Business Manager krok po kroku

Facebook Business Manager – co to jest i jak dbać o jego bezpieczeństwo?

Business Manager to podstawowe narzędzie w marketingu na Facebooku. Dlaczego warto z niego korzystać? Co zyskasz korzystając z BM? Jak założyć konto Business Manager i jak je skonfigurować? Jak dbać o jego bezpieczeństwo i dlaczego jest to tak ważne? Nasz tekst dostarczy Ci odpowiedzi na wszystkie te pytania. Zajmiemy się też kwestią nurtującą wielu marketerów,...

Przeczytaj
współpraca agencja - klient

Współpraca na linii agencja – klient. Jak wygląda wdrożenie w projekt klienta?

17 maja Kasia Krzyżanowska i Magda Krempel - Team Leaderki w digitalk - poprowadziły webinar “Współpraca ze specjalistami w agencji marketingowej - czyli jak Cię poznają, tak Cię zareklamują!”. W trakcie jego trwania opowiedziały o kulisach rozmów otwierających projekty w digitalk. Po jego zakończeniu pojawiło się sporo dodatkowych pytań dotyczących procesu współpracy na lingii agencja - klient. W poniższym artykule zamieściliśmy odpowiedzi na wszystkie z nich.

Przeczytaj
konkretnie o marketingu i sprzedaży

Konferencja Konkretnie o marketingu i sprzedaży – podsumowanie

22 kwietnia 2022 r. spotkaliśmy się w Warszawie, aby wraz z prawie 200 obecnymi na sali uczestnikami wsłuchać się w wystąpienia prelegentów, którzy poruszyli tematy z pogranicza obszarów marketingu i sprzedaży. Konkretnie o marketingu i sprzedaży to konferencja, w trakcie której eksperci digitalk i zaproszeni goście podzielili się swoją wiedzą z kluczowych obszarów dla rozwoju działań marketingowych i sprzedażowych - od zarządzania przez tworzenie powtarzalnych procesów, rekrutację, automatyzację po oczywiście samo planowanie i konfigurowanie kampanii.

Przeczytaj

TikTok – co to jest i jak działa?

Mówi się, że są to miejsce, gdzie tylko się śpiewa, tańczy i robi challenge’e. Mówi się, że to miejsce tylko dla dzieci i młodych ludzi. Ale czy tak jest na pewno? O aplikacji TikTok zrobiło się głośno kilka lat temu i z marszu stała się fenomenem na całym świecie. Dlatego dziś nieco bliżej przyjrzymy się...

Przeczytaj
8 najlepszych narzędzi, które pomogą Ci w doborze słów kluczowych

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Słowa kluczowe to nic innego jak wyrazy, a nawet całe zwroty, które użytkownicy wpisują w okno wyszukiwarki, gdy poszukują informacji na interesujący ich temat. Dzięki temu dokonywana jest selekcja dostępnych materiałów, a odbiorca otrzymuje wiele wyników. Słowa kluczowe można podzielić na kilka kategorii:  generyczne (ogólne, proste frazy charakterystyczne dla danej branży np. książka, słuchawki, spodnie), ...

Przeczytaj

Reklama na Pinterest

Reklama na Pinterest nie jest (jeszcze) czymś, o czym w pierwszej kolejności myśli się w firmach w kontekście digital marketingu. Pinterest Ads nie są jeszcze tak popularne, jak Facebook czy Google Ads. Tym bardziej warto przyjrzeć się im bliżej i sprawdzić, jaki jest jego potencjał jako kanału sprzedaży. Dlatego dziś opowiemy Ci m.in.: dla kogo...

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się