Jak zwiększyliśmy wartość sprzedaży drzwi zewnętrznych w sklepie online o 101% dzięki kampaniom Facebook Ads

Po pierwszych miesiącach współpracy, widząc poprawę wyników wynikających z naszych działań w Google Ads, w październiku 2021 klient zdecydował się na rozszerzenie współpracy o kampanie reklamowe Facebook Ads.

  • o 63% Wzrost liczby zakupów
  • o 101% Wzrost sprzedaży
  • o 48% Wzrost ROASu
Zobacz case study
  • o 63% Wzrost liczby zakupów
  • o 101% Wzrost sprzedaży
  • o 48% Wzrost ROASu

Jak 3-krotnie zwiększyliśmy sprzedaż i zmniejszyliśmy koszt zakupu o ponad 70% w trudnej branży oprogramowania antywirusowego

Klient przyszedł do nas z dwoma problemami: pierwszy dotyczył braku sprzedaży z reklamy na Facebooku i Instagramie, a drugi — skalowania sprzedaży w systemie reklamowym Google.

  • wzrost o 380% Ilość konwersji
  • wzrost o 321% ROAS
Zobacz case study
  • wzrost o 380% Ilość konwersji
  • wzrost o 321% ROAS

E-mail marketing jako główny kanał sprzedaży kursów online?

Czy wiedziałeś że e-mail marketing jest skuteczną formą sprzedaży, pozwalającą na dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z nimi?

  • 32% średni OR kampanii
  • 63 566,47zł przychodu w dwa tygodnie
Zobacz case study
  • 32% średni OR kampanii
  • 63 566,47zł przychodu w dwa tygodnie

Jak wygenerowaliśmy blisko 2 miliony zł sprzedaży i ROAS 54 w 3 miesiące? Kampanie Google Ads dla klienta z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci

Czy kampanie Google Ads mogą zwiększyć sprzedaż w sklepie z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci? Sprawdź jak wygenerowaliśmy blisko 2 miliony zł sprzedaży i ROAS 54 w 3 miesiące?

  • 1 946 634,35 zł wartość sprzedanych produktów
  • 54,37 ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)
Zobacz case study
  • 1 946 634,35 zł wartość sprzedanych produktów
  • 54,37 ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)
  • 1290 zakupów w 3 miesiące
  • 21,12 ROAS
  • +491 tys. zł wartość sprzedanych produktów

Jak wygenerowaliśmy 700 tys. zł sprzedaży przy ROAS 16 w 7 miesięcy? Kampania Facebook Ads dla klienta z branży odzieżowej premium

Każdy potencjalny klient otrzymuje od nas estymacje, czyli nic innego, jak nasze przewidywania wyników reklamowych na podstawie historycznych wyników konta lub danych z branży. Przewidywaliśmy osiągnięcie 15,82 ROAS’u w kwietniu. Dzięki ciężkiej pracy i optymalizacją osiągnęliśmy wyższy ROAS – 16,63.

  • 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
  • 707 k zł dochodu
  • 19,52 ROAS w drugim miesiącu
Zobacz case study
  • 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
  • 707 k zł dochodu
  • 19,52 ROAS w drugim miesiącu

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się