Czytaj dalej


Google ads, reklama w google
  • 13

    specjalistów od Google Ads na pokładzie

  • 25+

    liczba rynków, na które przygotowujemy kampanie Google Ads

  • 12,7

    średni ROAS w branży fashion w 2023 roku

  • 8 728

    aktywnych kampanii reklamowych Google Ads w 2023

Od lat zwiększamy przychody z kampanii Google Ads i obniżamy ich koszty, wyciskając maksimum ze wszystkich dostępnych opcji reklamy w sieci Google.

Reklama Google Ads to nie tylko wyszukiwarka, a cały ekosystem reklamowy.  Z pomocą Google Ads dotrzesz z dopasowanymi reklamami do osób przeglądających strony, pokazujących znajomemu film na portalu YouTube (reklamy wideo) czy sprawdzających Gmaila. A to i tak nie wszystkie możliwości – reklama internetowa ma ich zdecydowanie więcej.

Sprawdź wyniki naszych działań, przeczytaj case studies i przeczytaj, jak możemy pomóc Ci zarabiać więcej dzięki reklamie w Google Ads. Nasz specjalista Google Ads przygotuje dla Ciebie konkretny plan!

 

Porozmawiajmy o współpracy

    Lejek marketingowy w kampanii Google Ads (dawniej AdWords)

    Wszystkie prowadzone przez nas działania w wyszukiwarce Google opieramy na lejkach marketingowo-sprzedażowych. To skalowalna strategia, która pozwala przyciągnąć potencjalnych klientów w najbardziej odpowiednich momentach ich podróży w internecie (Customer Journey) — gdy szukają rozwiązań, odpowiedzi lub są zdecydowani na zakup.

    Naszym zadaniem jest dostarczanie stałego strumienia wysoko wykwalifikowanych leadów do Twojej witryny za pośrednictwem płatnych kampanii Google Ads (d. Google AdWords).

    Kampanie w Google Ads (d. Google AdWords) docierają do potencjalnych klientów na wszystkich etapach procesu zakupowego:

    Lejek marketingowy dla przykładowej kampanii w sieci reklamowej Google Ads (d. Google AdWords)

    Lejek marketingowy dla przykładowej kampanii w sieci reklamowej Google Ads (d. Google AdWords)

    Kampanie w Google Ads (d. Google AdWords) docierają do potencjalnych klientów na trzech etapach procesu zakupowego:

    • 1. Prospecting

      Reklama w wyszukiwarce Google, Google Display Network

    • 2. Budowanie zaangażowania i świadomości

      Google Display Network, Youtube (reklamy wideo)

    • 3. Remarketing

      Google Shopping, reklama w wyszukiwarce Google

    Google Ads – Prospecting

    Ten rodzaj reklam można podzielić na:

    • Reklamę w wyszukiwarce Google
      Odkryjemy słowa kluczowe, za pomocą których klienci szukają w sieci wyszukiwania produktów i usług takich, jak Twoje. By to zrobić analizujemy Twój biznes, sposób, w jaki przedstawiasz go na stronie internetowej lub sklepu internetowego (od opisów po konfigurację Google Analytics) i na to wszystko nakładamy analizę konkurencji oraz historycznych danych w wynikach wyszukiwania. Na podstawie wybranych słów kluczowych, przygotujemy teksty reklamowe. Będą one wyświetlane w zależności od wpisanych fraz kluczowych. Użytkownik po kliknięciu w reklamę (reklama Google Ads) zostanie przekierowany do wybranej przez nas sekcji na stronie. Jest to też podstawowy kanał pozyskiwania sprzedaży dla segmentu ecommerce, dzięki któremu możesz precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej.
    • Shopping
      Ta reklama jest bezpośrednią odpowiedzią (tak, jak w przypadku reklam w wyszukiwarce Google) na zapytanie użytkownika – wyszukiwarka wyświetla mu konkretny, poszukiwany produkt. Co istotne, reklamy wyświetlają się wraz z ceną, co znacznie skraca drogę pozyskania tej informacji przez potencjalnego klienta. Ten format reklamy Google Ads jest podobny do porównywarek cenowych.

    Reklama graficzna – Google Display Network (GDN) / Youtube

    Tą formą reklamy Google Ads na przykład pozyskujemy nowych użytkowników, zwiększając ruch na stronie, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie bazy osób odwiedzających Twoją stronę www.

