Skorzystaj z naszego doświadczenia – zamów audyt marketingowy

Dziesięcioosobowy zespół konsultantów i specjalistów od płatnych ekosystemów reklamowych czeka na to, by przyjrzeć się całościowej analizie marketingowych działań Twojej firmy.

Co to jest audyt marketingowy?

Audyt marketingowy to całościowa analiza marketingowych działań Twojej firmy. Obejmuje dokładny przegląd strategii, kampanii reklamowych, używanych narzędzi, struktury kont biznesowych oraz ich konfiguracji – zakres audytu zależy od tego, w jakiej skali i na jakich narzędziach działasz. 

Następnie z takiej analizy wyciągamy praktyczne wnioski i wskazówki, które pomogą Ci realizować Twoje cele marketingowe z pożądanym skutkiem i przedstawiamy je w formie dokumentu podsumowującego audyt (pliku z rekomendacjami, uwagami, sugestiami zmian, itd.) oraz omawiamy krok po kroku, punkt po punkcie na warsztacie zamykającym.

Jeżeli chcesz, aby marketing Twojej firmy był skuteczny i przekładał się na wzrost biznesu mierzony sprzedażą i/lub liczbą leadów, to taki audyt po prostu trzeba przeprowadzić. 

Powody? Za chwilę się o nich przekonasz.

Porozmawiajmy o współpracy

    Dlaczego warto przeprowadzić audyt marketingowy?

    • Zaoszczędzisz czas

      Każdego dnia masz na głowie wiele obowiązków, projektów i zadań. Przeanalizowanie całościowych działań marketingowych to nie jest szybka i prosta sprawa – i właśnie dlatego najczęściej brakuje na nią czasu lub jest spychana na dalszy plan. 

      Poza tym, jak to mówią, “najgorzej robi się dla siebie”. Brak spojrzenia z dystansu (lub szerszego z uwagi na znajomość przykładów z innych branż lub firm) może ograniczać możliwości znalezienia rozwiązań, które rzeczywiście poprawią jakość marketingu w Twojej firmie.  

      Dlatego o wiele lepszą opcją jest zlecenie nam audytu, byśmy zrobili to za Ciebie.

    • Zaoszczędzisz pieniądze i zweryfikujesz skuteczność działań

      Czy masz kompetencje, by ocenić jakość działań firm, które realizują dla Ciebie działania marketingowe? Czy masz pomysły i wiedzę, by pomóc w codziennej pracy innym członkom zespołu? A może po prostu nie masz na to czasu lub z uwagi na czas pracy nad projektami – brakuje innej perspektywy? Skorzystaj z naszej pomocy.

    • Dowiesz się, czy dobierasz właściwe kanały do grupy docelowej

      Bywa, że uparcie szukamy naszych odbiorców na Instagramie, Facebooku czy LinkedInie, ale po czasie okazuje się, że… ich tam nie ma. Audyt zweryfikuje, czy na pewno pojawiasz się w dobrym miejscu i z właściwym przekazem.

    • Sprawdzisz, czy korzystasz z odpowiednich narzędzi

      Blisko połowa stron w internecie nie korzysta z Google Analytics. Ci, którzy korzystają, często nie umieją tych danych przekuć w działania. Wiele firm nadal ręcznie robi rzeczy, które i szybciej, i efektywniej można przeprowadzić, stosując narzędzia do automatyzacji marketingu. W ramach audytu wskażemy Ci, co możesz wykorzystać – i jak to zrobić. 

    Audyt marketingowy –  dlaczego wybrać digitalk?

    1. Rozwiązania, nie problemy

    Audyt to nie szukanie błędów na siłę. To nie jest również tylko wskazywanie obszarów do poprawy palcem. Naszą rolą jest generować rozwiązania! Chcemy przede wszystkim pomóc Ci wypracować optymalną strategię, która sprawi, że osiągniesz wymarzone cele marketingowe.

    1. Doświadczony i dopasowany zespół

    W zależności od sytuacji wyjściowej, do każdego audytu dobieramy inny zespół ekspertów z doświadczeniem z konkretnymi narzędziami i/lub Twoją branżą. Każdy z nich starannie przejrzy obszar, w którym się specjalizuje. Możesz mieć pewność, że dostarczymy Ci wartościowe wnioski, które pozwolą Ci ruszyć do przodu! 

    1. Świeże spojrzenie, inna perspektywa

    Gdy ciągle pracujesz w swoim firmowym środowisku, znasz je całe na pamięć. Wszelkie zadania, procesy i systemy – obserwujesz to na co dzień. Trudno Ci spojrzeć na poszczególne aspekty z innej perspektywy.

    My możemy to zrobić. Świeże spojrzenie na Twoje projekty przyczyni się do poprawy ich jakości i popchnięcia ich jeszcze bardziej do przodu!

    1. Porównanie na tle innych

    Wewnątrz organizacji nie masz dostępu do danych z innych firm. Nie możesz się do nich odnieść, więc trudno Ci określić, czy na tle konkurencji osiągacie dobre wyniki i co z nich w zasadzie wynika. 

    My widzieliśmy już wiele. Wiemy, jakie rezultaty można uznawać za dobre, a jakie niekoniecznie. I pomożemy Ci osadzić Twoje wyniki na tle innych oraz wyciągnąć z nich wartościowe wnioski.

