Stawka
4500 – 6000 zł netto
Typ umowy
B2B
W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.
W tej chwili jest to Google Ads Specialist, który:
- Ma doświadczenie w pracy w agencji na podobnym stanowisku (min rok, preferowane 2 lata),
- Tworzy kampanie reklamowe w ekosystemie Google, ze szczególnym uwzględnieniem reklam dla e-commerce (mile widziana znajomość innych systemów reklamowych) i ma udokumentowane sukcesy na tym polu,
- Umiejętnie korzysta z innych narzędzi Google: Tag Managera, Analyticsa, Data Studio,
- Potrafi i lubi kontaktować się z klientem,
- Mówi i pisze po angielsku w stopniu komunikatywnym.
Co dokładnie będzie wśród twoich obowiązków?
- Tworzenie planu działań reklamowych Google Ads/Google Merchant Center oraz ich egzekucja, czyli konfiguracja kampanii
- współpraca nad strategią i tworzeniem lejków sprzedażowych dla klientów wraz z zespołem i ich analiza oraz optymalizacja,
- Bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami
- Współpraca z działem graficznym oraz contentowym i zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi
- Raportowanie wyników działań, rekomendacje dalszych kroków celem skalowania biznesu klienta i zwiększania marżowości,
Co oferujemy?
-
Pracę całkowicie zdalną
W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.
-
Pracę nad ciekawymi projektami
Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wyniki
-
Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji
Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji
-
Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie
Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych
-
Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko
Dla osób zainteresowanych
Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!
Współpraca w oparciu o umowę zlecenie bądź B2B (w tym płatne dni wolne)
Etapy rekrutacji:
-
1. Rozmowa rekrutacyjna przez Google Meet z Team Leaderem
Rozmowa z twoim przyszłym managerem/managerką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu,
-
2. Spotkanie online 1 na 1 z CEO
Jeśli rozmowa będzie pomyślna, drugim etapem jest spotkanie online 1 na 1 z CEO, Arturem Jabłońskim, by porozmawiać o szczegółach kooperacji.
-
3. Rozpoczęcie współpracy
Jeśli wszystko dobrze pójdzie – w co wierzymy! – zaczynamy współpracę.
Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?
Posłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, Team Leaderką (i być może Twoją przyszłą managerką!), jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d