Jak podwoiliśmy wartość zakupów przy niemal 4-krotnie mniejszym budżecie?

LaCava to lokalna palarnia kawy z Warszawy. W swojej ofercie ma różne gatunki kaw z takich krajów jak Brazylia, Kenia, Etiopia. Jednocześnie Klient zajmuje się wynajmem do firm oraz serwisem ekspresów Jura i Franke. Sprzedaje je również detalicznie.

  • 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
  • 7,31 średni ROAS
  • 208 otrzymanych formularzy
Zobacz case study
  • 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
  • 7,31 średni ROAS
  • 208 otrzymanych formularzy

Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej

Branża fashion w e-commerce jest w stanie przynieść ogromne dochody, ale nie każdemu. Konkurencja jest ogromna i liczy się każdy ruch, aby przyciągnąć użytkownika właśnie do swojego sklepu. Na przykładzie jednego z naszych klientów, który prowadzi sklep własnej marki odzieżowej, pokażemy, jak bardzo istotna jest ciągła praca nad kampaniami i ich optymalizacja. To dzięki tym działaniom, zaczęli już teraz zarabiać o 21% więcej.

  • obniżenie kosztu pozyskania zamówień
  • zwiększenie ROAS
  • zwiększenie liczby zamówień
Zobacz case study
  • obniżenie kosztu pozyskania zamówień
  • zwiększenie ROAS
  • zwiększenie liczby zamówień

Dwukrotny wzrost zwrotu z inwestycji przy ograniczonym budżecie reklamowym

Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroki wybór naturalnych kosmetyków i środków czystości niszowych marek. Rozpoczynając działania, otrzymaliśmy zlecenie na przeprowadzenie bardzo dużej ilości kampanii reklamowych, która wynikała z bogatego asortymentu sklepu i wielu działań wizerunkowych.

  • 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
  • 8 ROAS oczekiwany przez klienta
Zobacz case study
  • 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
  • 8 ROAS oczekiwany przez klienta

Wzrost konwersji i sprzedaży w WNM Group

WNM Group to firma, która powstała z myślą o dzieciach i ich rodzicach, którzy szukają odpowiednich mebli oraz akcesoriów dla siebie i swoich pociech. Temat dzieci nie jest im obcy, ponieważ właściciele sami są rodzicami! Dlatego doskonale rozumieją potrzeby obu stron oraz starają się im sprostać.

  • 95 razy więcej zakupów
  • 120 razy większa wartość zakupów
  • Q1 2020 tyle zakupów co przez cały 2019 rok
Zobacz case study
  • 95 razy więcej zakupów
  • 120 razy większa wartość zakupów
  • Q1 2020 tyle zakupów co przez cały 2019 rok

15-krotny zwrot budżetu reklamowego w pierwszym miesiącu współpracy z digitalk

Jeden z naszych klientów oferuje w swoim sklepie internetowym, sprzęt medyczno-rehabilitacyjny dla seniorów.  Sklep, mimo iż ma bardzo szeroki asortyment produktowy w konkurencyjnych cenach, do tej pory nie radził sobie ze sprzedażą w mediach społecznościowych. Naszą rolą było znalezienie przyczyny braku sprzedaży, a następnie oczywiście poprawa sytuacji.

  • 15,4 ROAS
  • 74849,79 wartość konwersji
  • 10 ROAS oczekiwany przez klienta
Zobacz case study
  • 15,4 ROAS
  • 74849,79 wartość konwersji
  • 10 ROAS oczekiwany przez klienta

Jak wygenerowaliśmy sprzedaż o wartości ponad 650 tys. złotych przy ROAS z 10 miesięcy na poziomie 7,63?

Fau-butik to kolejny klient z branży fashion, który trafił pod nasze skrzydła. Butik w swoim sklepie internetowym oferuje przede wszystkim damską odzież w atrakcyjnych cenach. Klient prężnie działał stacjonarnie i głównym powodem zgłoszenia się do nas była chęć poszerzenia i rozwinięcia biznesu o gałąź e-commerce.

  • 650 tys. zł wartości sprzedaży z Google Ads
  • 7,63 średni ROAS z 10 miesięcy współpracy
  • 5 ROAS oczekiwany przez klienta
Zobacz case study
  • 650 tys. zł wartości sprzedaży z Google Ads
  • 7,63 średni ROAS z 10 miesięcy współpracy
  • 5 ROAS oczekiwany przez klienta

Zwiększenie sprzedaży i zwrotu wydatków z reklamy w branży beauty dzięki reklamom Facebook Ads

Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroką gamę produktów do pielęgnacji i zdobienia paznokci. Posiada w swojej ofercie produkty zarówno dla osób indywidualnych, jak i profesjonalnych stylistek paznokci. Ponadto prowadzi szkolenia na własnych produktach.

  • 155 000 zł - wartość konwersji (zakupów)
  • 11 średni ROAS
  • 460 osób chętnych na szkolenie
Zobacz case study
  • 155 000 zł - wartość konwersji (zakupów)
  • 11 średni ROAS
  • 460 osób chętnych na szkolenie
1 2 3 4 5

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami