Wiosenne porządki na Instagramie

Masz teraz więcej czasu i zastanawiasz się jak możesz go efektywnie wykorzystać? To idealny moment na wiosenne porządki Twojego profilu na Instagramie. Jakiś czas temu przygotowaliśmy dla Ciebie listę wiosennych porządków na Instagramie. Możesz wejść w link i pobrać listę do siebie, żeby w każdej chwili móc z niej skorzystać. A także kilka innych wskazówek czy trików,...

Przeczytaj

Instrukcja publikacji zdjęcia 360 na Facebooku

Zdjęcia 360*, czyli zdjęcie panoramiczne, to wg mnie jedno z ciekawszych rozwiązań na urozmaicenie fanpage’a.  Dzięki niemu zaprezentujesz w jednym miejscu o wiele więcej contentu, niż na zwykłym zdjęciu. W tym wpisie, pokażę od strony technicznej, jak należy przygotować zdjęcie lub grafikę, aby Facebook odczytał je jako 360*. Od czego zacząć? Nie każde zdjęcie Facebook...

Przeczytaj

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

Dziś pokażę Ci krok po kroku, jak poprawnie zainstalować Google Tag Managera na Twojej stronie. Ok, zacznijmy od przejścia na stronę tagmanager.google.com. To jest strona, logowania się do swojego Google Tag Managera. Aby skorzystać z Google Tag Managera, musisz mieć konto w usłudze Google (Gmail/YouTube lub dowolne konto usług Google- prawdopodobnie będziesz mógł z niego skorzystać...

Przeczytaj

Poradnik początkującego FB adsowca

Za Tobą uruchomienie pierwszych reklam na Facebooku? Zastanawiasz się, co zrobić, żeby poprawić efekty działań, ale nie wiesz od czego zacząć? Przeczytaj ten poradnik i wykorzystaj nasze wskazówki do optymalizacji kampanii. Manager reklam Facebook Ads – musisz z niego korzystać! Po pierwsze – nie „promuj postów” Na Facebooku… Jeśli ustawiałeś swoją pierwszą reklamę na Facebooku...

Przeczytaj

3 rodzaje kampanii na Facebooku i Instagramie, które powinieneś wykorzystać w swoim biznesie

Facebook umożliwia wybór celu reklamowego już na pierwszym etapie budowania kampanii reklamowych. Z tekstu dowiesz się, które z nich powinieneś wykorzystać w swoim biznesie i jakiego efektu oczekiwać. Prowadzone przez nas kampanie na Facebooku i Instagramie – w zależności od branży – generują kilkunasto bądź kilkudziesięciokrotne obroty z każdej zainwestowanej złotówki. To tak zwany ROAS. ...

Przeczytaj

6 grup odbiorców, które sprzedają na Facebooku

Poznaj 6 grup odbiorców, które sprzedają w reklamach na Facebooku. Razem z Markiem Gwoździem omówimy dla Ciebie każdą z nich, na własnych przykładach, aby pokazać jak bardzo są skuteczne! 1. Grupa osób, które były już na Twojej witrynie internetowej Jest to grupa użytkowników o ogromnym potencjale sprzedażowym. Osoby te podjęły już wcześniej interakcje z Twoją...

Przeczytaj

Jak dodawać znaczniki produktów w postach na Instagramie?

Instagram daje kilka możliwości zamieszczania linków do produktów w sklepie. Moim zdaniem najskuteczniejszy i najbardziej efektywny z nich to oznaczanie produktów w postach i stories (zdarzeniach). Na naszym blogu pisaliśmy już o tym jak stworzyć katalog produktów na Facebooku (przeczytaj tutaj) możemy więc działać dalej i oznaczyć nasze produkty na Instagramie. Poniżej poradnik jak to...

Przeczytaj
1 2 3

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami