W czerwcu 2020 roku na organizowanym przez Apple wydarzeniu WWDC2020 firma ogłosiła planowane zmiany w zakresie dbania o prywatność użytkowników swoich urządzeń. Najnowsza wersja systemu operacyjnego iOS14 zezwala użytkownikowi zdecydować czy i jakie dane będzie przekazywał zewnętrznym firmom (takim jak Facebook).
Wzrost konwersji i sprzedaży w WNM Group | Case study
WNM Group to firma, która powstała z myślą o dzieciach i ich rodzicach, którzy szukają odpowiednich mebli oraz akcesoriów dla siebie i swoich pociech. Temat dzieci nie jest im obcy, ponieważ właściciele sami są rodzicami! Dlatego doskonale rozumieją potrzeby obu stron oraz starają się im sprostać.
CASE STUDY – dwukrotny wzrost zwrotu z inwestycji przy ograniczonym budżecie reklamowym
Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroki wybór naturalnych kosmetyków i środków czystości niszowych marek.
Zwiększenie sprzedaży i zwrotu wydatków z reklamy w branży beauty dzięki reklamom Facebook Ads
Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroką gamę produktów do pielęgnacji i zdobienia paznokci.
Niestandardowe grupy odbiorców na Facebooku – zapisany LIVE
Niestandardowe grupy odbiorców na Facebooku Zastanawiasz się do kogo kierować swoją reklamę na Facebooku i Instagramie?
CASE STUDY – Optymalizacja struktury kampanii Google Ads
Rodzajów kampanii i struktur reklam w ekosystemie Google jest naprawdę spora ilość. W zależności od klienta i prowadzonych przez niego usług, trzeba ustalić harmonogram i plan działań, aby skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Celem może być zwiększona rozpoznawalność, sprzedaż na stronie bądź zapisy na wydarzenie.
CASE STUDY – Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej.
Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej. Branża fashion w e-commerce jest w stanie przynieść ogromne dochody, ale nie każdemu. Konkurencja jest ogromna i liczy się każdy ruch, aby przyciągnąć użytkownika właśnie do swojego sklepu.
CASE STUDY – audyt działań reklamowych PPC dla Othertees
Digitalk regularnie dołącza do akcji charytatywnych. W ramach Wielkiej Orkiestry Światecznej Pomocy w styczniu na licytację wystawiliśmy audyt płatnych działań reklamowych. Licytację wygrała marka Othertees.
Jak dodawać napisy do filmów na FB
Jak dodawać napisy do filmów na FB Dlaczego warto dodawać napisy do publikowanych filmów? Głównym powodem jest fakt, że odbiorcy naszych treści przeglądają je w najróżniejszych okolicznościach i nie zawsze mogą włączyć dźwięk.
CASE STUDY – działania reklamowe z influencerami na Facebooku
W kwietniu rozpoczęliśmy promocję książki wydawnictwa Andromeda, która za granicą w ubiegłym roku stała się bestsellerem.