Odpowiednia strategia stawek kluczem do sukcesu w branży szkoleń dla programistów

KODILLA to pierwsza szkoła programowania online w Polsce. Została założona w 2013 roku jako darmowa platforma do nauki kodowania pod nazwą codemy.pl.

  • 268% CTR kreacji
  • 763% współczynnik konwersji
  • -13,42% średnie CPC
Zobacz case study
  • 268% CTR kreacji
  • 763% współczynnik konwersji
  • -13,42% średnie CPC

Od 0 do 1 miliona zł obrotu miesięcznie w Google Ads dla branży B2B

  • 253% wzrost liczby transakcji
  • 105% wzrost współczynnika konwersji
Zobacz case study
  • 253% wzrost liczby transakcji
  • 105% wzrost współczynnika konwersji

Za wynikami kampanii stoją profesjonaliści, a nie magicy. 120% więcej leadów w 5 miesięcy!

  • 5,17% współczynnik konwersji
  • 27 tys zł - średnia wartość leada
  • 92 ROAS
Zobacz case study
  • 5,17% współczynnik konwersji
  • 27 tys zł - średnia wartość leada
  • 92 ROAS

Od 0 do obrotów rzędu 500 000 GBP. O współpracy z klientem z branży cateringu dietetycznego.

  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
Zobacz case study
  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie

Jak zwiększyć średni organiczny zasięg rok do roku o 40%? Case study marki Rehab z branży medycznej.

Branża medyczna jest jednym z tych tematów, o których pisze się bardzo dobrze – szczególnie jeśli są materiały – ale Facebook ich nie za bardzo lubi. Jest mnóstwo ograniczeń w publikacji postów związanych ze zdrowiem. Zatem, jak zwiększyliśmy średni zasięg organiczny medycznych postów? O tym na przykładzie marki Rehab opowiemy w tym tekście.

  • 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
  • 10 k średni zasięg posta
Zobacz case study
  • 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
  • 10 k średni zasięg posta

Jak podwoiliśmy wartość zakupów przy niemal 4-krotnie mniejszym budżecie?

LaCava to lokalna palarnia kawy z Warszawy. W swojej ofercie ma różne gatunki kaw z takich krajów jak Brazylia, Kenia, Etiopia. Jednocześnie Klient zajmuje się wynajmem do firm oraz serwisem ekspresów Jura i Franke. Sprzedaje je również detalicznie.

  • 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
  • 7,31 średni ROAS
  • 208 otrzymanych formularzy
Zobacz case study
  • 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
  • 7,31 średni ROAS
  • 208 otrzymanych formularzy

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami