Za wynikami kampanii stoją profesjonaliści, a nie magicy. 120% więcej leadów w 5 miesięcy!

  • 5,17% współczynnik konwersji
  • 27 tys zł - średnia wartość leada
  • 92 ROAS
Zobacz case study
  • 5,17% współczynnik konwersji
  • 27 tys zł - średnia wartość leada
  • 92 ROAS

Od 0 do obrotów rzędu 500 000 GBP. O współpracy z klientem z branży cateringu dietetycznego.

  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
Zobacz case study
  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie

Jak zwiększyć średni organiczny zasięg rok do roku o 40%? Case study marki Rehab z branży medycznej.

Branża medyczna jest jednym z tych tematów, o których pisze się bardzo dobrze – szczególnie jeśli są materiały – ale Facebook ich nie za bardzo lubi. Jest mnóstwo ograniczeń w publikacji postów związanych ze zdrowiem. Zatem, jak zwiększyliśmy średni zasięg organiczny medycznych postów? O tym na przykładzie marki Rehab opowiemy w tym tekście.

  • 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
  • 10 k średni zasięg posta
Zobacz case study
  • 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
  • 10 k średni zasięg posta

Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej

Branża fashion w e-commerce jest w stanie przynieść ogromne dochody, ale nie każdemu. Konkurencja jest ogromna i liczy się każdy ruch, aby przyciągnąć użytkownika właśnie do swojego sklepu. Na przykładzie jednego z naszych klientów, który prowadzi sklep własnej marki odzieżowej, pokażemy, jak bardzo istotna jest ciągła praca nad kampaniami i ich optymalizacja. To dzięki tym działaniom, zaczęli już teraz zarabiać o 21% więcej.

  • obniżenie kosztu pozyskania zamówień
  • zwiększenie ROAS
  • zwiększenie liczby zamówień
Zobacz case study
  • obniżenie kosztu pozyskania zamówień
  • zwiększenie ROAS
  • zwiększenie liczby zamówień

Optymalizacja struktury kampanii Google Ads

Rodzajów kampanii i struktur reklam w ekosystemie Google jest naprawdę spora ilość. W zależności od klienta i prowadzonych przez niego usług, trzeba ustalić harmonogram i plan działań, aby skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Celem może być zwiększona rozpoznawalność, sprzedaż na stronie bądź zapisy na wydarzenie.

  • 3,33 średni koszt konwersji
  • 23,80 wzrost współczynnika konwersji
Zobacz case study
  • 3,33 średni koszt konwersji
  • 23,80 wzrost współczynnika konwersji

15-krotny zwrot budżetu reklamowego w pierwszym miesiącu współpracy z digitalk

Jeden z naszych klientów oferuje w swoim sklepie internetowym, sprzęt medyczno-rehabilitacyjny dla seniorów.  Sklep, mimo iż ma bardzo szeroki asortyment produktowy w konkurencyjnych cenach, do tej pory nie radził sobie ze sprzedażą w mediach społecznościowych. Naszą rolą było znalezienie przyczyny braku sprzedaży, a następnie oczywiście poprawa sytuacji.

  • 15,4 ROAS
  • 74849,79 wartość konwersji
  • 10 ROAS oczekiwany przez klienta
Zobacz case study
  • 15,4 ROAS
  • 74849,79 wartość konwersji
  • 10 ROAS oczekiwany przez klienta
1 2

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się