Jak zarabiać… na promocjach? Czyli jak zbudować silną markę w segmencie afiliacyjnym dzięki kampaniom Facebook Ads

Jeden z naszych klientów postanowił wprowadzić do swojej oferty usługę będącą zupełną nowością na rynku. Naszym celem było promowanie jej wśród określonej grupy docelowej za pośrednictwem reklam na Facebooku oraz Instagramie. Jak udało nam się pozyskać 817 leadów w przeciągu 7 miesięcy?

  • 57 % wzrostu współczynnika konwersji
Zobacz case study
  • 57 % wzrostu współczynnika konwersji

5-krotny wzrost liczby leadów przy jednoczesnym 5-krotnym obniżeniu kosztu pozyskania w branży B2C

Jeden z naszych klientów postanowił wprowadzić do swojej oferty usługę będącą zupełną nowością na rynku. Naszym celem było promowanie jej wśród określonej grupy docelowej za pośrednictwem reklam na Facebooku oraz Instagramie. Jak udało nam się pozyskać 817 leadów w przeciągu 7 miesięcy?

  • 817 leadów
Zobacz case study
  • 817 leadów

Jak wygenerowaliśmy 230 tys. zł sprzedaży przy ROAS 9 w 4 miesiące? Kampania Google Ads dla klienta z branży odzieżowej

Czy zaczynając działania reklamowe całkowicie od 0, na konkurencyjnym rynku odzieży damskiej, z niską rozpoznawalnością marki i ograniczonym asortymentem można osiągać satysfakcjonujące wyniki już w pierwszym miesiącu? Nasza współpraca w zakresie kampanii Google Ads dla klienta z branży odzieżowej pokazuje, że tak. W ciągu 4 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy dla klienta 230 tys. zł sprzedaży, zachowując wymagany zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS).

  • 9 ROAS
Zobacz case study
  • 9 ROAS

ROAS 58 po 4 miesiącach działań. Pinterest Ads skrojone pod branżę fashion!

Klient, u którego prowadzimy kampanie reklamowe Pinterest Ads to duży polski e-commerce z branży fashion. Firma specjalizuje się sprzedaży modnych sukienek, jednak w ich kolekcjach znaleźć można każdą cześć stylowej, kobiecej garderoby. Marka skupiona jest wyłącznie na sprzedaży B2C online, a jej miesięczne obroty sięgają kilku milionów złotych.

  • 58 ROAS
Zobacz case study
  • 58 ROAS

Biznes, który spełnia marzenia o wakacyjnych (i nie tylko) rejsach. Poznaj success story Yachtic!

Któż z nas nie marzy otwarcie lub skrycie o własnym jachcie? Pewnie nie każdy będzie mógł sobie na niego pozwolić. Nie oznacza to jednak, że marzenia o wakacjach na jachcie trzeba schować między bajki. Może je spełnić jeden z naszych Klientów, Yachtic. Współpracujemy razem od lutego 2021 roku. I nie będziemy ukrywać – jest to współpraca bardzo owocna, o czym przekonasz się pod koniec tekstu. Sprawdź, co zrobiliśmy, że wyniki kampanii przekraczają ROAS 50!

  • 63,95 ROAS
Zobacz case study
  • 63,95 ROAS

Jak w ciągu 5 miesięcy zwiększyliśmy ROAS klienta o 80%?

W czerwcu 2021 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą inspiro.online. To sklep internetowy, który ma w swojej ofercie drzwi i akcesoria do domu. Klient przyszedł do nas z celem skalowania budżetów, aby zwiększyć sprzedaż poprzez własny sklep internetowy.

  • 80% ROAS
Zobacz case study
  • 80% ROAS

Jak w kilku krokach zwiększyliśmy organiczną aktywność na Facebooku o ponad 50%!

KODILLA to pierwsza szkoła programowania online w Polsce. Została założona w 2013 roku jako darmowa platforma do nauki kodowania pod nazwą codemy.pl. W 2015 przekształciła się w profesjonalne kursy programowania pod nazwą KODILLA. Twórcy kursów chcą być odpowiedzią na postępującą cyfryzację i rosnące zapotrzebowania na specjalistów w dziedzinie IT, ale również alternatywą dla obecnego systemu nauczania. Założeniem Klienta jest zamienienie 5-letniej nauki na czystą, skondensowaną do kilku miesięcy praktykę przekazaną w wyspecjalizowanych kursach programowania.

  • 50% wzrost aktywności organicznej na Facebooku
Zobacz case study
  • 50% wzrost aktywności organicznej na Facebooku

Chcesz z nami współpracować?

Prowadząc działania e-commerce, naszym wiodącym celem jest – oczywiście – generowanie jak największej sprzedaży. Ale czy są jednak sytuacje, w których na sprzedaży wciąż nam zależy…choć nie mamy z niej bezpośredniego przychodu? Oczywiście, że tak!

Skontaktuj się z nami