CASE STUDY – Optymalizacja struktury kampanii Google Ads

Rodzajów kampanii i struktur reklam w ekosystemie Google jest naprawdę spora ilość. W zależności od klienta i prowadzonych przez niego usług, trzeba ustalić harmonogram i plan działań, aby skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Celem może być zwiększona rozpoznawalność, sprzedaż na stronie bądź zapisy na wydarzenie.

Jak dodawać napisy do filmów na FB

Jak dodawać napisy do filmów na FB

Jak dodawać napisy do filmów na FB Dlaczego warto dodawać napisy do publikowanych filmów? Głównym powodem jest fakt, że odbiorcy naszych treści przeglądają je w najróżniejszych okolicznościach i nie zawsze mogą włączyć dźwięk.

6 grup odbiorców, które sprzedają na Facebooku - Facebook Ads

6 grup odbiorców, które sprzedają na Facebooku

Poznaj 6 grup odbiorców, które sprzedają w reklamach na Facebooku. Razem z Markiem Gwoździem omówimy dla Ciebie każdą z nich, na własnych przykładach, aby pokazać jak bardzo są skuteczne!   1. Grupa osób, które były już na Twojej witrynie internetowej   Jest to grupa użytkowników o ogromnym potencjale sprzedażowym.