Stawka

4500 – 6000 zł netto

Typ umowy

UZ/UoP

W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.

W tej chwili jest to Google Ads Specialist, który:

  • Ma doświadczenie w pracy w agencji na podobnym stanowisku (min rok, preferowane 2 lata),
  • Tworzy kampanie reklamowe w ekosystemie Google, ze szczególnym uwzględnieniem reklam dla e-commerce (mile widziana znajomość innych systemów reklamowych) i ma udokumentowane sukcesy na tym polu,
  • Umiejętnie korzysta z innych narzędzi Google: Tag Managera, Analyticsa, Data Studio,
  • Potrafi i lubi kontaktować się z klientem,
  • Mówi i pisze po angielsku w stopniu komunikatywnym.

Co dokładnie będzie wśród twoich obowiązków?

  • Tworzenie planu działań reklamowych Google Ads/Google Merchant Center oraz ich egzekucja, czyli konfiguracja kampanii
  • współpraca nad strategią i tworzeniem lejków sprzedażowych dla klientów wraz z zespołem i ich analiza oraz optymalizacja,
  • Bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami
  • Współpraca z działem graficznym oraz contentowym i  zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi
  • Raportowanie wyników działań, rekomendacje dalszych kroków celem skalowania biznesu klienta i zwiększania marżowości,

Co oferujemy?

  • Pracę całkowicie zdalną

    W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.

  • Pracę nad ciekawymi projektami

    Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wyniki

  • Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji

    Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji

  • Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie

    Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych

  • Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko

    Dla osób zainteresowanych

Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!

Współpraca w oparciu o umowę zlecenie bądź B2B (w tym płatne dni wolne)

Etapy rekrutacji:

  • 1. Rozmowa rekrutacyjna przez Google Meet z Team Leaderem

    Rozmowa z twoim przyszłym managerem/managerką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu,

  • 2. Spotkanie online 1 na 1 z CEO

    Jeśli rozmowa będzie pomyślna, drugim etapem jest spotkanie online 1 na 1 z CEO, Arturem Jabłońskim, by porozmawiać o szczegółach kooperacji.

  • 3. Rozpoczęcie współpracy

    Jeśli wszystko dobrze pójdzie – w co wierzymy! – zaczynamy współpracę.

Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?

Posłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, Team Leaderką (i być może Twoją przyszłą managerką!), jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d

Chcesz pracować na tym stanowisku?

Napisz do nas i wyślij swoje CV