Tylko w 2021 zarobiliśmy dla naszych klientów łącznie ponad 300 milionów złotych.

Jako jedna z niewielu firm w Polsce mamy status Partnera Premium Google, Preferowanego Partnera Marketingowego Facebooka czy reklamodawcy Tik Toka. Takie certyfikaty idą w parze ze skalą działań, osiąganymi wynikami oraz dostępem do specjalistycznych szkoleń i wiedzy niedostępnej dla innych firm na rynku.

Realizujemy kampanie performance marketingu w każdym liczącym się ekosystemie reklamy płatnej – od Google przez Facebooka i Linkedin po Pinteresta, Twittera i Tik Toka (social media marketing) oraz systemy marketing automation.

Dzięki temu potrafimy dobrać odpowiednie kanały i grupy odbiorców dla Twojej marki, które generują największe zyski oraz wypracować synergię, łącząc ze sobą działania w kilku systemach reklamowych jednocześnie. W ramach działań performance marketingu koncentrujemy się również na wykorzystaniu możliwości automatyzacji.

Porozmawiajmy o współpracy

    • 50+

      specjalistów w agencji

    • 23

      mln złotych – budżet reklamowy klientów digitalk

    • 120+

      obsługiwanych aktualnie projektów

    • 30+

      rynków, na których prowadzimy kampanie performance marketing

    Wiemy, jak prowadzić działania marketingowe!

    Nasz zespół od performance marketingu pomaga markom i firmom rozwijać swoje działania online poprzez szereg działań związanych z marketingiem efektywnościowym:

    • budowa wizerunku marki,
    • zadbamy o Twój budżet reklamowy – efektywnie go wykorzystamy,
    • prowadzenie działań reklamowych w miejscach, w których są Twoi potencjalni klienci,
    • pozyskiwanie leadów z wykorzystaniem wszystkich obszarów performance marketingu (e mail marketing, marketing automation, programy afiliacyjne, kampanie Google Ads, kampanie Social Media).

    Lata doświadczeń w prowadzeniu działań performance marketingowych pozwoliły nam na wypracowanie modeli współpracy, które przyczyniają się wysokich zwrotów z inwestycji działań marketingowych naszych klientów.

    Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy. Na czym polega jego skuteczność?

    Performance marketing – definicja

    Performance marketing, inaczej marketing efektywnościowy, to model reklamy nastawionej na pożądane działania odbiorców. Performance marketing ma na celu skłonienie użytkownika do wykonania określonej czynności na stronie bądź w naszym sklepie e-commerce (złożenie zamówienia, wypełnienie ankiety, wypełnienie formularza, kliknięcie w link reklamowy).

    Wykorzystuje do tego szereg systemów, narzędzi reklamowych i typów reklam m.in. media społecznościowe, własne systemy reklamowe, reklama typu display, serwisy ogłoszeniowe, platformy e commerce, mobile marketing, dzięki czemu jesteśmy w stanie świadomie skalować działania marketingowe.

    Performance marketing, czyli płać za efekt!

    Przewagą modelu performance jest fakt, iż reklamodawca płaci za efekt reklamy (np. wygenerowanie sprzedaży produktów, finalizacji transakcji bądź kliknięcia w button zapisu do newslettera), a nie za jej wyświetlenie. Koszty prowadzonych działań są definiowane przez uzyskanie pożądanego efektu (marketing nastawiony na efekt).

    Jakie są zalety performance marketingu?

    Największą zaletą performance marketingu jest mierzalność. Dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym możemy dokładnie sprawdzić efektywność naszych działań marketingowych – jakie wyniki osiągnęła dana reklama, do ilu odbiorców dotarła itd. Performance marketing pozwala nam również badać ścieżkę potencjalnych klientów – w jaki sposób użytkownik dotarł na stronę, jak się po niej poruszał.

    Co więcej, szeroki wybór narzędzi i platform jest gwarancją dobrania odpowiedniej strategii działań performance marketingowych, która efektywnie realizowania przynosi wysoki zwrot z inwestycji.

    Dobór narzędzi i kanałów reklamowych jest podstawowym elementem kampanii performance marketingowej. Właśnie dlatego zaczęto stosować model marketingu efektywnościowego – pozwala on na efektywną alokację budżetu reklamowego, dzięki danym zbieranym w sklepie internetowym lub w narzędziach typu Google Analytics. Skuteczność kampanii mierzymy na podstawie rozbudowanej analityki internetowej – przygotowywane przez naszych specjalistów analizy i wyniki działań są regularnie raportowane klientom. Wierzymy, że analityka jest kluczem do efektywności kampanii performance marketingowych., ponieważ pozwala uniknąć wydawania budżetów na nieefektywne działania.

    Przykładowe modele rozliczeń w marketingu efektywnościowym

    W ramach performance marketingu możemy wyróżnić podstawowe modele rozliczania:

    • CPA (Cost per Action) – koszt za akcję lub pozyskanie np. wysłanie formularza kontaktowego bądź zapis na newsletter
    • CPL (Cost per Lead) – koszt pozyskania kontaktu
    • CPS (Cost per Sale) – koszt za sprzedaż
    • CPC (Cost per Click) – koszt za kliknięcie
    • CPO (Cost per Order) – koszt za złożenie zamówienia (dokonanie zakupu)

    W performance marketingu niezwykle istotną rolę odgrywa również współczynnik konwersji. To właśnie na jego podstawie rozlicza się efekty prowadzonych działań marketingowych.

    CR (eng. Conversion Rate) - Współczynnik konwersji, czyli wskaźnik efektywności działań performance marketingowych

    CR (eng. Conversion Rate) – Współczynnik konwersji, czyli wskaźnik efektywności działań performance marketingowych

    Co możemy zrobić dla Twojego biznesu wykorzystując marketing efektywnościowy?

    Performance marketing oznacza, że koncentrujemy się na wyniku. W ramach usługi wykorzystujemy dostępne narzędzia i systemy reklamowe, aby podnieść Twój współczynnik konwersji oraz przyciągnąć potencjalnych klientów. Wykorzystujemy w tym celu:

    • Kampanie reklamowe w Google Ads
    • Kampanie reklamowe w Social Media (portale społecznościowe typu Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest)
    • Content marketing
    • E mail marketing
    • Marketing automation

    W ramach działań rozumianych jako performance marketing, pracujemy w oparciu o lejki marketingowo-sprzedażowe. Dzięki temu badamy ścieżkę zakupową Twojego klienta oraz proces obsługi zamówienia w Twoim e-commerce.

    Co mówią nasi klienci?

    Ewa Szulc

    Collegium Da Vinci

    Kolejny rok nasza uczelnia – Collegium Da Vinci z Poznania, współpracuje z firmą digitalk w zakresie marketingu internetowego – głównie kampanii na FB, Instagramie i w sieci reklamowej Google. Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości dotychczasowej współpracy i jej efektów w postaci liczby zrekrutowanych studentów na studia dyplomowe i podyplomowe. Pracownicy Digitalk to profesjonaliści nastawieni na współpracę, optymalizację i wykorzystanie ciekawych pomysłów oraz, co ważne, jak najefektywniejsze wykorzystaniem powierzonego budżetu reklamowego.

    Marcin Fiedziukiewicz

    Prezes Zarządu, kliniki.pl

    Współpraca z digitalk trwa od ponad roku. Agencja odpowiada za działania w obszarze Facebook Ads oraz Google Ads. Cały zespół, z którym mamy przyjemność działać to rzetelni profesjonaliści. Zawsze chętnie dzielą się rekomendacjami, które trafiają w punkt jeśli chodzi o nasz biznes. Mają głowy pełne pomysłów, do których skutecznie nas przekonują. Z całą odpowiedzialnością możemy polecić agencje digitalk.

    Grzegorz Grabowski

    Wynajmistrz.pl

    Agencja digitalk skutecznie wspiera nas w pozyskiwaniu subskrybentów newslettera, dzięki czemu możemy budować bazę naszych stałych czytelników bloga i klientów firmy. Dodatkowo też wspólnie zrealizowaliśmy kampanię sprzedażową nowej książki, której wyniki były bardzo satysfakcjonujące. Digitalk to zespół specjalistów, któremu warto zaufać na 100%.

    Jarek Żurkiewicz

    Auto Partner J. i A. Garcarek

    Współpraca z firmą digitalk jest bardzo przyjemną częścią naszej codziennej pracy.

    Wielokrotnie dano nam odczuć, że jesteśmy traktowani poważnie i z szacunkiem. Cieszymy się, że możemy działać z ludźmi życzliwymi wobec nas, znającymi się na swoim fachu.

    Warta odnotowania jest rzeczywista troska o klienta i kampanie oraz bardzo szybki czas reakcji w przypadku nieprzewidzianych problemów, które zawsze mogą się pojawić. Zespół digitalk niejednokrotnie służył nam dobrą radą wykraczającą poza ramy umowy, często też pilnuje nas i informacji, które musimy dostarczyć – w momencie, w którym nasze codziennie obowiązki i ich natężenie nie sprzyjają sprawnej komunikacji z naszej strony.
    Dziękujemy za dobre efekty wspólnej pracy, jak i wszystkie poruszone wyżej zagadnienia.

    W prowadzonych kampaniach reklamowych klient, jako administrator danych osobowych, zobowiązany jest do przetwarzania pozyskanych danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym do pozyskania wszelkich, niezbędnych zgód.

    Interesuje Cię Performance Marketing?

    Skontaktuj się z nami