Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Reklama na LinkedIn

Reklama na LinkedIn — przewodnik krok po kroku

Reklama na LinkedIn (podobnie jak reklama na Facebooku) staje się coraz popularniejszym narzędziem w rękach marketerów i przedsiębiorców. Platforma ta, skupiająca ponad 950 milionów użytkowników w ponad 200 krajach świata, jest idealnym miejscem do budowania Twojej marki, zwiększania zaangażowania oraz generowania konwersji, zwłaszcza w obszarze B2B. Wciąż jednak nie inwestujesz w LinkedIn Ads, bo nie wiesz...

Przeczytaj
blog firmowy

Jak prowadzić blog firmowy?

Czym jest blog firmowy? Blog firmowy to narzędzie komunikacyjne, które firmy wykorzystują do publikowania treści związanych z ich działalnością, produktami i usługami lub branżą, w której działają. Jest to część strony internetowej firmy, w której regularnie zamieszczane są artykuły, wpisy, poradniki, aktualności, case studies czy inne treści, które mogą zainteresować klientów, partnerów biznesowych oraz inne...

Przeczytaj
Webinar

Co to webinar? Jak zorganizować webinarium?

Czym jest webinar? Definicja Webinar pochodzi od połączenia słów „web” i „seminar”. To interaktywne spotkanie online, które pozwala na przekazywanie wiedzy, prezentowanie treści i komunikację z uczestnikami w czasie rzeczywistym.  Webinary mogą przybierać różne formy – od prezentacji i wykładów po warsztaty i sesje Q&A, a ich celem jest angażowanie uczestników i dostarczanie wartościowych treści....

Przeczytaj
Manager Reklam na Facebooku. Czym jest i jak działa Facebook Ads Manager?

Manager Reklam na Facebooku. Czym jest i jak działa Facebook Ads Manager?

Dla zdecydowanej większości firm reklamujących się w digitalowym świecie, reklamy na Facebooku są nieodłączonym tego elementem. Nic w tym dziwnego, wszak Facebook oferuje nieporównywalne możliwości dotarcia do szerokiej gamy odbiorców.  Aby w pełni wykorzystać potencjał reklamowy tej platformy, niezbędne jest zrozumienie i umiejętność korzystania z Managera Reklam. W tym artykule dokładnie przyjrzymy się temu narzędziu,...

Przeczytaj
Doradztwo marketingowe

Co to jest doradztwo marketingowe?

Jeśli myślisz nad tym jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie czy jak efektywniej pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych, to doradztwo marketingowe jest tym, co powinno Cię zainteresować. Konsulting, bo tak można też nazwać doradztwo, to współpraca opierająca się na wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia ekspertów ds. marketingu do zwiększenia efektywności danych obszarów organizacji. W przypadku doradztwa marketingowego...

Przeczytaj
Marketing mix - czym jest? Koncepcje marketingowe: 4P, 7P i 4C

Marketing mix – czym jest? Koncepcje marketingowe: 4P, 7P i 4C

Wielu początkujących marketerów traktuje koncepcje 4P, 7P czy 4C jako suchą teorię rodem z podręczników akademickich, o której w praktycznej pracy można zapomnieć. To błąd!  Przekonaj się, dlaczego powinniśmy przyjrzeć się bliżej tym modelom i jak dzięki nim możemy nie tylko usprawnić marketing, ale również docierać do wartościowych klientów, podnieść sprzedaż i zbudować skuteczną strategię...

Przeczytaj
Dyrektywa Omnibus

Dyrektywa Omnibus. Ważne zmiany w ochronie konsumentów od 1 stycznia 2023

Od kilku dni internet huczy o dyrektywie Omnibus, która znacząco wpływa na działanie wielu przedsiębiorców. Oprócz niej, 1 stycznia 2023 roku wprowadzona została również dyrektywa towarowa i cyfrowa. Dyrektywa cyfrowa dotyczy sprzedaży treści cyfrowych (np. programów komputerowych, aplikacji, e-booków). Zadaniem dyrektywy towarowej z kolei jest uregulowanie prawa na terenie UE, które dotyczy sprzedaży towarów zgodnych...

Przeczytaj
1 2

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się