Przemyślana obecność w starannie dobranych pod preferencje grupy docelowej kanałach social media oraz dopasowane do potrzeb odbiorców treści to klucz do wzrostu biznesu.

Pomożemy Ci zaplanować działania w obszarach social media oraz content marketingu i poprowadzimy je w Twoim imieniu z pełną dbałością o wizerunek Twojej marki.

Tworzymy treści, dzięki którym możemy kreować strategię content marketingową i, które sprzedają lub przyciągają potencjalnych klientów w najważniejszych mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie czy Linkedinie. Projektujemy lejki sprzedażowe i marketingowe oparte o treści, które odpowiadają na problemy i pytania klientów, zbijają obiekcje, pomagają domknąć sprzedaż i prowadzą do automatyzacji działań content marketingowych.

Wspieramy je reklamą w mediach społecznościowych, by docierać tylko do właściwych odbiorców. Biznesowe wykorzystanie social media to coś więcej niż publikowanie postów. Prawdziwe społeczności buduje się wachlarzem działań – od codziennej komunikacji przez dłuższe publikacje (e-booki, newslettery, poradniki, artykuły, itd.) po treści wideo (filmy, webinaria). Doradzimy, które z nich są właściwe dla Twojego biznesu i zrealizujemy te działania za Ciebie lub wspólnie z Tobą. Możesz liczyć na wieloletnie doświadczenie naszych social media managerów i przekazanie aktualnej, kompleksowej wiedzy z zakresu content marketingu i mediów społecznościowych!

Porozmawiajmy o współpracy



    Właściwe treści + targetowana reklama = skuteczność działań w internecie

    Budżet reklamowy w social media jest paliwem dla Twojego content marketingu. Dzięki temu treści dotrą przed właściwe oczy. Poza prowadzeniem komunikacji i tworzeniem treści content marketingowych przez naszych social media managerów, prowadzimy kampanie w social media wspierające, dzięki czemu nasze publikacje pokazują się Twojej grupie docelowej.

    W zależności od Twoich potrzeb, skupiamy się na różnych rodzajach reklam marketingu internetowego w mediach społecznościowych:

    • Kampanie na ruch

      Przekierowanie użytkowników na stronę docelową

    • Kampanie na konwersję

      Sprzedaż, wypełnienie formularza, zapisy na rozmowę na handlowcem, itd.

    • Kampanie generujące leady

      Zostawienie kontaktu np. numeru telefonu lub adresu e-mail

    • Kampanie sprzedażowe dla e-commerce oparte o treści w social mediach

      Np. posty na fanpage’u i Instagramie

    • Kampanie social media zasięgowe

      Dotarcie do jak największej liczby unikalnych użytkowników z zaplanowanym komunikatem

    • Kampanie social media budujące społeczność

      Generujące dyskusje, pozyskujące obserwujących, itd.

    Content marketing – formaty treści

    Content marketing wykorzystuje wiele form przekazu. W tej dziedzinie marketingu możemy dla Ciebie przygotować:

    • Pełną treść (content) na Twoją stronę www
    • Opisy produktów do sklepu internetowego
    • Blogowe wpisy na każdy temat
    • Oferty sprzedażowe pod Twoje produkty
    • E-booki oraz teksty poradnikowe

    Dlaczego content marketing jest ważny?

    Content marketing ma za zadanie zaangażować i zlojalizować Twoich odbiorców. Dlaczego jest jeszcze tak ważny?

    • Korzystnie wpływa na pozycjonowanie Twojej strony www
    • Buduje pozytywny wizerunek Twojej marki oraz proces komunikacji marketingowej
    • Tworzysz więź z potencjalnym klientem i komunikację skierowaną do Twojej grupy docelowej
    • Wartościowy content marketing jest w stanie wypromować Twoje produkty

    Content marketing – jak działamy?

