Jak w ciągu 5 miesięcy zwiększyliśmy ROAS klienta o 80%?
W czerwcu 2021 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą inspiro.online. To sklep internetowy, który ma w swojej ofercie drzwi i akcesoria do domu. Klient przyszedł do nas z celem skalowania budżetów, aby zwiększyć sprzedaż poprzez własny sklep internetowy.
- 80% ROAS
- 80% ROAS
Jak dzięki przejściu z mierzenia konwersji za pomocą Google Analytics na tag konwersji Google Ads podnieśliśmy jej wartość o 150%?
Optymalizacja reklam w ogromnym stopniu opiera się na ilości danych. Aby umożliwić systemom optymalizacyjnym skuteczne zwiększanie wyników prowadzonych działań musimy zapewnić im maksymalnie dużo wiarygodnych danych. W przypadku naszego klienta e-commerce z branży fashion, zwiększyliśmy liczbę danych o konwersji o około 150%.
- 150 % wzrost konwersji
- 150 % wzrost konwersji
Content marketing w branży meblarskiej
Skuteczne działania content marketingowe prowadzimy nie tylko bezpośrednio w kanałach w social media czy na stronach www naszych klientów. Jednym z takich projektów, który wdrożyliśmy dla naszego klienta, jest blog Home By Kate. Jakie są jego założenia? Co już wdrożyliśmy? Jakie mamy plany i najważniejsze – jakie płyną korzyści dla naszego klienta? O tym wszystkim dowiesz się z naszego case study.
- 100 baza eksperckich artykułów
- 100 baza eksperckich artykułów
Jak na przestrzeni roku - zaczynając od zera - wypracowaliśmy ROAS na poziomie 20?
Nasz klient to importer i dystrybutor wysokiej jakości produktów do pieczenia oraz nowoczesnego zdobienia wypieków.
Pomimo szerokiej oferty wysokogatunkowych artykułów w atrakcyjnych cenach – podejmowane dotychczas przez klienta działania sprzedażowe nie przynosiły zadowalających go wyników. Podstawowym założeniem naszej współpracy było więc skupienie się na zwiększeniu przychodów ze sprzedaży za pośrednictwem reklam w ekosystemie Facebooka.
- 20 średni ROAS
- 430 000 zł przychodu w pół roku
- 20 średni ROAS
- 430 000 zł przychodu w pół roku
Ponad 20 000 zł przychodu w 18 dni i 768% zwrotu z inwestycji w dniu premiery nowego jadłospisu
Firma naszego klienta zajmuje się sprzedażą gotowych jadłospisów oraz promowaniem rozsądnego podejścia do zdrowego żywienia. Najważniejsze w roku są premiery nowych jadłospisów, na których skupiały się wszystkie działania organiczne klienta.
Celem naszej współpracy było wsparcie reklamami premiery nowego jadłospisu oraz zwiększenie stałej sprzedaży.
- 20 000 zł przychodu
- 768% zwrotu z reklamy
- 20 000 zł przychodu
- 768% zwrotu z reklamy
Jak w 4 miesiące wypracowaliśmy 17-krotny zwrot budżetu mediowego w branży meblowej na niewielkim budżecie?
- 19,42 ROAS
- 222 615 zł wartość konwersji
- 19,42 ROAS
- 222 615 zł wartość konwersji
Od 0 do obrotów rzędu 500 000 GBP. O współpracy z klientem z branży cateringu dietetycznego.
- £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
- 19 GBP średni koszt zakupu
- 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
- £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
- 19 GBP średni koszt zakupu
- 500 średnia ilość zakupów miesięcznie