Jak dzięki przejściu z mierzenia konwersji za pomocą Google Analytics na tag konwersji Google Ads podnieśliśmy jej wartość o 150%?

Optymalizacja reklam w ogromnym stopniu opiera się na ilości danych. Aby umożliwić systemom optymalizacyjnym skuteczne zwiększanie wyników prowadzonych działań musimy zapewnić im maksymalnie dużo wiarygodnych danych. W przypadku naszego klienta e-commerce z branży fashion, zwiększyliśmy liczbę danych o konwersji o około 150%.

  • 150 % wzrost konwersji
Zobacz case study
  • 150 % wzrost konwersji

Content marketing w branży meblarskiej

Skuteczne działania content marketingowe prowadzimy nie tylko bezpośrednio w kanałach w social media czy na stronach www naszych klientów. Jednym z takich projektów, który wdrożyliśmy dla naszego klienta, jest blog Home By Kate. Jakie są jego założenia? Co już wdrożyliśmy? Jakie mamy plany i najważniejsze – jakie płyną korzyści dla naszego klienta? O tym wszystkim dowiesz się z naszego case study.

  • 100 baza eksperckich artykułów
Zobacz case study
  • 100 baza eksperckich artykułów

Jak na przestrzeni roku - zaczynając od zera - wypracowaliśmy ROAS na poziomie 20?

Nasz klient to importer i dystrybutor wysokiej jakości produktów do pieczenia oraz nowoczesnego zdobienia wypieków.

Pomimo szerokiej oferty wysokogatunkowych artykułów w atrakcyjnych cenach – podejmowane dotychczas przez klienta działania sprzedażowe nie przynosiły zadowalających go wyników. Podstawowym założeniem naszej współpracy było więc skupienie się na zwiększeniu przychodów ze sprzedaży za pośrednictwem reklam w ekosystemie Facebooka.

  • 20 średni ROAS
  • 430 000 zł przychodu w pół roku
Zobacz case study
  • 20 średni ROAS
  • 430 000 zł przychodu w pół roku

Od 0 do obrotów rzędu 500 000 GBP. O współpracy z klientem z branży cateringu dietetycznego.

  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
Zobacz case study
  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie

Jak podwoiliśmy wartość zakupów przy niemal 4-krotnie mniejszym budżecie?

LaCava to lokalna palarnia kawy z Warszawy. W swojej ofercie ma różne gatunki kaw z takich krajów jak Brazylia, Kenia, Etiopia. Jednocześnie Klient zajmuje się wynajmem do firm oraz serwisem ekspresów Jura i Franke. Sprzedaje je również detalicznie.

  • 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
  • 7,31 średni ROAS
  • 208 otrzymanych formularzy
Zobacz case study
  • 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
  • 7,31 średni ROAS
  • 208 otrzymanych formularzy

Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej

Branża fashion w e-commerce jest w stanie przynieść ogromne dochody, ale nie każdemu. Konkurencja jest ogromna i liczy się każdy ruch, aby przyciągnąć użytkownika właśnie do swojego sklepu. Na przykładzie jednego z naszych klientów, który prowadzi sklep własnej marki odzieżowej, pokażemy, jak bardzo istotna jest ciągła praca nad kampaniami i ich optymalizacja. To dzięki tym działaniom, zaczęli już teraz zarabiać o 21% więcej.

  • obniżenie kosztu pozyskania zamówień
  • zwiększenie ROAS
  • zwiększenie liczby zamówień
Zobacz case study
  • obniżenie kosztu pozyskania zamówień
  • zwiększenie ROAS
  • zwiększenie liczby zamówień
1 2

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się