Jak na przestrzeni roku - zaczynając od zera - wypracowaliśmy ROAS na poziomie 20?

Nasz klient to importer i dystrybutor wysokiej jakości produktów do pieczenia oraz nowoczesnego zdobienia wypieków.

Pomimo szerokiej oferty wysokogatunkowych artykułów w atrakcyjnych cenach – podejmowane dotychczas przez klienta działania sprzedażowe nie przynosiły zadowalających go wyników. Podstawowym założeniem naszej współpracy było więc skupienie się na zwiększeniu przychodów ze sprzedaży za pośrednictwem reklam w ekosystemie Facebooka.

  • 20 średni ROAS
  • 430 000 zł przychodu w pół roku
Zobacz case study
  • 20 średni ROAS
  • 430 000 zł przychodu w pół roku

Ponad 20 000 zł przychodu w 18 dni i 768% zwrotu z inwestycji w dniu premiery nowego jadłospisu

Firma naszego klienta zajmuje się sprzedażą gotowych jadłospisów oraz promowaniem rozsądnego podejścia do zdrowego żywienia. Najważniejsze w roku są premiery nowych jadłospisów, na których skupiały się wszystkie działania organiczne klienta. 

Celem naszej współpracy było wsparcie reklamami premiery nowego jadłospisu oraz zwiększenie stałej sprzedaży.

  • 20 000 zł przychodu
  • 768% zwrotu z reklamy
Zobacz case study
  • 20 000 zł przychodu
  • 768% zwrotu z reklamy

Od 0 do obrotów rzędu 500 000 GBP. O współpracy z klientem z branży cateringu dietetycznego.

  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
Zobacz case study
  • £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
  • 19 GBP średni koszt zakupu
  • 500 średnia ilość zakupów miesięcznie

Jak podwoiliśmy wartość zakupów przy niemal 4-krotnie mniejszym budżecie?

LaCava to lokalna palarnia kawy z Warszawy. W swojej ofercie ma różne gatunki kaw z takich krajów jak Brazylia, Kenia, Etiopia. Jednocześnie Klient zajmuje się wynajmem do firm oraz serwisem ekspresów Jura i Franke. Sprzedaje je również detalicznie.

  • 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
  • 7,31 średni ROAS
  • 208 otrzymanych formularzy
Zobacz case study
  • 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
  • 7,31 średni ROAS
  • 208 otrzymanych formularzy

Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej

Branża fashion w e-commerce jest w stanie przynieść ogromne dochody, ale nie każdemu. Konkurencja jest ogromna i liczy się każdy ruch, aby przyciągnąć użytkownika właśnie do swojego sklepu. Na przykładzie jednego z naszych klientów, który prowadzi sklep własnej marki odzieżowej, pokażemy, jak bardzo istotna jest ciągła praca nad kampaniami i ich optymalizacja. To dzięki tym działaniom, zaczęli już teraz zarabiać o 21% więcej.

  • obniżenie kosztu pozyskania zamówień
  • zwiększenie ROAS
  • zwiększenie liczby zamówień
Zobacz case study
  • obniżenie kosztu pozyskania zamówień
  • zwiększenie ROAS
  • zwiększenie liczby zamówień

Dwukrotny wzrost zwrotu z inwestycji przy ograniczonym budżecie reklamowym

Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroki wybór naturalnych kosmetyków i środków czystości niszowych marek. Rozpoczynając działania, otrzymaliśmy zlecenie na przeprowadzenie bardzo dużej ilości kampanii reklamowych, która wynikała z bogatego asortymentu sklepu i wielu działań wizerunkowych.

  • 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
  • 8 ROAS oczekiwany przez klienta
Zobacz case study
  • 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
  • 8 ROAS oczekiwany przez klienta

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami