Stawka

6200 – 9200 zł netto

Typ umowy

B2B

W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.

W digitalk, niczym Indiana Jones zaginionej arki, my poszukujemy świetnego Social Media Specialisty do naszego zespołu. Niczym kania dżdżu łakniesz zmian? Zagwarantujemy Ci je od zaraz. Jesteś przy tym pogromcą/pogromczynią literówek i przecinków w przypadkowych miejscach? Zdecydowanie się polubimy!

Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?

  • projektowanie komunikacji dopasowanej do kanału, branży i grupy docelowej klientów, w tym tworzenie harmonogramów treści (z uwzględnieniem różnych formatów postów) oraz strategii komunikacji,
  • tworzenie treści na kanały społecznościowe klientów (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest),
  • tworzenie scenariuszy pod stories, reelsy, tiktoki,
  • opracowywanie koncepcji działań contentowych dla klientów i ich realizacja (cykle tematyczne, pomysł, big idea, persona),
  • realizacja kampanii płatnych w zakresie promowania postów, prowadzenia kampanii skierowanych na pozyskiwanie polubień/obserwacji,
  • określanie KPI dla działań contentowych (płatnych i organicznych) oraz tworzenia raportów z działań contentowych,
  • współpraca w zakresie tworzenia treści do kampanii płatnych,

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • co najmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku Social Media Specialist,
  • lekkiego pióra oraz perfekcyjnej znajomości zasad poprawnej polszczyzny, interpunkcji i ortografii,
  • umiejętności zaproponowania skutecznych działań opartych o marketingowe treści,
  • umiejętności analizy i optymalizacji wyników osiąganych przez content oraz wykazywania jego skuteczność i konieczność w lejku sprzedażowym,
  • umiejętności szybkiego wyciągania wniosków na bazie dostępnych danych i przygotowania rekomendacji dla klienta,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych,
  • merytorycznego wsparcia i dzielenia się wiedzą z członkami zespołu,
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientem,
  • postawy skupionej na rozwoju i realizacji celów.

Mile widziane do zaprezentowania:

  • portfolio lub przykłady dotychczasowych realizacji,
  • case study z prowadzonych działań organicznych lub organicznych + płatnych.

Co oferujemy?

  • Pracę całkowicie zdalną

    W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.

  • Pracę nad ciekawymi projektami

    Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wynikirn

  • Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji

    Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji

  • Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie

    Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych

  • Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko

    Dla osób zainteresowanych

Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!

Współpraca w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie bądź B2B  (w tym płatne dni wolne)

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  • 1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności

    Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania

  • 2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem

    Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu

  • 3. Rozmowa przez Google Meet z HR Specjalistą.

  • 4. Zaczynamy współpracę!

    Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂

Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?

osłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d

Chcesz pracować na tym stanowisku?

Napisz do nas i wyślij swoje CV

Skontaktuj się z nami