ROAS od 0 do 16 w trzy tygodnie. TikTok Ads a branża modowa – czy to ma sens?
Czy TikTok sprzedaje? Co więcej – czy TikTok sprzedaje wśród starszej grupy odbiorczej?
Popularność TikToka jest już niezaprzeczalna, a artykułów na temat potencjału w tym medium powstało wiele. A mimo to wciąż krąży mit, jakoby TikTok był tylko dla młodych… I że nie sprzedaje.
- 16,35 ROAS
- 7,79% Współczynnik konwersji
- 16,35 ROAS
- 7,79% Współczynnik konwersji
Jak wygenerowaliśmy blisko 500 000 zł sprzedaży w 3 miesiące? Case study kampanii Facebook Ads dla Klienta z branży parentingowej
- 1290 zakupów w 3 miesiące
- 21,12 ROAS
- +491 tys. zł wartość sprzedanych produktów
- 1290 zakupów w 3 miesiące
- 21,12 ROAS
- +491 tys. zł wartość sprzedanych produktów
Jak wybór nieoczywistego kanału marketingowego wpłynął na pozyskanie ponad 200 leadów miesięcznie?
Czasami warto zrobić coś na przekór innym, aby osiągnąć zamierzony efekt. Tak właśnie postanowiliśmy zrobić w ramach współpracy z naszym klientem Total Turbo.
- 200 leadów miesięcznie
- 15 zł koszt leada
- 200 leadów miesięcznie
- 15 zł koszt leada
100 leadów miesięcznie z 30% konwersją na kursy! Zobacz jak przygotowaliśmy i wdrożyliśmy pełną strategię marketingową
- 100 leadów miesięcznie
- 30% konwersja z reklam
- 2 zapełnione sale szkoleniowe
- 100 leadów miesięcznie
- 30% konwersja z reklam
- 2 zapełnione sale szkoleniowe
Jak wygenerowaliśmy 700 tys. zł sprzedaży przy ROAS 16 w 7 miesięcy? Kampania Facebook Ads dla klienta z branży odzieżowej premium
Każdy potencjalny klient otrzymuje od nas estymacje, czyli nic innego, jak nasze przewidywania wyników reklamowych na podstawie historycznych wyników konta lub danych z branży. Przewidywaliśmy osiągnięcie 15,82 ROAS’u w kwietniu. Dzięki ciężkiej pracy i optymalizacją osiągnęliśmy wyższy ROAS – 16,63.
- 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
- 707 k zł dochodu
- 19,52 ROAS w drugim miesiącu
- 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
- 707 k zł dochodu
- 19,52 ROAS w drugim miesiącu
Wzrost sprzedażowy w branży cateringowej podczas niskiego sezonu
Osiągnięte wyniki pozwoliły na stopniowe skalowanie budżetu i najlepszych rozwiązań sprzedażowych. Mimo wyskalowania budżetu aż o 58% w ciągu 3 miesięcy udało się zrealizować większy zwrot z inwestycji reklamowej ROAS: 9,85 (w październiku 2022 było to już 10,66), a liczba nowych klientów w tym czasie zwiększyła się z 10 do 17%.
- 10,66 ROAS
- +58% zwiększenie budżetu
- +17% nowi klienci
- 10,66 ROAS
- +58% zwiększenie budżetu
- +17% nowi klienci
83 tysiące obserwujących i ponad 500 polubień pod każdym postem na Facebooku - jak udało nam się to osiągnąć dzięki content marketingowi?
Content marketing źródłem sukcesu marki? Dlaczego nie! Doskonale przekonał się o tym nasz klient z branży medycznej – marka Rehab. Dzięki naszym działaniom contentowym wspieranym przez Facebook Ads osiągnęliśmy 83 tys. obserwujących i ponad 500 polubień pod każdym postem.
- 83 000 obserwujących
- +500 polubień pod postem
- 83 000 obserwujących
- +500 polubień pod postem