Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Jak wygląda REKRUTACJA managera z ZEWNĄTRZ? | COO & Partner digitalk Agata Banaszkiewicz

Rekrutacja managera z zewnątrz czy manager wewnątrz? Co wybrać?

Jakie są róznice między managerem z wewnątrz i z zewnątrz? Jak wygląda proces rekrutacyjny oraz jak rozpoznać w nim idealnego kandydata? No i co jest najważniejsze we wdrażaniu managera do nowej firmy? Dziś o tym wszystkim znów porozmawiamy sobie z COO digitalk, Agatą Banaszkiewicz. Transkrypcja AJ: Dzień dobry, dzień dobry, dzień dobry. Witam Cię w...

Przeczytaj
Awans na stanowisko managera - kiedy pracownik się nadaje?

Awans na stanowisko managera – kiedy pracownik się nadaje?

Awans na stanowisko menedżerskie to milowy krok w zawodowej karierze. Nie każdy jednak się do tego nadaje. Jak rozpoznać cechy dobrego managera u pracownika i jak powinna wyglądać dobrze zaplanowana ścieżka awansu w firmie? Opowiem o tym razem z Agatą Banaszkiewicz, COO & Partnerem digitalk, która wspięła się na szczyt naszej firmowej drabiny i dziś...

Przeczytaj
Ile kosztuje reklama W google Ads

Ile kosztuje reklama w Google Ads i dlaczego aż tyle?

Z jakimi kosztami wiąże się prowadzenie kampanii Google Ads? To pytanie zadaje sobie każdy, kto planuje rozpocząć tam działania reklamowe. Czas to wyjaśnić i rozwiać wszelkie wątpliwości, dotyczące wysokości budżetów na googlowe kampanie. Arturowi pomoże w tym nieoceniany ekspert w temacie systemu Google Ads – Mateusz Machulski z digitalk. Transkrypcja  Dzień dobry, dzień dobry, dzień...

Przeczytaj
7 zastosowań marketing automation

7 zastosowań marketing automation – jak działa automatyzacja marketingu?

Czy wiesz, że możesz rozwijać biznes, zwiększać skuteczność działań marketingowych i jednocześnie zmniejszać wysiłek? To nie są cuda ani żadna magia, ale efekty wykorzystania technologii. Automatyzacja to przyszłość marketingu i zdecydowanie warto jej się przyjrzeć, bo już teraz jest stosowana coraz szerzej i daje przewagę konkurencyjną. Dziś pokażemy Ci więc, jak możesz wykorzystać marketing automation...

Przeczytaj
Jak sprawdzić skuteczność kampanii Google Ads

Jak sprawdzić skuteczność kampanii Google Ads

Kampanie w systemie Google Ads (dawniej Google Adwords) to scenariusz marketingowy, który pozwala firmom na skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów w Internecie. Dzięki różnorodnym opcjom targetowania takim jak słowa kluczowe, lokalizacja, płeć czy demografia (ale i nie tylko), kampanie promocyjne w Google stały się niezbędnym narzędziem każdej dbającej o wyniki firmy. Rozwiązanie to wyświetlane reklam tylko osobom,...

Przeczytaj
Kampania Performance Max w Google Ads - czym jest?

Kampania Performance Max w Google Ads – czym jest?

Performance Max jest najnowszym rodzajem kampanii w Google Ads i krąży wokół niego wiele pytań. Zastąpił on dwa typy kampanii – inteligentne kampanie produktowe oraz kampania lokalne, ale jego zakres działania jest zdecydowanie większy. Czym jest ten format i kiedy najlepiej sprawdza się w realizacji celów kampanii? Jak działa “tradycyjna” kampania w Google Ads?   Większość...

Przeczytaj
Dlaczego moje reklamy Google Ads nie wyświetlają się, gdy szukam fraz w google?

Dlaczego moje reklamy Google Ads nie wyświetlają się, gdy szukam fraz w google?

Prowadzisz kampanię reklamową w Google Ads (d. adwords) i nie widzisz swoich reklam? Obawiasz się, że kampania została błędnie skonfigurowana i zastanawiasz się co może być tego przyczyną?  Nie widzisz swoich reklam w Google na pierwszej pozycji? Po uruchomieniu kampanii reklamowej w Google Ads chcesz zobaczyć efekt, dlatego wpisujesz słowo kluczowe związane z Twoją firmą...

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się