Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Google My Business

Wizytówka Google – jak założyć? Jak firmy oszukują?

Wizytówka Google – co to takiego? Co warto o niej wiedzieć? Wizytówka Google Moja Firma (Google My Business) to darmowe narzędzie, które pozwala firmom na zarządzanie swoją obecnością w wynikach wyszukiwarki Google oraz na Mapach Google. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą zwiększyć swoją widoczność w sieci, ułatwiając klientom znalezienie informacji na temat firmy. Jeśli kiedykolwiek szukałeś/szukałaś...

Przeczytaj
Piksel Facebooka

Jak działa piksel Facebooka – do czego służy i jak go zainstalować?

System Meta Ads to kompleksowe narzędzie do tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi w ekosystemie Facebooka i Instagrama. Dzięki zaawansowanym opcjom targetowania i analizy, Meta Ads pozwala nam na dotarcie reklam do osób, na których nam zależy, oraz maksymalizację zwrotu z inwestycji reklamowych. Aby to jednak osiągnąć musimy zainstalować bohatera tego wpisu, czyli Piksel Meta. 

Przeczytaj
Manager Reklam na Facebooku. Czym jest i jak działa Facebook Ads Manager?

Manager Reklam na Facebooku. Czym jest i jak działa Facebook Ads Manager?

Dla zdecydowanej większości firm reklamujących się w digitalowym świecie, reklamy na Facebooku są nieodłączonym tego elementem. Nic w tym dziwnego, wszak Facebook oferuje nieporównywalne możliwości dotarcia do szerokiej gamy odbiorców.  Aby w pełni wykorzystać potencjał reklamowy tej platformy, niezbędne jest zrozumienie i umiejętność korzystania z Managera Reklam. W tym artykule dokładnie przyjrzymy się temu narzędziu,...

Przeczytaj
Blokada konta reklamowego Google Ads

Blokada konta reklamowego Google? Poznaj system ostrzeżeń i zasady Google Ads

Zasady i ostrzeżenia w Google mają na celu lepsze zabezpieczenie użytkowników i utrzymanie wysokiej jakości reklam. W tym artykule przyjrzymy się, jakie zasady nas - reklamodawców obowiązują, jakie treści i praktyki są niedozwolone oraz jakie wymagania redakcyjne muszą spełniać reklamy. Przedstawimy także, jak Google egzekwuje te zasady i jak unikać potencjalnych problemów z kontem reklamowym.

Przeczytaj
reklamy w wyszukiwarkach

Marketing w wyszukiwarkach internetowych (reklama Google Ads) – najlepszy przewodnik

Reklama w wyszukiwarce to nie tylko sposób na zwiększenie widoczności firmy, ale także skuteczna metoda na przyciągnięcie wartościowych leadów, zwiększenie sprzedaży i budowanie marki. W tym wpisie przyjrzymy się, jak reklama w wyszukiwarkach może wspierać rozwój Twojej firmy, Twój marketing, jakie są kluczowe strategie reklamowe oraz na co szczególnie zwrócić uwagę, aby uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji.

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się