    • Komunikujemy się mailowo i telefonicznie – zawsze chętnie omówimy pomysły, stan realizacji czy porady dotyczące tworzenia treści. Nasz konsultant przybliża zagadnienie content marketingu, abyś lepiej rozumiał działania, które planujemy wykonać.
    • Naszą współpracę opieramy na harmonogramie, abyś wiedział co w danym momencie dla Ciebie robimy i, w jaki sposób będziemy tworzyć treści. W pliku są wypisane wszystkie nasze działania z zakresu social media content marketing, ale też zadania dla Ciebie i pracowników działów marketingu. Tworzymy też plik z zaplanowanymi publikacjami content marketingu. To po to, abyśmy mieli wszystko w jednym miejscu oraz wiedzieli co, gdzie i kiedy publikować.

    Social media Content marketing – jak może wyglądać nasza współpraca?

    Początek współpracy w ramach działań marketingu internetowego jest zawsze ekscytujący – zarówno dla właścicieli agencji reklamowych, jak i właścicieli firm. W skrócie wygląda on następująco:

    1. Rozmowa z Klientem – w dogodnym dla Ciebie terminie, umówmy wideokonferencję, podczas której omówimy cele oraz założenia naszej współpracy. I oczywiście poznamy się!
    2. Przeprowadzimy dla Ciebie krótki audyt www i treści tam zawartych – zbierzemy informację o www, zrobimy research Twojej konkurencji, przygotujemy spis słów kluczowych.
    3. Przygotujemy dla Ciebie pierwsze treści – po zaakceptowaniu naszego planu, zaczynamy działać i tworzyć treści. W zależności od tego, jak długie będą teksty, pierwszy otrzymasz od nas w 3-10 dni od zaakceptowania planu.

    Kto będzie z Tobą pracował?

    Do każdego klienta przypisujemy dedykowany zespół projektowy, który składa się z twórców treści wyspecjalizowanych w poszczególnych kanałach społecznościowych, specjalistów od systemów reklamowych oraz graphic designerów.

    Każdy specjalista jest odpowiedzialny za jeden obszar działań, nad których realizacją czuwają Opiekun Klienta – Twój główny punkt kontaktu – oraz Team Leader (manager zespołu).

     

    FAQ


    1. Czy obsługujecie webinary?



    Nasza firma nie tylko pomaga w przygotowaniu tematyki webinarów, ale również zapewnia wsparcie techniczne podczas ich trwania. Dzięki temu klienci mogą skupić się na prowadzeniu prezentacji, a my zajmujemy się sprawami organizacyjnymi i technicznymi, co przekłada się na lepsze wrażenia uczestników.

    2. Czy robicie landingpage?

    Tak, więcej informacji znajdziesz tu: https://digitalk.pl/uslugi/projektowanie-graficzne-i-tworzenie-stron-ladowania/

    3. Czy tworzycie grafiki do postów w social media?
    Grafiki do postów stanowią nieodłączny element strategii social media, ponieważ przyciągają uwagę użytkowników, poprawiają ich wrażenia związane z marką oraz pomagają wyróżnić się na tle konkurencji.
    Bez stosowania grafik, trudniej jest zwrócić uwagę odbiorców oraz zbudować pozytywny wizerunek marki w świecie social media.
    4. Czy prowadzicie company page na LinkedIn?

    Nasza firma specjalizuje się w prowadzeniu profesjonalnych company pages na LinkedIn dla innych firm, pomagając w budowaniu ich wizerunku oraz zwiększaniu zasięgu i zaangażowania. Nasz zespół ekspertów doskonale zna specyfikę działania na LinkedIn i tworzy spersonalizowane strategie, które dostosowane są do potrzeb i celów naszych klientów..

    Co mówią nasi klienci?

    Patryk Sowiński

    właściciel, Rabatio.com

    digitalk pozwala skupić się na prowadzeniu biznesu wiedząc, że nasze Social Media są w dobrych rękach. Współpraca jest profesjonalna i odbywa się w bardzo sympatycznej atmosferze.

    Magdalena Ignaciuk

    Kierownik ds. Marketingu – Wydawnictwo kobiece

    Digitalk to nie tylko wiedza, doświadczenie i umiejętności. To świetny zespół ludzi o otwartych umysłach i kreatywnym podejściu do nowych wyzwań. Doskonały kontakt na każdym etapie współpracy. Serdecznie polecam i trzymam kciuki za każdy nowy projekt.

    Chcesz rozpocząć działania związane z content marketingiem i social media?

    Skontaktuj się z nami