Stawka

6500 – 8500 zł netto

Typ umowy

B2B / UZ / UoP

W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.

W tej chwili szukamy Konsultant ds. Performance Marketingu. Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?

  • ma co najmniej 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomości co najmniej jednego systemu reklamowego i udokumentowanych sukcesów na tym polu,
  • wysokich umiejętności analityczne i ogólno strategicznych, 
  • umiejętności szybkiego wyciągania wniosków na bazie dostępnych danych i przygotowania rekomendacji dla klienta,
  • znajomości z narzędzi Google: Tag Managera, Analyticsa, Locker Studio,
  • wiedzy marketingowej i biznesowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty i konsultacje,
  • doradztwa merytorycznego i dzielenia się wiedzą z członkami zespołu,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych, 
  • umiejętności pracy pod presją czasu na kilku projektach, 
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientem  
  • postawy skupionej na rozwoju i realizacji celów.

    Co dokładnie będzie wśród Twoich obowiązków?

    • tworzenie planu działań reklamowych w systemach reklamowych oraz ich egzekucja, czyli konfiguracja kampanii,
    • prowadzenie konsultacji marketingowych oraz narzędziowych,
    • tworzenie lejków marketingowych podczas konsultacji marketingowych wraz z rekomendacjami dot. wyboru systemu reklamowego,
    • wdrożenia Google Analytics 4 w tym prowadzenie warsztatów z tego narzędzia,
    • konfiguracja tagów Google Tag Manager,
    • konsultowanie projektów prowadzonych przez specjalistów digitalk celem zwiększenia wyników oraz rozwoju biznesu klienta,
    • prowadzenie projektów wewnętrznych lub wdrażanie nowych narzędzi, których celem jest usprawnienie pracy specjalistów,
    • śledzenie trendów w marketingu i wdrażanie ich do pracy agencji.

    Co oferujemy?

    • Pracę całkowicie zdalną

      W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.

    • Pracę nad ciekawymi projektami

      Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wynikirn

    • Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji

      Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji

    • Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie

      Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych

    • Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko

      Dla osób zainteresowanych

    Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!

    Współpraca w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie bądź B2B  (w tym płatne dni wolne)

    Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

    • 1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności

      Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania

    • 2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem

      Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu

    • 3. Rozmowa przez Google Meet z HR Business Partnerką.

    • 4. Zaczynamy współpracę!

      Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂

    Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?

    Posłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, Head of Sales&Marketing, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d

    Chcesz pracować na tym stanowisku?

    Napisz do nas i wyślij swoje CV

    Skontaktuj się z nami