Jak zbudować i zaangażować bazę profesjonalistów dzięki recyklingowi treści

Recykling treści to ponowne wykorzystanie treści, grafik, filmów, które już kiedyś opublikowaliśmy na jakimkolwiek kanale. Możemy skorzystać z nich w niezmienionej formie bądź odświeżyć je, aby nadać całości innego, świeżego kontekstu. Jakich zmian możemy dokonać? Zmieniamy samą treść, zostawiając sens przekazu, Zmieniamy medium, na którym publikujemy content Aktualizujemy przekaz, jeśli jest taka potrzeba (wyszła nowość,...

Przeczytaj

Jak dodawać napisy do filmów na FB?

Dlaczego warto dodawać napisy do publikowanych filmów? Głównym powodem jest fakt, że odbiorcy naszych treści przeglądają je w najróżniejszych okolicznościach i nie zawsze mogą włączyć dźwięk. W takich przypadkach brak napisów oznacza najczęściej pominięcie naszego wideo, a co za tym idzie, utratę szansy na większy zasięg i zaangażowanie pod filmem. Od czego zacząć? Nagraj wideo...

Przeczytaj

Facebook Ads vs iOS14

Stworzyliśmy dla Ciebie podsumowanie nadchodzących nowości i gotową listę 8 podpunktów z poradami, które możesz wdrożyć już teraz. Na podstawie tych danych algorytmy Facebooka uczą zestawy reklam osiągania konkretnych celów jak np. „wyświetl zawartość”, “zakup” itd. i wyświetlają je użytkownikom najbardziej skłonnym ich realizacji. Twórcy Facebook Ads mogą swobodnie kierować reklamy bezpośrednio do osób np. które odwiedziły stronę WWW,...

Przeczytaj

Katalog produktów na Facebooku (2020)

Katalog produktów jest odzwierciedleniem asortymentu Twojego sklepu internetowego, ale nie tylko! To doskonała alternatywa dla osób, które nie posiadają sklepu na stronie internetowej, lecz chcą sprzedawać swoje produkty, ale o tym opowiem w innym wpisie. Przedstawię Ci teraz krok po kroku jak poprawnie utworzyć i wypełnić katalog produktów, który jest podstawą e-commerce na Facebooku oraz...

Przeczytaj
1 2 3

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami