Odpowiednia strategia stawek kluczem do sukcesu w branży szkoleń dla programistów
KODILLA to pierwsza szkoła programowania online w Polsce. Została założona w 2013 roku jako darmowa platforma do nauki kodowania pod nazwą codemy.pl.
- 268% CTR kreacji
- 763% współczynnik konwersji
- -13,42% średnie CPC
- 268% CTR kreacji
- 763% współczynnik konwersji
- -13,42% średnie CPC
Od 0 do 1 miliona zł obrotu miesięcznie w Google Ads dla branży B2B
- 253% wzrost liczby transakcji
- 105% wzrost współczynnika konwersji
- 253% wzrost liczby transakcji
- 105% wzrost współczynnika konwersji
Jak w 4 miesiące wypracowaliśmy 17-krotny zwrot budżetu mediowego w branży meblowej na niewielkim budżecie?
- 19,42 ROAS
- 222 615 zł wartość konwersji
- 19,42 ROAS
- 222 615 zł wartość konwersji
Za wynikami kampanii stoją profesjonaliści, a nie magicy. 120% więcej leadów w 5 miesięcy!
- 5,17% współczynnik konwersji
- 27 tys zł - średnia wartość leada
- 92 ROAS
- 5,17% współczynnik konwersji
- 27 tys zł - średnia wartość leada
- 92 ROAS
Od 0 do obrotów rzędu 500 000 GBP. O współpracy z klientem z branży cateringu dietetycznego.
- £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
- 19 GBP średni koszt zakupu
- 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
- £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
- 19 GBP średni koszt zakupu
- 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
Jak zwiększyć średni organiczny zasięg rok do roku o 40%? Case study marki Rehab z branży medycznej.
Branża medyczna jest jednym z tych tematów, o których pisze się bardzo dobrze – szczególnie jeśli są materiały – ale Facebook ich nie za bardzo lubi. Jest mnóstwo ograniczeń w publikacji postów związanych ze zdrowiem. Zatem, jak zwiększyliśmy średni zasięg organiczny medycznych postów? O tym na przykładzie marki Rehab opowiemy w tym tekście.
- 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
- 10 k średni zasięg posta
- 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
- 10 k średni zasięg posta
Jak podwoiliśmy wartość zakupów przy niemal 4-krotnie mniejszym budżecie?
LaCava to lokalna palarnia kawy z Warszawy. W swojej ofercie ma różne gatunki kaw z takich krajów jak Brazylia, Kenia, Etiopia. Jednocześnie Klient zajmuje się wynajmem do firm oraz serwisem ekspresów Jura i Franke. Sprzedaje je również detalicznie.
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy