroki wybór kursów online. Wirtualne lekcje odbywają się na żywo w czasie rzeczywistym, a motywem przewodnim spotkań i jednocześnie misją marki jest uczenie w sposób angażujący i wygodny. Nauczyciele w swoich kursach łączą różne sposoby nauki – podopieczni mogą m.in. opanować zasady programowania z pomocą popularnej gry – Minecraft’a. To właśnie nieoczywiste podejście do nauki sprawia, że kursy oferowane przez klienta cieszą zarówno rodziców, jak i ich pociechy.

  • 18,34 zł średni CPL
Zobacz case study
  • 18,34 zł średni CPL

Jak w 5 miesięcy pozyskaliśmy 576 leadów dla firmy hostingowej?

W maju 2020 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą świadczącą usługi hostingu stron www. Jak wykazały wstępne rozmowy z klientem – pomimo szerokiej oferty wysokiej jakości usług, liczba wyszukiwań, zgłoszeń i zapytań nie osiągała satysfakcjonującego pułapu względem poświęcanego na ten cel budżetu.

  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL
Zobacz case study
  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL

Od 0 do obrotów rzędu 500 000 GBP. O współpracy z klientem z branży cateringu dietetycznego.

  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
Zobacz case study
  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie

Pozyskiwanie klientów dla salonu tatuażu przez płatne działania reklamowe w social mediach

Salon tatuażu naszego klienta został założony we wrześniu 2014 roku w Krakowie. Podstawowym założeniem naszej współpracy było zwiększenie liczby zapisów do salonu. Klientowi zależało, aby zobaczyć realne przełożenie działań reklamowych na sprzedaż usług.

  • 0,1 zł średni koszt za aktywność
  • 0,08 zł średni koszt wyświetlania strony docelowej
  • 200 średnia zapytań miesięcznie
Zobacz case study
  • 0,1 zł średni koszt za aktywność
  • 0,08 zł średni koszt wyświetlania strony docelowej
  • 200 średnia zapytań miesięcznie
1 2

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami