Biznes, który spełnia marzenia o wakacyjnych (i nie tylko) rejsach. Poznaj success story Yachtic!

Któż z nas nie marzy otwarcie lub skrycie o własnym jachcie? Pewnie nie każdy będzie mógł sobie na niego pozwolić. Nie oznacza to jednak, że marzenia o wakacjach na jachcie trzeba schować między bajki. Może je spełnić jeden z naszych Klientów, Yachtic. Współpracujemy razem od lutego 2021 roku. I nie będziemy ukrywać – jest to współpraca bardzo owocna, o czym przekonasz się pod koniec tekstu. Sprawdź, co zrobiliśmy, że wyniki kampanii przekraczają ROAS 50!

  • 63,95 ROAS
Zobacz case study
  • 63,95 ROAS

Jak niemal czterokrotnie obniżyliśmy średni koszt leada w branży edukacyjnej w sektorze B2C?

Nasz klient prowadzi nowoczesną szkołą dla dzieci i młodzieży, oferującą szeroki wybór kursów online. Wirtualne lekcje odbywają się na żywo w czasie rzeczywistym, a motywem przewodnim spotkań i jednocześnie misją marki jest uczenie w sposób angażujący i wygodny. Nauczyciele w swoich kursach łączą różne sposoby nauki – podopieczni mogą m.in. opanować zasady programowania z pomocą popularnej gry – Minecraft’a. To właśnie nieoczywiste podejście do nauki sprawia, że kursy oferowane przez klienta cieszą zarówno rodziców, jak i ich pociechy.

  • 18,34 zł średni CPL
Zobacz case study
  • 18,34 zł średni CPL

Jak w 5 miesięcy pozyskaliśmy 576 leadów dla firmy hostingowej?

W maju 2020 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą świadczącą usługi hostingu stron www. Jak wykazały wstępne rozmowy z klientem – pomimo szerokiej oferty wysokiej jakości usług, liczba wyszukiwań, zgłoszeń i zapytań nie osiągała satysfakcjonującego pułapu względem poświęcanego na ten cel budżetu.

  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL
Zobacz case study
  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL

Od 0 do obrotów rzędu 500 000 GBP. O współpracy z klientem z branży cateringu dietetycznego.

  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
Zobacz case study
  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie

Pozyskiwanie klientów dla salonu tatuażu przez płatne działania reklamowe w social mediach

Salon tatuażu naszego klienta został założony we wrześniu 2014 roku w Krakowie. Podstawowym założeniem naszej współpracy było zwiększenie liczby zapisów do salonu. Klientowi zależało, aby zobaczyć realne przełożenie działań reklamowych na sprzedaż usług.

  • 0,1 zł średni koszt za aktywność
  • 0,08 zł średni koszt wyświetlania strony docelowej
  • 200 średnia zapytań miesięcznie
Zobacz case study
  • 0,1 zł średni koszt za aktywność
  • 0,08 zł średni koszt wyświetlania strony docelowej
  • 200 średnia zapytań miesięcznie

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami!