Stawka

7500 – 12500 zł netto

Typ umowy

B2B

W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.

W tej chwili szukamy Konsultant ds. Performance Marketingu. Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?

  • ma co najmniej 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomości co najmniej jednego systemu reklamowego i udokumentowanych sukcesów na tym polu,
  • wysokich umiejętności analityczne i ogólno strategicznych, 
  • umiejętności szybkiego wyciągania wniosków na bazie dostępnych danych i przygotowania rekomendacji dla klienta,
  • znajomości z narzędzi Google: Tag Managera, Analyticsa, Locker Studio,
  • wiedzy marketingowej i biznesowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty i konsultacje,
  • doradztwa merytorycznego i dzielenia się wiedzą z członkami zespołu,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych, 
  • umiejętności pracy pod presją czasu na kilku projektach, 
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientem  
  • postawy skupionej na rozwoju i realizacji celów.

Co dokładnie będzie wśród Twoich obowiązków?

  • tworzenie planu działań reklamowych w systemach reklamowych oraz ich egzekucja, czyli konfiguracja kampanii,
  • prowadzenie konsultacji marketingowych oraz narzędziowych,
  • tworzenie lejków marketingowych podczas konsultacji marketingowych wraz z rekomendacjami dot. wyboru systemu reklamowego,
  • wdrożenia Google Analytics 4 w tym prowadzenie warsztatów z tego narzędzia,
  • konfiguracja tagów Google Tag Manager,
  • konsultowanie projektów prowadzonych przez specjalistów digitalk celem zwiększenia wyników oraz rozwoju biznesu klienta,
  • prowadzenie projektów wewnętrznych lub wdrażanie nowych narzędzi, których celem jest usprawnienie pracy specjalistów,
  • śledzenie trendów w marketingu i wdrażanie ich do pracy agencji.

Co oferujemy?

  • Pracę całkowicie zdalną

    W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.

  • Pracę nad ciekawymi projektami

    Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wynikirn

  • Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji

    Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji

  • Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie

    Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych

  • Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko

    Dla osób zainteresowanych

Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!

Współpraca w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie bądź B2B  (w tym płatne dni wolne)

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  • 1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności

    Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania

  • 2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem

    Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu

  • 3. Rozmowa przez Google Meet z HR Specjalistą.

  • 4. Zaczynamy współpracę!

    Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂

Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?

osłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d

Chcesz pracować na tym stanowisku?

Napisz do nas i wyślij swoje CV

Skontaktuj się z nami