1. Jakie cele reklamowe ofertuje TikTok?
Cele reklamowe TikToka dzielą się na trzy kategorie. Są to: “Zwiększenie świadomości marki”, “Rozwaga” oraz “Konwersje”. W tej pierwszej znajdziemy tylko cel: Zasięg, ale w dwóch kolejnych wybór jest już większy.
W kategorii “Zwiększenie świadomości marki” mamy cele Ruch, Wyświetlenia wideo, Pozyskiwanie kontaktów i Interakcja z widzami.
Kategoria “Konwersje” zawiera zaś cele Promowanie aplikacji, Konwersja oraz nowość, która nie jest jeszcze dostępna na wszystkich rynkach – Sprzedaż z katalogu.
2. Czy muszę mieć profil na TikToku, aby się reklamować na tiktoku?
Niektórych pewnie to zdziwi, ale nie jest to konieczne. Na TikToku możesz się reklamować bez zakładania profilu. Ja jednak nie polecałbym Ci postępować w ten sposób. Trudniej wtedy o zbudowanie stałej grupy odbiorców czy wchodzenie w interakcje z użytkownikami. A to na tej platformie bardzo ważne.
3. Czy śledzicie trendy na TikToku?4. Jak często optymalizujecie kampanie reklamowe na TikToku?
Oczywiście! Research i śledzenie trendów to niemalże obowiązek dla każdego marketera, który prowadzi kampanie na TikToku. Jest to świetne źródło inspiracji, które pomaga również być na bieżąco z tym, co obecnie ogląda się najchętniej. A taka wiedza jest, rzecz jasna, niezbędna.
4. W jaki sposób raportujecie wyniki reklamowe z TikTok Ads Managera?
Kampanie reklamowe robimy na Twoim koncie reklamowym. O naszych raportach więcej przeczytasz tu: Jak wyglądają raporty z działań agencji?
5. Poszukuje influencerów do działań na TikToku. Czy możecie mi pomóc?
Oczywiście. Po wspólnym spotkaniu, na którym omówimy sobie zapotrzebowanie na influencerów zabieramy się do roboty.
6. Czy moje działania reklamowe mogą opierać się tylko na tym kanale reklamowym?
Mogą, ale tego typu działań nie polecamy. Działanie na TikToku w połączeniu z innym kanałem reklamowym (Facebook Ads czy Google Ads) przynosi największe zyski
7. Czy można zmienić układ tabel na koncie reklamowym na TikToku?
Panel reklamowy TikToka pozwala na dostosowanie układu tabel. Wystarczy że wejdziesz do panelu z raportami i po prawej stronie wybierzesz „Kolumny niestandardowe” a następnie wybierzesz te dane, które chcesz zobaczyć w swoim raporcie.Aby wyfiltrować zasoby kreacji, które spełniają Twoje kryteria, z lewej strony kliknij “Filtr”, a następnie wybierz kryteria.