    Jak pracujemy nad kampaniami Google Ads (d. Google AdWords)? Proces pracy nad Twoją kampanią składa się z czterech etapów:

    • Google Ads

      1. Analityka

    • Google Ads

      2. Konfiguracja kampanii

    • Google Ads

      3. Bieżąca optymalizacja

    • Google Ads

      4. Dalszy wzrost

    Analityka

    Bez danych nie da się działać. Nawet jeśli zbierasz je od lat, to prawdopodobnie w konfigurację wkradły się przez ten czas pewne błędy. Dlatego zaczynamy od weryfikacji poprawności zbierania danych w Google Analytics i Google Ads. Gdy trzeba, nasz zespół analityczny wprowadza zmiany lub konfiguruje wszystko od zera.

    Na tym etapie weryfikujemy również samą stronę www i w razie potrzeby przygotowujemy rekomendacje, co należałoby na niej z czasem zmienić, by zwiększyć konwersję reklamy Google Ads (d. Google AdWords).

    Konfiguracja kampanii Google Ads (d. Google AdWords)

    Na podstawie naszych rozmów o celach, które chcesz osiągnąć oraz analizie rynku i danych z wyszukiwarki przygotowujemy plan pierwszych kampanii w sieci reklamowej Google Ads. Dokładnie wiesz, co zadzieje się przez pierwszy miesiąc, tydzień po tygodniu – pracujemy w oparciu o harmonogram z rozpisanymi zadaniami. 

    Wszystkie treści reklam oraz bannery otrzymasz od nas do akceptacji, by zweryfikować ich zgodność z Twoją wizją własnej marki lub firmowymi standardami.

    Przez kolejne tygodnie uruchamiamy poszczególne kampanie Google Ads, zgodnie z ustaleniami i obserwujemy ich wyniki. Na bieżąco będziesz informowany o naszych działaniach, które wdrażamy na koncie.

    Bieżąca optymalizacja

    Nie pozostawimy reklam Google Ads samym sobie! Codziennie sprawdzamy ich efektywność oraz optymalizujemy pod różnymi kątami (koszt kampanii Google, słowa kluczowe, potencjał innych platform). Tworzenie kampanii Google to nasza specjalność.

    Monitorujemy skuteczność naszych kampanii Google Ads na podstawie autorskiego modelu oceny jakości ruchu. Zbieramy dane z dwóch narzędzi: Google Analytics oraz oczywiście Google Ads (d. Google AdWords).

    Na tej podstawie dokonujemy korekt i optymalizujemy kampanie Google Ads.

    Dalszy wzrost

    Kampanii reklamowych Google Ads (d. Google AdWords) nie da się ustawić raz na zawsze. Konkurencja nie śpi, rynek się zmienia, otoczenie ulega zmianie. Dlatego nieustannie pracujemy nie tylko nad poprawkami,  ale również działaniami, które mają stopniowo zwiększać skalę działań i efektów w tym kanale. Proponujemy i wdrażamy nowe rozwiązania oraz skuteczne reklamy, by maksymalizować przychody i/lub obniżać koszty Twojej firmy.

    Chcesz wiedzieć ile kosztuje REKLAMA w GOOGLE ADS?

    Poznaj koszty kampanii w Google Ads i dowiedz się czy dysponujesz odpowiednim budżetem, aby reklamować się w tym kanale.

    Jakie są rodzaje kampanii Google Ads?

    Reklama Google Ads daje bardzo szerokie możliwości promocji w internecie i kierowania użytkowników na Twoją stronę internetową.

    • Kampanie w wyszukiwarce (Search)
    • Kampanie Google Display Network (GDN)
    • Kampanie YouTube (reklamy wideo)
    • Kampanie produktowe (PLA)
    • Reklama mobilna (urządzenia mobilne)
    • Kampanie leadowe
    • Kampanie zagraniczne

    Nie tylko reklama Google Ads – wierzymy, że wielokanałowość jest kluczem do wysokiej sprzedaży.

