E-mail marketing jako główny kanał sprzedaży kursów online?
Czy wiedziałeś że e-mail marketing jest skuteczną formą sprzedaży, pozwalającą na dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z nimi?
- 32% średni OR kampanii
- 63 566,47zł przychodu w dwa tygodnie
- 32% średni OR kampanii
- 63 566,47zł przychodu w dwa tygodnie
Jak wygenerowaliśmy blisko 2 miliony zł sprzedaży i ROAS 54 w 3 miesiące? Kampanie Google Ads dla klienta z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci
Czy kampanie Google Ads mogą zwiększyć sprzedaż w sklepie z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci? Sprawdź jak wygenerowaliśmy blisko 2 miliony zł sprzedaży i ROAS 54 w 3 miesiące?
- 1 946 634,35 zł wartość sprzedanych produktów
- 54,37 ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)
- 1 946 634,35 zł wartość sprzedanych produktów
- 54,37 ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)
Jak wygenerowaliśmy blisko 500 000 zł sprzedaży w 3 miesiące? Case study kampanii Facebook Ads dla Klienta z branży parentingowej
- 1290 zakupów w 3 miesiące
- 21,12 ROAS
- +491 tys. zł wartość sprzedanych produktów
- 1290 zakupów w 3 miesiące
- 21,12 ROAS
- +491 tys. zł wartość sprzedanych produktów
Jak wygenerowaliśmy 700 tys. zł sprzedaży przy ROAS 16 w 7 miesięcy? Kampania Facebook Ads dla klienta z branży odzieżowej premium
Każdy potencjalny klient otrzymuje od nas estymacje, czyli nic innego, jak nasze przewidywania wyników reklamowych na podstawie historycznych wyników konta lub danych z branży. Przewidywaliśmy osiągnięcie 15,82 ROAS’u w kwietniu. Dzięki ciężkiej pracy i optymalizacją osiągnęliśmy wyższy ROAS – 16,63.
- 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
- 707 k zł dochodu
- 19,52 ROAS w drugim miesiącu
- 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
- 707 k zł dochodu
- 19,52 ROAS w drugim miesiącu
Jak zarabiać… na promocjach? Czyli jak zbudować silną markę w segmencie afiliacyjnym dzięki kampaniom Facebook Ads
Jak zarabiać na… promocjach? Doskonale pokazuje przykład firmy Rabatio.com. Zaproponowane przez nas rozwiązania ściągnęły średnio 2-krotnie (średnio ok. 500 000) więcej świadomych użytkowników na stronę WWW.
- 57 % wzrostu współczynnika konwersji
- 31 % wzrostu unikalnych użytkowników
- 57 % wzrostu współczynnika konwersji
- 31 % wzrostu unikalnych użytkowników
5-krotny wzrost liczby leadów przy jednoczesnym 5-krotnym obniżeniu kosztu pozyskania w branży B2C
Jak za pomocą Facebook Ads i Google Ads 5-krotnie podnieśliśmy liczbę leadów, jednocześnie obniżając 5-krotnie budżet.
- 5x wzrost liczby leadów
- 5x wzrost liczby leadów
Jak wygenerowaliśmy 230 tys. zł sprzedaży przy ROAS 9 w 4 miesiące? Kampania Google Ads dla klienta z branży odzieżowej
Czy zaczynając działania reklamowe całkowicie od 0, na konkurencyjnym rynku odzieży damskiej, z niską rozpoznawalnością marki i ograniczonym asortymentem można osiągać satysfakcjonujące wyniki już w pierwszym miesiącu? Nasza współpraca w zakresie kampanii Google Ads dla klienta z branży odzieżowej pokazuje, że tak. W ciągu 4 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy dla klienta 230 tys. zł sprzedaży, zachowując wymagany zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS).
- 9 ROAS
- 9 ROAS