    Jak przebiega audyt marketingowy z digitalk?

    1. Na początku spotkamy się z Tobą na zdalnej rozmowie, aby dowiedzieć się, czego potrzebujesz i co chcesz osiągnąć za pomocą audytu.Ustalimy zakres, przebieg działań, harmonogram i inne kroki niezbędne do realizacji projektu. 
    1. Dobierzemy dla Ciebie zespół specjalistów, którzy wnikliwie przyjrzą się działaniom marketingowym Twojej firmy. 
    1. Nasi specjaliści wezmą pod lupę Twoje działania marketingowe. Zbadają sytuację firmy, efektywność narzędzi, skuteczność kampanii reklamowych, ich ustawienia czy strukturę kont. Przyjrzą się skali makro – strategii, procesom, zadaniom zespołu, celom – jak i mikro – na przykład ustawieniom kampanii reklamowych.

    2. Z analizy wyciągniemy wartościowe i konkretne wnioski, które dostarczymy Ci w formie prezentacji, w której przedstawimy, gdzie tkwią problemy i poinstruujemy Cię również, jak je rozwiązać. Zaproponujemy Ci  konkretne działania, których wdrożenie pomoże Ci poprawić wyniki i osiągać wyznaczone przez Ciebie cele.

    3. Raport to nie koniec! 

    Chcemy upewnić się, że rozumiesz, co kryje się pod każdym jego punktem, by skutecznie realizować nasze zalecenia. Dlatego  spotkamy się na warsztacie zamykającym audyt marketingowy, żeby sprawdzić, czy wszystko jest zrozumiałe i  ewentualnie podzielić się kolejnymi wskazówkami.

    Zobacz co mówią o nas klienci

    Michał Rudnicki

    Kierownik ds. Kontaktu z Mediami i PR, Diablo Chairs

    Polecam usługi konsultingowe digitalk przede wszystkim ze względu na głębokie zaangażowanie w zrozumienie potrzeb klienta, sprawną wymianę informacji oraz głowy pełne pomysłów! Dzięki konsultacjom byliśmy w stanie zadbać o poprawność ustawień na naszym koncie Facebook Ads, co przyczyniło się do podniesienia generowanego obrotu w na tym kanale z kilku do prawie kilkuset tysięcy złotych.

    Profesjonalizm był widoczny na każdym etapie naszej współpracy. Szczerze polecam usługi digitalk.

    Łukasz Pichola

    pracuj.pl

    Agencja digitalk bardzo sprawnie przeprowadziła audyt naszych kampanii, wskazując zarówno mocne strony jak i rzeczy, które warto byłoby poprawić, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki. Wszystkie rekomendacje agencji sprawdziły się i pomogły osiągnąć nam ok. 60% wzrosty konwersji w kampaniach. Konsultanci wykazali się także dużym zrozumieniem biznesowym, kiedy tłumaczyliśmy, że czegoś nie jesteśmy w stanie zrobić ze względu na obostrzenia prawne w naszej firmie lub inne czynniki. Kontakt był bardzo sprawny, współpraca ułożona. Bardzo polecam

    Michał Kukliński

    Efectownia

    Dzięki audytowi digitalk mogliśmy upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Środki z wygranej przez nas aukcji wsparły WOŚP, a my otrzymaliśmy profesjonalny audyt naszej strony. W kwestii samego audytu oraz konsultacji – wszystko przebiegło w pełni profesjonalnie, dostatecznie szczegółowo oraz w ustalonym terminie. Z całą pewnością pozyskane w ten sposób dane i informacje nad temat naszej strony pozwolą nam jeszcze bardziej wzmocnić jej parametry.

    Kacper Kamiński

    EASY SURF

    Mamy w firmie kilka oddziałów i od dłuższego czasu obserwowaliśmy, że coraz więcej klientów chce kontaktować się z nami przez czat – a konkretniej Messenger Facebooka. Zaczęliśmy zastanawiać się jak poprawić naszą komunikację z klientami, usprawnić ją i zautomatyzować, ponieważ poświęcaliśmy na „czatowanie” bardzo dużo czasu. Skorzystaliśmy z konsultacji digitalk, podczas których dowiedzieliśmy się od Michała o świetnym rozwiązaniu w postaci ManyChata, które bardzo ułatwiło nam zarządzanie skrzynką Messengera, zautomatyzowało pracę i część tej pracy wykonuje za nas. Narzędzie jest BARDZO rozbudowane, ale Michał świetnie zaprojektował je od zera. Wszystkie ścieżki, akcje, powiadomienia są dobrze przemyślane, kierują klienta na odpowiednie tory i do odpowiednich konsultantów. Bardzo polecam konsultacje z ekipą digitalk w zakresie digital marketingu!

    Już teraz porozmawiaj z nami o kompleksowym audycie marketingowym i usprawnij swoje działania!

    AUDYT MARKETINGOWY – na czym polega i dlaczego potrzebujesz go w SWOJEJ FIRMIE?

    Czy Twój marketing zachęca? Oceń swoją komunikację dzięki jednemu ćwiczeniu

    Chcesz sprawdzić, czy Twoje działania marketingowe na pewno przekładają się na wyniki?

    Przeprowadź audyt marketingowy z digitalk

    Skontaktuj się z nami