Jak dodawać znaczniki produktów w postach na Instagramie?

Instagram daje kilka możliwości zamieszczania linków do produktów w sklepie. Moim zdaniem najskuteczniejszy i najbardziej efektywny z nich to oznaczanie produktów w postach i stories (zdarzeniach). Na naszym blogu pisaliśmy już o tym jak stworzyć katalog produktów na Facebooku (przeczytaj tutaj) możemy więc działać dalej i oznaczyć nasze produkty na Instagramie. Poniżej poradnik jak to...

Przeczytaj

Wykluczające słowa kluczowe – czym są i jak je uwzględnić w Google Ads

Gdy zaczynasz tworzyć kampanię, przygotowujesz listę słów kluczowych – czyli haseł wyszukiwanych przez użytkowników, przy których  chcesz, żeby Twoja reklama się wyświetlała. Przeprowadzasz analizę, która skutkuje wyborem najlepszych fraz dla Twojego biznesu.  Czy jednak ten określony zbiór wystarczy, by trafnie kierować nasze reklamy? Niekoniecznie. Po pierwsze, zbyt wąski zakres fraz, może nadmiernie ograniczyć wyświetlanie reklam,...

Przeczytaj

Jak zbudować i zaangażować bazę profesjonalistów dzięki recyklingowi treści

Recykling treści to ponowne wykorzystanie treści, grafik, filmów, które już kiedyś opublikowaliśmy na jakimkolwiek kanale. Możemy skorzystać z nich w niezmienionej formie bądź odświeżyć je, aby nadać całości innego, świeżego kontekstu. Jakich zmian możemy dokonać? Zmieniamy samą treść, zostawiając sens przekazu, Zmieniamy medium, na którym publikujemy content Aktualizujemy przekaz, jeśli jest taka potrzeba (wyszła nowość,...

Przeczytaj

Jak dodawać napisy do filmów na FB

Dlaczego warto dodawać napisy do publikowanych filmów? Głównym powodem jest fakt, że odbiorcy naszych treści przeglądają je w najróżniejszych okolicznościach i nie zawsze mogą włączyć dźwięk. W takich przypadkach brak napisów oznacza najczęściej pominięcie naszego wideo, a co za tym idzie, utratę szansy na większy zasięg i zaangażowanie pod filmem. Od czego zacząć? Transkrypcji możesz...

Przeczytaj

Facebook Ads vs iOS14

Stworzyliśmy dla Ciebie podsumowanie nadchodzących nowości i gotową listę 8 podpunktów z poradami, które możesz wdrożyć już teraz. Na podstawie tych danych algorytmy Facebooka uczą zestawy reklam osiągania konkretnych celów jak np. „wyświetl zawartość”, “zakup” itd. i wyświetlają je użytkownikom najbardziej skłonnym ich realizacji. Twórcy Facebook Ads mogą swobodnie kierować reklamy bezpośrednio do osób np. które odwiedziły stronę WWW,...

Przeczytaj
1 2