Działania reklamowe z influencerami na Facebooku

W kwietniu rozpoczęliśmy promocję książki wydawnictwa Andromeda, która za granicą w ubiegłym roku stała się bestsellerem.

  • 19,47 ROAS z kampanii influencera
  • 3 zł średni koszt sprzedazy książki
  • 9 zł średnie obniżenie kosztów sprzedaży
Zobacz case study
  • 19,47 ROAS z kampanii influencera
  • 3 zł średni koszt sprzedazy książki
  • 9 zł średnie obniżenie kosztów sprzedaży

Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej

Branża fashion w e-commerce jest w stanie przynieść ogromne dochody, ale nie każdemu. Konkurencja jest ogromna i liczy się każdy ruch, aby przyciągnąć użytkownika właśnie do swojego sklepu. Na przykładzie jednego z naszych klientów, który prowadzi sklep własnej marki odzieżowej, pokażemy, jak bardzo istotna jest ciągła praca nad kampaniami i ich optymalizacja. To dzięki tym działaniom, zaczęli już teraz zarabiać o 21% więcej.

  • obniżenie kosztu pozyskania zamówień
  • zwiększenie ROAS
  • zwiększenie liczby zamówień
Zobacz case study
  • obniżenie kosztu pozyskania zamówień
  • zwiększenie ROAS
  • zwiększenie liczby zamówień

Optymalizacja struktury kampanii Google Ads

Rodzajów kampanii i struktur reklam w ekosystemie Google jest naprawdę spora ilość. W zależności od klienta i prowadzonych przez niego usług, trzeba ustalić harmonogram i plan działań, aby skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Celem może być zwiększona rozpoznawalność, sprzedaż na stronie bądź zapisy na wydarzenie.

  • 3,33 średni koszt konwersji
  • 23,80 wzrost współczynnika konwersji
Zobacz case study
  • 3,33 średni koszt konwersji
  • 23,80 wzrost współczynnika konwersji

Dwukrotny wzrost zwrotu z inwestycji przy ograniczonym budżecie reklamowym

Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroki wybór naturalnych kosmetyków i środków czystości niszowych marek. Rozpoczynając działania, otrzymaliśmy zlecenie na przeprowadzenie bardzo dużej ilości kampanii reklamowych, która wynikała z bogatego asortymentu sklepu i wielu działań wizerunkowych.

  • 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
  • 8 ROAS oczekiwany przez klienta
Zobacz case study
  • 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
  • 8 ROAS oczekiwany przez klienta

Wzrost konwersji i sprzedaży w WNM Group

WNM Group to firma, która powstała z myślą o dzieciach i ich rodzicach, którzy szukają odpowiednich mebli oraz akcesoriów dla siebie i swoich pociech. Temat dzieci nie jest im obcy, ponieważ właściciele sami są rodzicami! Dlatego doskonale rozumieją potrzeby obu stron oraz starają się im sprostać.

  • 95 razy więcej zakupów
  • 120 razy większa wartość zakupów
  • Q1 2020 tyle zakupów co przez cały 2019 rok
Zobacz case study
  • 95 razy więcej zakupów
  • 120 razy większa wartość zakupów
  • Q1 2020 tyle zakupów co przez cały 2019 rok

15-krotny zwrot budżetu reklamowego w pierwszym miesiącu współpracy z digitalk

Jeden z naszych klientów oferuje w swoim sklepie internetowym, sprzęt medyczno-rehabilitacyjny dla seniorów.  Sklep, mimo iż ma bardzo szeroki asortyment produktowy w konkurencyjnych cenach, do tej pory nie radził sobie ze sprzedażą w mediach społecznościowych. Naszą rolą było znalezienie przyczyny braku sprzedaży, a następnie oczywiście poprawa sytuacji.

  • 15,4 ROAS
  • 74849,79 wartość konwersji
  • 10 ROAS oczekiwany przez klienta
Zobacz case study
  • 15,4 ROAS
  • 74849,79 wartość konwersji
  • 10 ROAS oczekiwany przez klienta

Pozyskiwanie klientów dla salonu tatuażu przez płatne działania reklamowe w social mediach

Salon tatuażu naszego klienta został założony we wrześniu 2014 roku w Krakowie. Podstawowym założeniem naszej współpracy było zwiększenie liczby zapisów do salonu. Klientowi zależało, aby zobaczyć realne przełożenie działań reklamowych na sprzedaż usług.

  • 0,1 zł średni koszt za aktywność
  • 0,08 zł średni koszt wyświetlania strony docelowej
  • 200 średnia zapytań miesięcznie
Zobacz case study
  • 0,1 zł średni koszt za aktywność
  • 0,08 zł średni koszt wyświetlania strony docelowej
  • 200 średnia zapytań miesięcznie
1 2 3 4 5

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się