Jak podwoiliśmy wartość zakupów przy niemal 4-krotnie mniejszym budżecie?
LaCava to lokalna palarnia kawy z Warszawy. W swojej ofercie ma różne gatunki kaw z takich krajów jak Brazylia, Kenia, Etiopia. Jednocześnie Klient zajmuje się wynajmem do firm oraz serwisem ekspresów Jura i Franke. Sprzedaje je również detalicznie.
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy
Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej
Branża fashion w e-commerce jest w stanie przynieść ogromne dochody, ale nie każdemu. Konkurencja jest ogromna i liczy się każdy ruch, aby przyciągnąć użytkownika właśnie do swojego sklepu. Na przykładzie jednego z naszych klientów, który prowadzi sklep własnej marki odzieżowej, pokażemy, jak bardzo istotna jest ciągła praca nad kampaniami i ich optymalizacja. To dzięki tym działaniom, zaczęli już teraz zarabiać o 21% więcej.
- obniżenie kosztu pozyskania zamówień
- zwiększenie ROAS
- zwiększenie liczby zamówień
- obniżenie kosztu pozyskania zamówień
- zwiększenie ROAS
- zwiększenie liczby zamówień
Dwukrotny wzrost zwrotu z inwestycji przy ograniczonym budżecie reklamowym
Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroki wybór naturalnych kosmetyków i środków czystości niszowych marek. Rozpoczynając działania, otrzymaliśmy zlecenie na przeprowadzenie bardzo dużej ilości kampanii reklamowych, która wynikała z bogatego asortymentu sklepu i wielu działań wizerunkowych.
- 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
- 8 ROAS oczekiwany przez klienta
- 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
- 8 ROAS oczekiwany przez klienta
Wzrost konwersji i sprzedaży w WNM Group
WNM Group to firma, która powstała z myślą o dzieciach i ich rodzicach, którzy szukają odpowiednich mebli oraz akcesoriów dla siebie i swoich pociech. Temat dzieci nie jest im obcy, ponieważ właściciele sami są rodzicami! Dlatego doskonale rozumieją potrzeby obu stron oraz starają się im sprostać.
- 95 razy więcej zakupów
- 120 razy większa wartość zakupów
- Q1 2020 tyle zakupów co przez cały 2019 rok
- 95 razy więcej zakupów
- 120 razy większa wartość zakupów
- Q1 2020 tyle zakupów co przez cały 2019 rok
15-krotny zwrot budżetu reklamowego w pierwszym miesiącu współpracy z digitalk
Jeden z naszych klientów oferuje w swoim sklepie internetowym, sprzęt medyczno-rehabilitacyjny dla seniorów. Sklep, mimo iż ma bardzo szeroki asortyment produktowy w konkurencyjnych cenach, do tej pory nie radził sobie ze sprzedażą w mediach społecznościowych. Naszą rolą było znalezienie przyczyny braku sprzedaży, a następnie oczywiście poprawa sytuacji.
- 15,4 ROAS
- 74849,79 wartość konwersji
- 10 ROAS oczekiwany przez klienta
- 15,4 ROAS
- 74849,79 wartość konwersji
- 10 ROAS oczekiwany przez klienta
Jak wygenerowaliśmy sprzedaż o wartości ponad 650 tys. złotych przy ROAS z 10 miesięcy na poziomie 7,63?
Fau-butik to kolejny klient z branży fashion, który trafił pod nasze skrzydła. Butik w swoim sklepie internetowym oferuje przede wszystkim damską odzież w atrakcyjnych cenach. Klient prężnie działał stacjonarnie i głównym powodem zgłoszenia się do nas była chęć poszerzenia i rozwinięcia biznesu o gałąź e-commerce.
- 650 tys. zł wartości sprzedaży z Google Ads
- 7,63 średni ROAS z 10 miesięcy współpracy
- 5 ROAS oczekiwany przez klienta
- 650 tys. zł wartości sprzedaży z Google Ads
- 7,63 średni ROAS z 10 miesięcy współpracy
- 5 ROAS oczekiwany przez klienta
Zwiększenie sprzedaży i zwrotu wydatków z reklamy w branży beauty dzięki reklamom Facebook Ads
Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroką gamę produktów do pielęgnacji i zdobienia paznokci. Posiada w swojej ofercie produkty zarówno dla osób indywidualnych, jak i profesjonalnych stylistek paznokci. Ponadto prowadzi szkolenia na własnych produktach.
- 155 000 zł - wartość konwersji (zakupów)
- 11 średni ROAS
- 460 osób chętnych na szkolenie
- 155 000 zł - wartość konwersji (zakupów)
- 11 średni ROAS
- 460 osób chętnych na szkolenie