Jak wybór nieoczywistego kanału marketingowego wpłynął na pozyskanie ponad 200 leadów miesięcznie?

Czasami warto zrobić coś na przekór innym, aby osiągnąć zamierzony efekt. Tak właśnie postanowiliśmy zrobić w ramach współpracy z naszym klientem Total Turbo.

  • 200 leadów miesięcznie
  • 15 zł koszt leada
Zobacz case study
  • 200 leadów miesięcznie
  • 15 zł koszt leada
  • 100 leadów miesięcznie
  • 30% konwersja z reklam
  • 2 zapełnione sale szkoleniowe

Jak wygenerowaliśmy 700 tys. zł sprzedaży przy ROAS 16 w 7 miesięcy? Kampania Facebook Ads dla klienta z branży odzieżowej premium

Każdy potencjalny klient otrzymuje od nas estymacje, czyli nic innego, jak nasze przewidywania wyników reklamowych na podstawie historycznych wyników konta lub danych z branży. Przewidywaliśmy osiągnięcie 15,82 ROAS’u w kwietniu. Dzięki ciężkiej pracy i optymalizacją osiągnęliśmy wyższy ROAS – 16,63.

  • 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
  • 707 k zł dochodu
  • 19,52 ROAS w drugim miesiącu
Zobacz case study
  • 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
  • 707 k zł dochodu
  • 19,52 ROAS w drugim miesiącu

Wzrost sprzedażowy w branży cateringowej podczas niskiego sezonu

Osiągnięte wyniki pozwoliły na stopniowe skalowanie budżetu i najlepszych rozwiązań sprzedażowych. Mimo wyskalowania budżetu aż o 58% w ciągu 3 miesięcy udało się zrealizować większy zwrot z inwestycji reklamowej ROAS: 9,85 (w październiku 2022 było to już 10,66), a liczba nowych klientów w tym czasie zwiększyła się z 10 do 17%.

  • 10,66 ROAS
  • +58% zwiększenie budżetu
  • +17% nowi klienci
Zobacz case study
  • 10,66 ROAS
  • +58% zwiększenie budżetu
  • +17% nowi klienci

83 tysiące obserwujących i ponad 500 polubień pod każdym postem na Facebooku - jak udało nam się to osiągnąć dzięki content marketingowi?

Content marketing źródłem sukcesu marki? Dlaczego nie! Doskonale przekonał się o tym nasz klient z branży medycznej – marka Rehab. Dzięki naszym działaniom contentowym wspieranym przez Facebook Ads osiągnęliśmy 83 tys. obserwujących i ponad 500 polubień pod każdym postem.

  • 83 000 obserwujących
  • +500 polubień pod postem
Zobacz case study
  • 83 000 obserwujących
  • +500 polubień pod postem

Jak zarabiać… na promocjach? Czyli jak zbudować silną markę w segmencie afiliacyjnym dzięki kampaniom Facebook Ads

Jak zarabiać na… promocjach? Doskonale pokazuje przykład firmy Rabatio.com. Zaproponowane przez nas rozwiązania ściągnęły średnio 2-krotnie (średnio ok. 500 000) więcej świadomych użytkowników na stronę WWW.

  • 57 % wzrostu współczynnika konwersji
  • 31 % wzrostu unikalnych użytkowników
Zobacz case study
  • 57 % wzrostu współczynnika konwersji
  • 31 % wzrostu unikalnych użytkowników

5-krotny wzrost liczby leadów przy jednoczesnym 5-krotnym obniżeniu kosztu pozyskania w branży B2B

Jak za pomocą Facebook Ads i Google Ads 5-krotnie podnieśliśmy liczbę leadów, jednocześnie obniżając 5-krotnie budżet.

  • 5x wzrost liczby leadów
Zobacz case study
  • 5x wzrost liczby leadów

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się