Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Pierwsze kampanie reklamowe digitalk

Po jakim czasie od podpisania umowy uruchamiamy kampanie — i dlaczego?

Współpraca z agencją może być dla wielu z Was zupełnie nowym doświadczeniem lub utartym schematem. Dlatego też w agencji digitalk mocno stawiamy na sprawdzone procesy na wielu szczeblach, dzięki którym już podczas pierwszego kontaktu czujesz, jakbyś działał z nami od zawsze! Rozpoczęcie współpracy często generuje wiele pytań, postanowiliśmy więc przygotować krótki poradnik, który pozwoli Wam...

Przeczytaj
Jak wyglądają raporty z działań agencji

Jak wyglądają raporty z działań agencji

Rzetelny raport z przeprowadzonych działań agencji i uzyskanych w związku z nimi efektów to kluczowy element dla Ciebie jako klienta. Nawiązując współpracę z agencją marketingową w zakresie działań reklamowych, przekazujesz istotny obszar mający wpływ na Twoje wyniki finansowe. O czym przeczytasz? Z tego powodu wielu przedsiębiorców uważa, że to właśnie kwestia raportowania pracy agencji budzi...

Przeczytaj

Jak wygląda i czym się zajmuje zespół pracujący nad projektem?

W digitalk oferujemy wachlarz naprawdę wielu usług.  Począwszy od prowadzenia profili Social Mediowych, przez tworzenie strategii sprzedażowych, kończywszy na prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie. Jednakże to nie wszystko. Przygotowujemy także audyty  i analizy kont reklamowych oraz działań na profilach Social Mediowych. Wykonujemy konfigurację kodów śledzących oraz narzędzi analitycznych (m in. wdrożenie Google Analytics 4).  Również...

Przeczytaj
W Google Ads liczba konwersji jest różna od tej w Google Analytics

Dlaczego w Google Ads liczba konwersji jest różna od tej w Google Analytics?

Google Analytics oraz Google Ads zbierają dane na temat zdarzeń dokonywanych przez użytkowników na stronie internetowej, lecz porównując dane dotyczące konwersji widoczne są różnice w ich liczbie. Z czego one wynikają? Choć oba narzędzia należą do tej samej firmy i mierzą dokładnie te same tzw. “zdarzenia” (np. dodania do koszyka, wypełnienia formularza czy wreszcie zakupy...

Przeczytaj

Kampania brandowa w Google Ads – czym jest i dlaczego warto ją uruchomić?

Kampania brandowa w Google Ads to kampania w sieci wyszukiwania, w której tworzymy reklamy wyświetlane na nazwę firmy. Jest to rodzaj kampanii, który często jest poddawany w wątpliwość. Dlaczego warto prowadzić ten rodzaj działań reklamowych? O czym przeczytasz?– kampania brandowa – korzyści– w jakich branżasz sprawdzi się kampania brandowa– kampania brandowa – o czym należy...

Przeczytaj
Jak wygląda zakończenie współpracy z agencją reklamową?

Jak wygląda zakończenie współpracy z agencją reklamową?

W digitalk utrzymujemy wielomiesięczne i wieloletnie współprace z partnerami. A to dlatego, że stawiamy przede wszystkim na stabilny i sukcesywny rozwój, skutecznie krok, po kroku realizując długoterminowe i efektywne strategie. Niektórzy Klienci pracują z nami niemalże od samego powstania firmy, czyli 2017 roku. Czasem jednak dochodzi do momentu, w którym współpraca dobiega końca.  Dlaczego klienci...

Przeczytaj
Blokada konta reklamowego na Facebooku

Blokada konta reklamowego na Facebooku

Co łączyć może m.in. branżę deweloperską, biżuteryjną oraz ślubną? Rzecz to być może nieoczywista, bo jest to blokada konta reklamowego na Facebooku. Powody są różne, skutek ten sam – brak możliwości kontynuowania kampanii i podjęcia jakiejkolwiek akcji na samym koncie.  Co warto w takiej sytuacji zrobić? Jak odblokować konto reklamowe Facebook? Działać! W pierwszej kolejności...

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się