Facebook Ads vs iOS14

W czerwcu 2020 roku na organizowanym przez Apple wydarzeniu WWDC2020 firma ogłosiła planowane zmiany w zakresie dbania o prywatność użytkowników swoich urządzeń. Najnowsza wersja systemu operacyjnego iOS14 zezwala użytkownikowi zdecydować czy i jakie dane będzie przekazywał zewnętrznym firmom (takim jak Facebook).

Wzrost konwersji i sprzedaży w WNM Group | Case study

WNM Group to firma, która powstała z myślą o dzieciach i ich rodzicach, którzy szukają odpowiednich mebli oraz akcesoriów dla siebie i swoich pociech. Temat dzieci nie jest im obcy, ponieważ właściciele sami są rodzicami! Dlatego doskonale rozumieją potrzeby obu stron oraz starają się im sprostać.

CASE STUDY – Optymalizacja struktury kampanii Google Ads

Rodzajów kampanii i struktur reklam w ekosystemie Google jest naprawdę spora ilość. W zależności od klienta i prowadzonych przez niego usług, trzeba ustalić harmonogram i plan działań, aby skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Celem może być zwiększona rozpoznawalność, sprzedaż na stronie bądź zapisy na wydarzenie.

Jak dodawać napisy do filmów na FB

Jak dodawać napisy do filmów na FB

Jak dodawać napisy do filmów na FB Dlaczego warto dodawać napisy do publikowanych filmów? Głównym powodem jest fakt, że odbiorcy naszych treści przeglądają je w najróżniejszych okolicznościach i nie zawsze mogą włączyć dźwięk.