Wzrost sprzedażowy w branży cateringowej podczas niskiego sezonu

Osiągnięte wyniki pozwoliły na stopniowe skalowanie budżetu i najlepszych rozwiązań sprzedażowych. Mimo wyskalowania budżetu aż o 58% w ciągu 3 miesięcy udało się zrealizować większy zwrot z inwestycji reklamowej ROAS: 9,85 (w październiku 2022 było to już 10,66), a liczba nowych klientów w tym czasie zwiększyła się z 10 do 17%.

  • 10,66 ROAS
  • +58% zwiększenie budżetu
  • +17% nowi klienci
Zobacz case study
  • 10,66 ROAS
  • +58% zwiększenie budżetu
  • +17% nowi klienci

83 tysiące obserwujących i ponad 500 polubień pod każdym postem na Facebooku - jak udało nam się to osiągnąć dzięki content marketingowi?

Content marketing źródłem sukcesu marki? Dlaczego nie! Doskonale przekonał się o tym nasz klient z branży medycznej – marka Rehab. Dzięki naszym działaniom contentowym wspieranym przez Facebook Ads osiągnęliśmy 83 tys. obserwujących i ponad 500 polubień pod każdym postem.

  • 83 000 obserwujących
  • +500 polubień pod postem
Zobacz case study
  • 83 000 obserwujących
  • +500 polubień pod postem

Jak zarabiać… na promocjach? Czyli jak zbudować silną markę w segmencie afiliacyjnym dzięki kampaniom Facebook Ads

Jak zarabiać na… promocjach? Doskonale pokazuje przykład firmy Rabatio.com. Zaproponowane przez nas rozwiązania ściągnęły średnio 2-krotnie (średnio ok. 500 000) więcej świadomych użytkowników na stronę WWW.

  • 57 % wzrostu współczynnika konwersji
  • 31 % wzrostu unikalnych użytkowników
Zobacz case study
  • 57 % wzrostu współczynnika konwersji
  • 31 % wzrostu unikalnych użytkowników

5-krotny wzrost liczby leadów przy jednoczesnym 5-krotnym obniżeniu kosztu pozyskania w branży B2B

Jak za pomocą Facebook Ads i Google Ads 5-krotnie podnieśliśmy liczbę leadów, jednocześnie obniżając 5-krotnie budżet.

  • 5x wzrost liczby leadów
Zobacz case study
  • 5x wzrost liczby leadów

Czy zaczynając działania reklamowe całkowicie od 0, na konkurencyjnym rynku odzieży damskiej, z niską rozpoznawalnością marki i ograniczonym asortymentem można osiągać satysfakcjonujące wyniki już w pierwszym miesiącu? Nasza współpraca w zakresie kampanii Google Ads dla klienta z branży odzieżowej pokazuje, że tak. W ciągu 4 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy dla klienta 230 tys. zł sprzedaży, zachowując wymagany zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS).

  • 9 ROAS
Zobacz case study
  • 9 ROAS

Klient, u którego prowadzimy kampanie reklamowe Pinterest Ads to duży polski e-commerce z branży fashion. Firma specjalizuje się sprzedaży modnych sukienek, jednak w ich kolekcjach znaleźć można każdą cześć stylowej, kobiecej garderoby. Marka skupiona jest wyłącznie na sprzedaży B2C online, a jej miesięczne obroty sięgają kilku milionów złotych.

  • 58 ROAS
Zobacz case study
  • 58 ROAS

Biznes, który spełnia marzenia o wakacyjnych (i nie tylko) rejsach. Poznaj success story Yachtic!

Któż z nas nie marzy otwarcie lub skrycie o własnym jachcie? Pewnie nie każdy będzie mógł sobie na niego pozwolić. Nie oznacza to jednak, że marzenia o wakacjach na jachcie trzeba schować między bajki. Może je spełnić jeden z naszych Klientów, Yachtic. Współpracujemy razem od lutego 2021 roku. I nie będziemy ukrywać – jest to współpraca bardzo owocna, o czym przekonasz się pod koniec tekstu. Sprawdź, co zrobiliśmy, że wyniki kampanii przekraczają ROAS 50!

  • 63,95 ROAS
Zobacz case study
  • 63,95 ROAS

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się