Jak w kilku krokach zwiększyliśmy organiczną aktywność na Facebooku o ponad 50%!

KODILLA to pierwsza szkoła programowania online w Polsce. Została założona w 2013 roku jako darmowa platforma do nauki kodowania pod nazwą codemy.pl. W 2015 przekształciła się w profesjonalne kursy programowania pod nazwą KODILLA. Twórcy kursów chcą być odpowiedzią na postępującą cyfryzację i rosnące zapotrzebowania na specjalistów w dziedzinie IT, ale również alternatywą dla obecnego systemu nauczania. Założeniem Klienta jest zamienienie 5-letniej nauki na czystą, skondensowaną do kilku miesięcy praktykę przekazaną w wyspecjalizowanych kursach programowania.

  • 50% wzrost aktywności organicznej na Facebooku
Zobacz case study
  • 50% wzrost aktywności organicznej na Facebooku

Content marketing w branży meblarskiej

Skuteczne działania content marketingowe prowadzimy nie tylko bezpośrednio w kanałach w social media czy na stronach www naszych klientów. Jednym z takich projektów, który wdrożyliśmy dla naszego klienta, jest blog Home By Kate. Jakie są jego założenia? Co już wdrożyliśmy? Jakie mamy plany i najważniejsze – jakie płyną korzyści dla naszego klienta? O tym wszystkim dowiesz się z naszego case study.

  • 100 baza eksperckich artykułów
Zobacz case study
  • 100 baza eksperckich artykułów

Jak zwiększyć średni organiczny zasięg rok do roku o 40%? Case study marki Rehab z branży medycznej.

Branża medyczna jest jednym z tych tematów, o których pisze się bardzo dobrze – szczególnie jeśli są materiały – ale Facebook ich nie za bardzo lubi. Jest mnóstwo ograniczeń w publikacji postów związanych ze zdrowiem. Zatem, jak zwiększyliśmy średni zasięg organiczny medycznych postów? O tym na przykładzie marki Rehab opowiemy w tym tekście.

  • 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
  • 10 k średni zasięg posta
Zobacz case study
  • 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
  • 10 k średni zasięg posta

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami