Jak podwoiliśmy wartość zakupów przy niemal 4-krotnie mniejszym budżecie?

LaCava to lokalna palarnia kawy z Warszawy. W swojej ofercie ma różne gatunki kaw z takich krajów jak Brazylia, Kenia, Etiopia. Jednocześnie Klient zajmuje się wynajmem do firm oraz serwisem ekspresów Jura i Franke. Sprzedaje je również detalicznie.

  • 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
  • 7,31 średni ROAS
  • 208 otrzymanych formularzy
Zobacz case study
  • 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
  • 7,31 średni ROAS
  • 208 otrzymanych formularzy

Optymalizacja struktury kampanii Google Ads

Rodzajów kampanii i struktur reklam w ekosystemie Google jest naprawdę spora ilość. W zależności od klienta i prowadzonych przez niego usług, trzeba ustalić harmonogram i plan działań, aby skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Celem może być zwiększona rozpoznawalność, sprzedaż na stronie bądź zapisy na wydarzenie.

  • 3,33 średni koszt konwersji
  • 23,80 wzrost współczynnika konwersji
Zobacz case study
  • 3,33 średni koszt konwersji
  • 23,80 wzrost współczynnika konwersji
1 2

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się