E-mail marketing jako główny kanał sprzedaży kursów online?

Czy wiedziałeś że e-mail marketing jest skuteczną formą sprzedaży, pozwalającą na dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z nimi?

  • 32% średni OR kampanii
  • 63 566,47zł przychodu w dwa tygodnie
Zobacz case study
  • 32% średni OR kampanii
  • 63 566,47zł przychodu w dwa tygodnie

Jak wygenerowaliśmy blisko 2 miliony zł sprzedaży i ROAS 54 w 3 miesiące? Kampanie Google Ads dla klienta z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci

Czy kampanie Google Ads mogą zwiększyć sprzedaż w sklepie z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci? Sprawdź jak wygenerowaliśmy blisko 2 miliony zł sprzedaży i ROAS 54 w 3 miesiące?

  • 1 946 634,35 zł wartość sprzedanych produktów
  • 54,37 ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)
Zobacz case study
  • 1 946 634,35 zł wartość sprzedanych produktów
  • 54,37 ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)
  • 1290 zakupów w 3 miesiące
  • 21,12 ROAS
  • +491 tys. zł wartość sprzedanych produktów

Jak wygenerowaliśmy 700 tys. zł sprzedaży przy ROAS 16 w 7 miesięcy? Kampania Facebook Ads dla klienta z branży odzieżowej premium

Każdy potencjalny klient otrzymuje od nas estymacje, czyli nic innego, jak nasze przewidywania wyników reklamowych na podstawie historycznych wyników konta lub danych z branży. Przewidywaliśmy osiągnięcie 15,82 ROAS’u w kwietniu. Dzięki ciężkiej pracy i optymalizacją osiągnęliśmy wyższy ROAS – 16,63.

  • 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
  • 707 k zł dochodu
  • 19,52 ROAS w drugim miesiącu
Zobacz case study
  • 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
  • 707 k zł dochodu
  • 19,52 ROAS w drugim miesiącu

Jak zarabiać… na promocjach? Czyli jak zbudować silną markę w segmencie afiliacyjnym dzięki kampaniom Facebook Ads

Jak zarabiać na… promocjach? Doskonale pokazuje przykład firmy Rabatio.com. Zaproponowane przez nas rozwiązania ściągnęły średnio 2-krotnie (średnio ok. 500 000) więcej świadomych użytkowników na stronę WWW.

  • 57 % wzrostu współczynnika konwersji
  • 31 % wzrostu unikalnych użytkowników
Zobacz case study
  • 57 % wzrostu współczynnika konwersji
  • 31 % wzrostu unikalnych użytkowników

5-krotny wzrost liczby leadów przy jednoczesnym 5-krotnym obniżeniu kosztu pozyskania w branży B2B

Jak za pomocą Facebook Ads i Google Ads 5-krotnie podnieśliśmy liczbę leadów, jednocześnie obniżając 5-krotnie budżet.

  • 5x wzrost liczby leadów
Zobacz case study
  • 5x wzrost liczby leadów

Jak wygenerowaliśmy 230 tys. zł sprzedaży przy ROAS 9 w 4 miesiące? Kampania Google Ads dla klienta z branży odzieżowej

Czy zaczynając działania reklamowe całkowicie od 0, na konkurencyjnym rynku odzieży damskiej, z niską rozpoznawalnością marki i ograniczonym asortymentem można osiągać satysfakcjonujące wyniki już w pierwszym miesiącu? Nasza współpraca w zakresie kampanii Google Ads dla klienta z branży odzieżowej pokazuje, że tak. W ciągu 4 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy dla klienta 230 tys. zł sprzedaży, zachowując wymagany zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS).

  • 9 ROAS
Zobacz case study
  • 9 ROAS
1 2 3 4 5

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się