    Zobacz, co mówią nasi klienci

    Mateusz Drogowski

    Mateusz Drogowski

    iKalkulator

    Przed rozpoczęciem współpracy z digitalk, kampanie reklamowe realizowaliśmy samodzielnie. Byliśmy w miarę zadowoleni z konwersji ale ich koszt był wysoki. Dzięki digitalk jednocześnie zwiększyliśmy liczbę konwersji oraz obniżyliśmy ich koszt. Rok 2020 zmusił nas do wielu zmian w biznesie ale dzięki regularnym spotkaniom z dedykowanymi specjalistami, wspólnie dostosowujemy kierunek działań. Jesteśmy również na bieżąco ze wszelkimi zmianami w systemach reklamowych Facebooka i Google, które nas dotyczą. Nie popełniamy wcześniejszych błędów, optymalizujemy kampanie i testujemy nowe pomysły. Digitalk jest naszą jednostką specjalną do działań reklamowych w Internecie

    Avionaut logo

    Agnieszka Gajda

    kierownik ds Marketingu Regionalnego i eCommerce, Avionaut

    Digitalk to przede wszystkim ludzie, z bardzo dużym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Facebook Ads i Google Ads. Cechują się umiejętnością prowadzenia projektów w Polsce i za granicą. Współpraca z nimi zawsze przebiega bardzo sprawnie, a wspólna realizacja wyznaczonych celów kończy się pełnym sukcesem.

    Są otwarci na dialog, potrafią słuchać potrzeb klienta i reagują szybko na feedback. Do pracy podchodzą z uśmiechem, co przekłada się na przyjazną atmosferę podczas spotkań. Z całą odpowiedzialnością mogę polecić współpracę.

    Informacje o kampaniach w Google Ads (d. Google Adwords), które mogą Cię zainteresować

    Z kim będziesz pracował?

    W prowadzonych kampaniach reklamowych klient, jako administrator danych osobowych, zobowiązany jest do przetwarzania pozyskanych danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym do pozyskania wszelkich, niezbędnych zgód.

    FAQ kampanii Google Ads (dawniej AdWords)

    Masz pytania? Poniżej zebraliśmy te, które najczęściej słyszymy od naszych potencjalnych klientów w kontekście działań w sieci reklamowej Google Ads.

    1. Ile powinien wynosić mój budżet, aby kampanie w wyszukiwarce Google Ads były efektywne?

    Budżet reklamowy ustalamy wspólnie przed rozpoczęciem nowego miesiąca na podstawie analizy kampanii oraz estymowanych zwrotów.

    Rekomendujemy kwotę nie mniejszą niż 5000 zł netto miesięcznie na system reklamowy.

    Budżety bardzo jasno wytłumaczył COO Suasio – Mateusz Machulski podczas rozmowy z Arturem Jabłońskim w TYM odcinku podcastu „Skutecznie o marketingu i sprzedaży”.

    2. W jaki sposób raportowane są wyniki kampanii Google Ads?

    Raz w tygodniu otrzymasz od nas podsumowanie najważniejszych działań w Twojej kampanii Google Ads, a raz w miesiącu prześlemy Ci szczegółowy raport, który pozwoli ocenić jej skuteczność wraz z podsumowaniem najważniejszych punktów oraz rekomendacjami na kolejne miesiące. Taki raport jest omawiany w trakcie wideokonferencji na początku kolejnego miesiąca.

    3. Co wchodzi w zakres obsługi kampanii Google Ads?

    W ramach obsługi kampanii Google Ads zajmujemy się obsługą wszystkich typów reklamy oferowanych przez system reklamowy Google. Przygotowujemy również cotygodniowe podsumowania oraz miesięczne omówienie efektów prowadzonych działań w trakcie rozmowy wideo, podstawowe oskryptowanie strony (WordPress /Presta), definiowanie mikrokonwersjii oraz stworzenie do 30 autorskich grafik w miesiącu.

    4. Na jaki czas podpisywana jest umowa?

    Umowę zawieramy na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.

    5. Czy muszę posiadać swoje konto Google Ads?

    Tak – działamy transparentnie na kontach naszych Klientów, dlatego powinieneś posiadać swoje konto reklamowe w Google Ads.

    6. Po jakim czasie będą widoczne wyniki moich kampanii w wyszukiwarce Google?

    Wyniki kampanii system reklamowy Google publikuje w czasie rzeczywistym i można je w dowolnym momencie przejrzeć w panelu reklamowym.

    7. W jaki sposób mogę doładować budżet na swoim koncie Google Ads?

    Wystarczy, że do konta reklamowego podepniesz swoją firmową kartę płatniczą/kredytową lub zasilisz je za pomocą przelewu bankowego.