Przemyślana obecność w starannie dobranych pod preferencje grupy docelowej kanałach social media oraz dopasowane do potrzeb odbiorców treści to klucz do wzrostu biznesu.

Pomożemy Ci zaplanować działania w obszarach social media oraz content marketingu i poprowadzimy je w Twoim imieniu z pełną dbałością o wizerunek Twojej marki.

Tworzymy treści, dzięki którym możemy kreować strategię content marketingową i, które sprzedają lub przyciągają potencjalnych klientów w najważniejszych mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie czy Linkedinie. Projektujemy lejki sprzedażowe i marketingowe oparte o treści, które odpowiadają na problemy i pytania klientów, zbijają obiekcje, pomagają domknąć sprzedaż i prowadzą do automatyzacji działań content marketingowych.

Wspieramy je reklamą w mediach społecznościowych, by docierać tylko do właściwych odbiorców. Biznesowe wykorzystanie social media to coś więcej niż publikowanie postów. Prawdziwe społeczności buduje się wachlarzem działań – od codziennej komunikacji przez dłuższe publikacje (e-booki, newslettery, poradniki, artykuły, itd.) po treści wideo (filmy, webinaria). Doradzimy, które z nich są właściwe dla Twojego biznesu i zrealizujemy te działania za Ciebie lub wspólnie z Tobą. Możesz liczyć na wieloletnie doświadczenie naszych social media managerów i przekazanie aktualnej, kompleksowej wiedzy z zakresu content marketingu i mediów społecznościowych!

Właściwe treści + targetowana reklama = skuteczność działań w internecie

Budżet reklamowy w social media jest paliwem dla Twojego content marketingu. Dzięki temu treści dotrą przed właściwe oczy. Poza prowadzeniem komunikacji i tworzeniem treści content marketingowych przez naszych social media managerów, prowadzimy kampanie w social media wspierające, dzięki czemu nasze publikacje pokazują się Twojej grupie docelowej.

W zależności od Twoich potrzeb, skupiamy się na różnych rodzajach reklam marketingu internetowego w mediach społecznościowych:

  • Kampanie na ruch

    Przekierowanie użytkowników na stronę docelową

  • Kampanie na konwersję

    Sprzedaż, wypełnienie formularza, zapisy na rozmowę na handlowcem, itd.

  • Kampanie generujące leady

    Zostawienie kontaktu np. numeru telefonu lub adresu e-mail

  • Kampanie sprzedażowe dla e-commerce oparte o treści w social mediach

    Np. posty na fanpage’u i Instagramie

  • Kampanie social media zasięgowe

    Dotarcie do jak największej liczby unikalnych użytkowników z zaplanowanym komunikatem

  • Kampanie social media budujące społeczność

    Generujące dyskusje, pozyskujące obserwujących, itd.

Content marketing – formaty treści

Content marketing wykorzystuje wiele form przekazu. W tej dziedzinie marketingu możemy dla Ciebie przygotować:

  • Pełną treść (content) na Twoją stronę www
  • Opisy produktów do sklepu internetowego
  • Blogowe wpisy na każdy temat
  • Oferty sprzedażowe pod Twoje produkty
  • E-booki oraz teksty poradnikowe

Dlaczego content marketing jest ważny?

Content marketing ma za zadanie zaangażować i zlojalizować Twoich odbiorców. Dlaczego jest jeszcze tak ważny?

  • Korzystnie wpływa na pozycjonowanie Twojej strony www
  • Buduje pozytywny wizerunek Twojej marki oraz proces komunikacji marketingowej
  • Tworzysz więź z potencjalnym klientem i komunikację skierowaną do Twojej grupy docelowej
  • Wartościowy content marketing jest w stanie wypromować Twoje produkty

Content marketing – jak działamy?

  • Komunikujemy się mailowo i telefonicznie – zawsze chętnie omówimy pomysły, stan realizacji czy porady dotyczące tworzenia treści. Nasz konsultant przybliża zagadnienie content marketingu, abyś lepiej rozumiał działania, które planujemy wykonać.
  • Naszą współpracę opieramy na harmonogramie, abyś wiedział co w danym momencie dla Ciebie robimy i, w jaki sposób będziemy tworzyć treści. W pliku są wypisane wszystkie nasze działania z zakresu social media content marketing, ale też zadania dla Ciebie i pracowników działów marketingu. Tworzymy też plik z zaplanowanymi publikacjami content marketingu. To po to, abyśmy mieli wszystko w jednym miejscu oraz wiedzieli co, gdzie i kiedy publikować.

Social media Content marketing – jak może wyglądać nasza współpraca?

Początek współpracy w ramach działań marketingu internetowego jest zawsze ekscytujący – zarówno dla właścicieli agencji reklamowych, jak i właścicieli firm. W skrócie wygląda on następująco:

  1. Rozmowa z Klientem – w dogodnym dla Ciebie terminie, umówmy wideokonferencję, podczas której omówimy cele oraz założenia naszej współpracy. I oczywiście poznamy się!
  2. Przeprowadzimy dla Ciebie krótki audyt www i treści tam zawartych – zbierzemy informację o www, zrobimy research Twojej konkurencji, przygotujemy spis słów kluczowych.
  3. Przygotujemy dla Ciebie pierwsze treści – po zaakceptowaniu naszego planu, zaczynamy działać i tworzyć treści. W zależności od tego, jak długie będą teksty, pierwszy otrzymasz od nas w 3-10 dni od zaakceptowania planu.

Kto będzie z Tobą pracował?

Do każdego klienta przypisujemy dedykowany zespół projektowy, który składa się z twórców treści wyspecjalizowanych w poszczególnych kanałach społecznościowych, specjalistów od systemów reklamowych oraz graphic designerów.

Każdy specjalista jest odpowiedzialny za jeden obszar działań, nad których realizacją czuwają Opiekun Klienta – Twój główny punkt kontaktu – oraz Team Leader (manager zespołu).

 

Co mówią nasi klienci?

Patryk Sowiński

właściciel, Rabatio.com

digitalk pozwala skupić się na prowadzeniu biznesu wiedząc, że nasze Social Media są w dobrych rękach. Współpraca jest profesjonalna i odbywa się w bardzo sympatycznej atmosferze.

Magdalena Ignaciuk

Kierownik ds. Marketingu – Wydawnictwo kobiece

Digitalk to nie tylko wiedza, doświadczenie i umiejętności. To świetny zespół ludzi o otwartych umysłach i kreatywnym podejściu do nowych wyzwań. Doskonały kontakt na każdym etapie współpracy. Serdecznie polecam i trzymam kciuki za każdy nowy projekt.

Chcesz rozpocząć działania związane z content marketingiem i social media?

Skontaktuj się z nami