Czy zaczynając działania reklamowe całkowicie od 0, na konkurencyjnym rynku odzieży damskiej, z niską rozpoznawalnością marki i ograniczonym asortymentem można osiągać satysfakcjonujące wyniki już w pierwszym miesiącu? Nasza współpraca w zakresie kampanii Google Ads dla klienta z branży odzieżowej pokazuje, że tak. W ciągu 4 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy dla klienta 230 tys. zł sprzedaży, zachowując wymagany zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS).
- 9 ROAS
- 9 ROAS
Klient, u którego prowadzimy kampanie reklamowe Pinterest Ads to duży polski e-commerce z branży fashion. Firma specjalizuje się sprzedaży modnych sukienek, jednak w ich kolekcjach znaleźć można każdą cześć stylowej, kobiecej garderoby. Marka skupiona jest wyłącznie na sprzedaży B2C online, a jej miesięczne obroty sięgają kilku milionów złotych.
- 58 ROAS
- 58 ROAS
Jak w 5 miesięcy podnieśliśmy ROAS klienta o 80%
W czerwcu 2021 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą inspiro.online. To sklep internetowy, który ma w swojej ofercie drzwi i akcesoria do domu. Klient przyszedł do nas z celem skalowania budżetów, aby zwiększyć sprzedaż poprzez własny sklep internetowy.
- 80% ROAS
- 80% ROAS
Wzrost liczby kontaktów o 51% dzięki naszym reklamom na Facebooku. Oto case study producenta sprzętu medycznego
Czy sprzęt medyczny można skutecznie promować w sektorze B2B i to w dodatku na Facebooku? Owszem, można. Dowodem na to jest nasza roczna współpraca z producentem aparatury medycznej z zakresu medycyny estetycznej.
- 51 % wzrost liczby leadów Y2Y
- 13 -krotny wzrost wyświetleń www Y2Y
- 51 % wzrost zasięgu reklam Y2Y
- 51 % wzrost liczby leadów Y2Y
- 13 -krotny wzrost wyświetleń www Y2Y
- 51 % wzrost zasięgu reklam Y2Y
Jak w 4 miesiące wypracowaliśmy 17-krotny zwrot budżetu mediowego w branży meblowej na niewielkim budżecie?
- 19,42 ROAS
- 222 615 zł wartość konwersji
- 19,42 ROAS
- 222 615 zł wartość konwersji
Za wynikami kampanii stoją profesjonaliści, a nie magicy. 120% więcej leadów w 5 miesięcy!
- 5,17% współczynnik konwersji
- 27 tys zł - średnia wartość leada
- 92 ROAS
- 5,17% współczynnik konwersji
- 27 tys zł - średnia wartość leada
- 92 ROAS