O czym przeczytasz w naszym case study?

  • Rozpoczęcie pierwszych działań. Przygotowanie odpowiedniego ID graficznego do postów. Opracowanie tematyki oraz częstotliwości publikacji. Nasz pierwszy post pojawił się 30 lipca 2020 roku.
  • Pierwsze efekty. Począwszy od 30 lipca 2020 roku każdy publikowany post zyskiwał średnio ponad 10 000 zasięgu organicznego.  
  • Odpowiednie dobranie komunikacji, która odpowiada na pytania grupy docelowe., Daje to szansę na zbudowanie doskonałego zasięgu organicznego.

Czytaj dalej lub zapytaj o współpracę

    Wypełnij formularz kontaktowy jako: *



    Początki współpracy

    Na wstępnie warto opowiedzieć czym marka Rehab się zajmuje. Jej założycielem jest dr Andrzej Kroszczyński, który jest lekarzem specjalistą rehabilitacji medycznej. W swojej praktyce zajmuje się bezoperacyjnym leczeniem bólu, przede wszystkim metodą zastrzyków nadtwardówkowych. To właśnie w takiej tematyce pojawiają się posty na profilu. 

    Przed rozpoczęciem działań na fanpage’u DrKroszczynski, posty pojawiały się w różnych odstępach czasu i były to głównie linkposty, czyli treści kierujące bezpośrednio na daną www, z klikalną grafiką.

    Pierwsze działania contentowe dla profilu rozpoczęliśmy na przełomie lipca i sierpnia 2020 roku. 

    Przygotowaliśmy odpowiednie ID graficzne do postów, które do dziś z powodzeniem używamy w komunikacji na profilu. Opracowaliśmy tematykę oraz częstotliwość publikacji. Razem z Klientem przygotowaliśmy także profil odbiorcy naszych treści. Zależało nam w pierwszej kolejności, aby posty docierały do osób zmagających się z problemami z kręgosłupem, czy innymi schorzeniami związanymi z bólem kości, migrenami etc. Chcieliśmy ich edukować w temacie przyczyn oraz rozwiązań danych dolegliwości, bez skupiania się na konkretnych usługach czy cenach. Na początku współpracy posty pojawiały się raz w tygodniu. 

    Zaczynamy publikować

    Pierwszy post naszego autorstwa pojawił się 30 lipca 2020 roku. Pomiędzy nim a ostatnią publikacją była różnica 24 dni, czyli dosyć długa.

    Screen: Pierwszy post naszej agencji

    Począwszy od 30 lipca 2020 roku każdy publikowany post zyskiwał średnio ponad 10 000 zasięgu organicznego.  Pod postami regularnie pojawiają się komentarze z pytaniami o schorzenia, o możliwość leczenia. Obok tego osoby, które skorzystały z usług gabinetu publikują swoje opinie. Co ważne, dr Kroszczyński regularnie odpowiada na każdy komentarz, tym samym budując zaufanie do swoich usług oraz pokazuje swoją dostępność dla pacjentów. 

    Stawiamy na publikację linków w treści postów, czy to do wpisu na blogu czy bezpośrednio na stronę główną gabinetu. To działanie ma także pozytywny wpływ na budowanie zasięgu organicznego.

    Posty są chętnie udostępnianie. Jest to znak, że treści są przydatne i osoby, które je przekazują dalej wiedzą, że komuś z ich znajomych może przydać się taka wiedza. 

    Publikowane posty posiadają emotikony. Umiejętne ich wykorzystanie np. w formie punktorów, znacznie urozmaici przekaz oraz sprawi, że będzie on przyjaźniejszy dla oka. Emotikonę można też zastosować jako wyróżnik, który naprowadzi wzrok na najważniejsze informacje np. wskazanie linka do przejścia na bloga.

    Na budowanie zasięgów organicznych ma także wpływ to, że dr Kroszczyński odpowiada na zamieszczone pod postem komentarze. Nie pozostawia fanów bez informacji zwrotnej, często dopytuje, aby jak najlepiej móc odpowiedzieć na komentarz.

    Jak widać w prezentowanym case’sie, dobrze dobrana komunikacja, która odpowiada na pytania grupy docelowe (uprzednio zdefiniowanej), daje szansę na zbudowanie doskonałego zasięgu organicznego.

    Autor wpisu

    Prywatne: Katarzyna Surowik

    Content Manager

    Z branżą digital związana od 2011 roku, kiedy opublikowała swój pierwszy post dla dużego klienta farmaceutycznego. Miała okazję pracować też w PR oraz zarządzała marką osobistą. Za największy sukces uważa każdy pozytywny feedback swojej pracy. Podstawą dobrego contentu jest dokładny research oraz poznanie potrzeb klienta – tym kieruje się w pracy. Doskonale odnajduje się w kontakcie z klientem. Prywatnie lubi spacerować po lasach, czasem gdzieś pobiegnie. Zdarza się jej zarwać noce z powodu „jeszcze jednego odcinka serialu” lub „jeszcze tylko 5 stron”. Pracowała dla takich marek, jak: Pizza Hut, koncern Estee Lauder. Pepsi, Bakalland, Atlas, Oh!Zuza, Immergas.

    Chcesz z nami współpracować?

    Skontaktuj się z nami