W ostatnich tygodniach Facebook wprowadził sporo zmian w odpowiedzi na aktualizacje iOS14. Jedną z nich jest zmiana domyślnego modelu atrybucji na Facebooku z 28 na 7 dni. W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób ta modyfikacja wpłynie na sposób analizy i raportowania kampanii reklamowych i finalnie, na Twój biznes.
Pozyskiwanie klientów dla salonu tatuażu przez płatne działania reklamowe w social mediach
Salon tatuażu naszego klienta został założony we wrześniu 2014 roku w Krakowie. Podstawowym założeniem naszej współpracy było zwiększenie liczby zapisów do salonu. Klientowi zależało, aby zobaczyć realne przełożenie działań reklamowych na sprzedaż usług.
15-krotny zwrot budżetu reklamowego w pierwszym miesiącu współpracy z digitalk
Jeden z naszych klientów oferuje w swoim sklepie internetowym, sprzęt medyczno-rehabilitacyjny dla seniorów.
Facebook Ads vs iOS14
W czerwcu 2020 roku na organizowanym przez Apple wydarzeniu WWDC2020 firma ogłosiła planowane zmiany w zakresie dbania o prywatność użytkowników swoich urządzeń.
Wzrost konwersji i sprzedaży w WNM Group | Case study
WNM Group to firma, która powstała z myślą o dzieciach i ich rodzicach, którzy szukają odpowiednich mebli oraz akcesoriów dla siebie i swoich pociech.
CASE STUDY – dwukrotny wzrost zwrotu z inwestycji przy ograniczonym budżecie reklamowym
Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroki wybór naturalnych kosmetyków i środków czystości niszowych marek.
Zwiększenie sprzedaży i zwrotu wydatków z reklamy w branży beauty dzięki reklamom Facebook Ads
Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroką gamę produktów do pielęgnacji i zdobienia paznokci. Posiada w swojej ofercie produkty zarówno dla osób indywidualnych, jak i profesjonalnych stylistek paznokci. Ponadto prowadzi szkolenia na własnych produktach. Klient prowadził kampanie m.in.
Niestandardowe grupy odbiorców na Facebooku – zapisany LIVE
Niestandardowe grupy odbiorców na Facebooku Zastanawiasz się do kogo kierować swoją reklamę na Facebooku i Instagramie?
CASE STUDY – Optymalizacja struktury kampanii Google Ads
Rodzajów kampanii i struktur reklam w ekosystemie Google jest naprawdę spora ilość. W zależności od klienta i prowadzonych przez niego usług, trzeba ustalić harmonogram i plan działań, aby skutecznie osiągnąć zamierzony cel.
CASE STUDY – Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej.
Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej. Branża fashion w e-commerce jest w stanie przynieść ogromne dochody, ale nie każdemu.