Jak wygenerowaliśmy 230 tys. zł sprzedaży przy ROAS 9 w 4 miesiące? Kampania Google Ads dla klienta z branży odzieżowej

Czy zaczynając działania reklamowe całkowicie od 0, na konkurencyjnym rynku odzieży damskiej, z niską rozpoznawalnością marki i ograniczonym asortymentem można osiągać satysfakcjonujące wyniki już w pierwszym miesiącu? Nasza współpraca w zakresie kampanii Google Ads dla klienta z branży odzieżowej pokazuje, że tak. W ciągu 4 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy dla klienta 230 tys. zł sprzedaży, zachowując wymagany zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS).

  • 9 ROAS
Zobacz case study
  • 9 ROAS

ROAS 58 po 4 miesiącach działań. Pinterest Ads skrojone pod branżę fashion!

Klient, u którego prowadzimy kampanie reklamowe Pinterest Ads to duży polski e-commerce z branży fashion. Firma specjalizuje się sprzedaży modnych sukienek, jednak w ich kolekcjach znaleźć można każdą cześć stylowej, kobiecej garderoby. Marka skupiona jest wyłącznie na sprzedaży B2C online, a jej miesięczne obroty sięgają kilku milionów złotych.

  • 58 ROAS
Zobacz case study
  • 58 ROAS

Biznes, który spełnia marzenia o wakacyjnych (i nie tylko) rejsach. Poznaj success story Yachtic!

Któż z nas nie marzy otwarcie lub skrycie o własnym jachcie? Pewnie nie każdy będzie mógł sobie na niego pozwolić. Nie oznacza to jednak, że marzenia o wakacjach na jachcie trzeba schować między bajki. Może je spełnić jeden z naszych Klientów, Yachtic. Współpracujemy razem od lutego 2021 roku. I nie będziemy ukrywać – jest to współpraca bardzo owocna, o czym przekonasz się pod koniec tekstu. Sprawdź, co zrobiliśmy, że wyniki kampanii przekraczają ROAS 50!

  • 63,95 ROAS
Zobacz case study
  • 63,95 ROAS

Jak w ciągu 5 miesięcy zwiększyliśmy ROAS klienta o 80%?

W czerwcu 2021 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą inspiro.online. To sklep internetowy, który ma w swojej ofercie drzwi i akcesoria do domu. Klient przyszedł do nas z celem skalowania budżetów, aby zwiększyć sprzedaż poprzez własny sklep internetowy.

  • 80% ROAS
Zobacz case study
  • 80% ROAS

Jak w kilku krokach zwiększyliśmy organiczną aktywność na Facebooku o ponad 50%!

KODILLA to pierwsza szkoła programowania online w Polsce. Została założona w 2013 roku jako darmowa platforma do nauki kodowania pod nazwą codemy.pl. W 2015 przekształciła się w profesjonalne kursy programowania pod nazwą KODILLA. Twórcy kursów chcą być odpowiedzią na postępującą cyfryzację i rosnące zapotrzebowania na specjalistów w dziedzinie IT, ale również alternatywą dla obecnego systemu nauczania. Założeniem Klienta jest zamienienie 5-letniej nauki na czystą, skondensowaną do kilku miesięcy praktykę przekazaną w wyspecjalizowanych kursach programowania.

  • 50% wzrost aktywności organicznej na Facebooku
Zobacz case study
  • 50% wzrost aktywności organicznej na Facebooku

Jak niemal czterokrotnie obniżyliśmy średni koszt leada w branży edukacyjnej w sektorze B2C?

Nasz klient prowadzi nowoczesną szkołą dla dzieci i młodzieży, oferującą szeroki wybór kursów online. Wirtualne lekcje odbywają się na żywo w czasie rzeczywistym, a motywem przewodnim spotkań i jednocześnie misją marki jest uczenie w sposób angażujący i wygodny. Nauczyciele w swoich kursach łączą różne sposoby nauki – podopieczni mogą m.in. opanować zasady programowania z pomocą popularnej gry – Minecraft’a. To właśnie nieoczywiste podejście do nauki sprawia, że kursy oferowane przez klienta cieszą zarówno rodziców, jak i ich pociechy.

  • 18,34 zł średni CPL
Zobacz case study
  • 18,34 zł średni CPL

Jak dzięki przejściu z mierzenia konwersji za pomocą Google Analytics na tag konwersji Google Ads podnieśliśmy jej wartość o 150%?

Optymalizacja reklam w ogromnym stopniu opiera się na ilości danych. Aby umożliwić systemom optymalizacyjnym skuteczne zwiększanie wyników prowadzonych działań musimy zapewnić im maksymalnie dużo wiarygodnych danych. W przypadku naszego klienta e-commerce z branży fashion, zwiększyliśmy liczbę danych o konwersji o około 150%.

  • 150 % wzrost konwersji
Zobacz case study
  • 150 % wzrost konwersji

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami