Jak niemal czterokrotnie obniżyliśmy średni koszt leada w branży edukacyjnej w sektorze B2C?

Nasz klient prowadzi nowoczesną szkołą dla dzieci i młodzieży, oferującą szeroki wybór kursów online. Wirtualne lekcje odbywają się na żywo w czasie rzeczywistym, a motywem przewodnim spotkań i jednocześnie misją marki jest uczenie w sposób angażujący i wygodny. Nauczyciele w swoich kursach łączą różne sposoby nauki – podopieczni mogą m.in. opanować zasady programowania z pomocą popularnej gry – Minecraft’a. To właśnie nieoczywiste podejście do nauki sprawia, że kursy oferowane przez klienta cieszą zarówno rodziców, jak i ich pociechy.

  • 18,34 zł średni CPL
Zobacz case study
  • 18,34 zł średni CPL

Jak dzięki przejściu z mierzenia konwersji za pomocą Google Analytics na tag konwersji Google Ads podnieśliśmy jej wartość o 150%?

Optymalizacja reklam w ogromnym stopniu opiera się na ilości danych. Aby umożliwić systemom optymalizacyjnym skuteczne zwiększanie wyników prowadzonych działań musimy zapewnić im maksymalnie dużo wiarygodnych danych. W przypadku naszego klienta e-commerce z branży fashion, zwiększyliśmy liczbę danych o konwersji o około 150%.

  • 150 % wzrost konwersji
Zobacz case study
  • 150 % wzrost konwersji

Wzrost liczby kontaktów o 51% dzięki naszym reklamom na Facebooku. Oto case study producenta sprzętu medycznego

Czy sprzęt medyczny można skutecznie promować w sektorze B2B i to w dodatku na Facebooku? Owszem, można. Dowodem na to jest nasza roczna współpraca z producentem aparatury medycznej z zakresu medycyny estetycznej.

  • 51 % wzrost liczby leadów Y2Y
  • 13 -krotny wzrost wyświetleń www Y2Y
  • 51 % wzrost zasięgu reklam Y2Y
Zobacz case study
  • 51 % wzrost liczby leadów Y2Y
  • 13 -krotny wzrost wyświetleń www Y2Y
  • 51 % wzrost zasięgu reklam Y2Y

ROAS 86,75 z kampanii Facebook Ads dla branży B2B w pierwszym miesiącu pandemii

Nasz klient to hurtownia damskiej odzieży, która zaopatruje sklepy i butiki w całej Europie oraz Wielkiej Brytanii, a od niedawna również Ameryce Północnej. Swoją sprzedaż prowadzi w całości przez internet, dlatego marketing online jest w tym przypadku szczególnie ważny. Kiedy zaczynaliśmy współpracę, naszym celem było umocnienie pozycji hurtowni na polskim rynku i ekspansja na rynki zagraniczne.

  • 719 ilość zakupów
  • 13,59 zł koszt zakupu
  • 86,75 ROAS
Zobacz case study
  • 719 ilość zakupów
  • 13,59 zł koszt zakupu
  • 86,75 ROAS

Content marketing w branży meblarskiej

Skuteczne działania content marketingowe prowadzimy nie tylko bezpośrednio w kanałach w social media czy na stronach www naszych klientów. Jednym z takich projektów, który wdrożyliśmy dla naszego klienta, jest blog Home By Kate. Jakie są jego założenia? Co już wdrożyliśmy? Jakie mamy plany i najważniejsze – jakie płyną korzyści dla naszego klienta? O tym wszystkim dowiesz się z naszego case study.

  • 100 baza eksperckich artykułów
Zobacz case study
  • 100 baza eksperckich artykułów

Jak na przestrzeni roku - zaczynając od zera - wypracowaliśmy ROAS na poziomie 20?

Nasz klient to importer i dystrybutor wysokiej jakości produktów do pieczenia oraz nowoczesnego zdobienia wypieków.

Pomimo szerokiej oferty wysokogatunkowych artykułów w atrakcyjnych cenach – podejmowane dotychczas przez klienta działania sprzedażowe nie przynosiły zadowalających go wyników. Podstawowym założeniem naszej współpracy było więc skupienie się na zwiększeniu przychodów ze sprzedaży za pośrednictwem reklam w ekosystemie Facebooka.

  • 20 średni ROAS
  • 430 000 zł przychodu w pół roku
Zobacz case study
  • 20 średni ROAS
  • 430 000 zł przychodu w pół roku

Jak w 5 miesięcy pozyskaliśmy 576 leadów dla firmy hostingowej?

Dzięki działaniom na wielu polach w postaci audytu reklamowego, prowadzeniu kampanii reklamowych i licznych rozmów z klientem, osiągnęliśmy niespotykane dotąd wyniki w postaci ponad 550 leadów w trudnej branży hostingowej.

  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL
Zobacz case study
  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami