Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

W Google Ads liczba konwersji jest różna od tej w Google Analytics

Dlaczego w Google Ads liczba konwersji jest różna od tej w Google Analytics?

Google Analytics oraz Google Ads zbierają dane na temat zdarzeń dokonywanych przez użytkowników na stronie internetowej, lecz porównując dane dotyczące konwersji widoczne są różnice w ich liczbie. Z czego one wynikają? Choć oba narzędzia należą do tej samej firmy i mierzą dokładnie te same tzw. “zdarzenia” (np. dodania do koszyka, wypełnienia formularza czy wreszcie zakupy...

Przeczytaj

Kampania brandowa w Google Ads – czym jest i dlaczego warto ją uruchomić?

Kampania brandowa w Google Ads to kampania w sieci wyszukiwania, w której tworzymy reklamy wyświetlane na nazwę firmy. Jest to rodzaj kampanii, który często jest poddawany w wątpliwość. Dlaczego warto prowadzić ten rodzaj działań reklamowych? O czym przeczytasz?– kampania brandowa – korzyści– w jakich branżasz sprawdzi się kampania brandowa– kampania brandowa – o czym należy...

Przeczytaj
Brak wyświetlenia się reklamy w wyszukiwarce Google na pierwszym miejscu często martwi reklamodawców. Czy reklama ma szansę być skuteczną, jeśli nie będzie widoczna na samej górze? Otrzymałeś informację od specjalisty z agencji reklamowej, że Twoja kampania Google Ads wystartowała, chcąc zobaczyć swoją reklamę w Google wpisujesz słowo kluczowe w wyszukiwarce i… Twoja reklama nie wyświetla się na pierwszym miejscu.  

Dlaczego moje reklamy w Google Ads się nie wyświetlają cały czas na pierwszej pozycji?

Brak wyświetlenia się reklamy w wyszukiwarce Google na pierwszym miejscu często martwi reklamodawców. Czy reklama ma szansę być skuteczną, jeśli nie będzie widoczna na samej górze? Otrzymałeś informację od specjalisty z agencji reklamowej, że Twoja kampania Google Ads wystartowała, chcąc zobaczyć swoją reklamę w Google wpisujesz słowo kluczowe w wyszukiwarce i… Twoja reklama nie wyświetla...

Przeczytaj
Jak wygląda zakończenie współpracy z agencją reklamową?

Jak wygląda zakończenie współpracy z agencją reklamową?

W digitalk utrzymujemy wielomiesięczne i wieloletnie współprace z partnerami. A to dlatego, że stawiamy przede wszystkim na stabilny i sukcesywny rozwój, skutecznie krok, po kroku realizując długoterminowe i efektywne strategie. Niektórzy Klienci pracują z nami niemalże od samego powstania firmy, czyli 2017 roku. Czasem jednak dochodzi do momentu, w którym współpraca dobiega końca.  Dlaczego klienci...

Przeczytaj
Blokada konta reklamowego na Facebooku

Blokada konta reklamowego na Facebooku

Co łączyć może m.in. branżę deweloperską, biżuteryjną oraz ślubną? Rzecz to być może nieoczywista, bo jest to blokada konta reklamowego na Facebooku. Powody są różne, skutek ten sam – brak możliwości kontynuowania kampanii i podjęcia jakiejkolwiek akcji na samym koncie.  Co warto w takiej sytuacji zrobić? Jak odblokować konto reklamowe Facebook? Działać! W pierwszej kolejności...

Przeczytaj

Dlaczego warto wdrożyć Google Analytics 4 (GA4)?

Google Analytics to najpopularniejsze narzędzie służące do analizy danych i ruchu na stronach internetowych. Od daty premiery ostatniej wersji, noszącej nazwę Universal Analytics, zmienił się jednak sposób, w jaki użytkownicy korzystają z internetu. Coraz częściej robią to z wielu urządzeń, a dodatkowo korzystają także z aplikacji mobilnych.  Rozwiązaniem niedoskonałości Universal Analytics jest nowa wersja usługi,...

Przeczytaj

Konto reklamowe na Pinterest! Jak założyć i skonfigurować ?

Konto reklamowe na Pinterest! Pinterest to bardzo ciekawy, wizualny portal społecznościowy, na którym dominuje pomysłowość i inwencja twórcza użytkowników. Nie wszyscy jednak wiedzą, że jest tam również ogromny potencjał marketingowy (Pinterest ma ponad 400 milionów użytkowników miesięcznie!) i zdecydowanie warto pojawić się tam ze swoim biznesem. Ty też możesz! Konto reklamowe na Pinterest! Zakładanie konta...

Przeczytaj