Stawka

6200 – 9200 zł netto

Typ umowy

B2B

W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.

W tej chwili jest to Google Ads Specialist. Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?

  • min. dwuletniego o doświadczenia w tworzeniu kampanii reklamowych ekosystemie Google
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów w agencji marketingowej
  • wysokiego poziomu umiejętności korzystania z narzędzi Google: Tag Managera, Analyticsa, Data Studio,
  • umiejętności nawiązania i budowania relacji z klientami
  • wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty,
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii w innych systemach reklamowych (Facebook Ads, Tik-Tok Ads, Pinterest Ads, Linkedin Ads, Bing Ads)

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • Tworzenie planu działań reklamowych Google Ads/Google Merchant Center oraz ich egzekucja, czyli konfiguracja kampanii
  • bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami,
  • raportowanie wyników działań, rekomendowanie dalszych działań na prowadzonych projektach,
  • współpraca z działem graficznym oraz zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi,
  • współpraca nad tworzeniem lejków sprzedażowych dla klientów wraz z zespołem i ich analiza oraz optymalizacja

Co oferujemy?

  • Pracę całkowicie zdalną

    W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.

  • Pracę nad ciekawymi projektami

    Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wyniki

  • Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji

    Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji

  • Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie

    Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych

  • Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko

    Dla osób zainteresowanych

Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!

Współpraca w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie bądź B2B  (w tym płatne dni wolne)

Etapy rekrutacji:

  • 1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności

    Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania

  • 2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem

    Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu

  • 3. Rozmowa przez Google Meet z HR Specjalistą.

Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?

osłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d

Chcesz pracować na tym stanowisku?

Napisz do nas i wyślij swoje CV