Jak prowadzić SOCIAL MEDIA?
Dowiedz się, czy zaangażowanie ma znaczenie?
1. Prowadzenie fanpage’a na Facebooku
Facebook cały czas króluje w mediach społecznościowych. Gromadzi najwięcej użytkowników w sieci (już blisko 3 miliardy!), więc możesz mieć pewność, że znajdziesz tam większość swoich potencjalnych klientów.
To idealne miejsce do budowania świadomości na temat marki, dotarcia do konkretnych grup odbiorców czy promowania produktów lub usług
Nie pozostaje więc nic innego, jak wykorzystać jego ogromny potencjał w firmowej komunikacji.
Zastanawiasz się, jakie treści zamieszczać na swojego fanpage’a? Nie wiesz, jaką grupę docelową wybrać? Chcesz wyróżnić się spośród innych marek na Facebooku?
Zostaw to digitalk.
- Nasi specjaliści od contentu wdrożą na Twoim profilu skuteczną strategię, opracowaną na podstawie Twoich celów
- Otrzymasz harmonogram treści, które będą dopasowane do grupy docelowej i angażujące dla klientów
- Przez cały czas będziesz miał(a) wgląd do naszych działań i dostaniesz cykliczne raporty z konkretnymi wnioskami, by działania utrzymywały się na jak najwyższym poziomie
2. Prowadzenie profilu na LinkedInie
Chcesz pozyskać jakościowych klientów B2B?
Setki milionów z nich na całym świecie każdego dnia logują się na LinkedInie. Tobie również wypada się więc tam pojawić.
To specyficzna platforma i nie każdy może się tam odnaleźć ze swoją komunikacją marketingową. Nie musisz się tym jednak martwić. Zbudujemy i poprowadzimy dla Ciebie zarówno profil firmowy, jak i prywatny. Pomożemy Ci:
- Wypromować Twoją markę (osobistą, jak i firmową) na najpopularniejszej biznesowej platformie
- Precyzyjnie dotrzeć do wartościowych odbiorców z sektora B2B
- Wyróżnić się spośród konkurencji i przykuć uwagę potencjalnych klientów
3. Prowadzenie konta na Instagramie
Instagram niesie za sobą ogromny potencjał w promowaniu produktów lub usług. Oryginalne kreacje i angażujące relacje, w połączeniu z odpowiednią komunikacją, mogą znacznie podnieść Twoją sprzedaż.
Wiele marek nie potrafi jednak tego wykorzystać i prowadzi swój profil na Instagramie w mocno chaotyczny sposób.
Wybierając wsparcie digitalk przy działaniach na Instagramie, masz pewność, że:
- Opracujemy harmonogram skutecznych i angażujących treści dla Twojej marki
- Skutecznie wykorzystamy wszystkie przestrzenie, jakie daje platforma, do efektywnej komunikacji marketingowej
- Dotrzemy z treściami do odpowiednich oczu, by Twoja marka zyskiwała nowych odbiorców, którzy przekształcą się w klientów
4. Social Selling
Wyobraź sobie, że dzięki mediom społecznościowym budujesz relacje swojej firmy z odbiorcami i dzięki temu regularnie pozyskujesz wartościowych klientów.
Utopia? Nic z tych rzeczy. Tak właśnie działa dobrze prowadzony social selling.
To jednak bardzo czasochłonny, jak i pracochłonny proces, który nieustannie trzeba pielęgnować.
W digitalk się na tym znamy i chętnie Cię odciążymy.
Rozumiemy potrzeby zarówno firmy, jak i odbiorców. Dzięki temu wiemy, jakie działania podejmować, by efektywnie komunikować się w mediach społecznościowych i przekonywać do siebie potencjalnych klientów. A na mecie tego procesu jest oczywiście zwiększenie sprzedaży.
Jeśli brzmi to dla Ciebie jak cel, to…
5. Audyt social media
Prowadzisz już działania w mediach społecznościowych, ale nie masz pewności, czy robisz to dobrze i czy przynosi to odpowiednie efekty?
Nie jesteś w tym sam(a). Często jest zresztą tak, że o popełnianych błędach dowiadujemy się przypadkiem. I tak na przykład okazuje się, że od kilku miesięcy przepalasz budżet na nieefektywne działania reklamowe, piszemy nieefektywne posty, a naszej grupy docelowej uparcie szukamy w kanałach, w których jej nie ma.
Chcesz tego uniknąć? Zleć nam audyt social media, czyli analizę Twoich działań w mediach społecznościowych.
Dzięki temu:
- Zyskasz świeże spojrzenie doświadczonych specjalistów na swoje aktywności w social mediach
- Poznasz źródła problemów i sposoby ich rozwiązania
- Dostaniesz od nas prezentację z rezultatami naszej analizy, a także konkretne i praktyczne wnioski, które pomogą Ci osiągać cele marketingowe
-
1. Na początku zawsze umawiamy się na rozmowę. Chcemy poznać Twoją firmę, Twoją sytuację i Twoje cele w mediach społecznościowych, by obrać skuteczną drogę do realizacji założeń.
-
2. Do każdego z działań dobieramy dla Ciebie dopasowany zespół specjalistów.
-
3. Nasi eksperci analizują Twoje kanały social media i na tej podstawie przygotowują najlepszą strategię – niezbędny element skutecznego marketingu.
-
4. Wdrażamy nasze założenia i dowozimy Ci wymarzone rezultaty.
-
5. Regularnie raportujemy wyniki i jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie. Komunikacja jest dla nas fundamentem
Co mówią o nas klienci?
“Digitalk pozwala skupić się na prowadzeniu biznesu, wiedząc, że nasze Social Media są w dobrych rękach. Współpraca jest profesjonalna i odbywa się w bardzo sympatycznej atmosferze.” ~ Patryk Sowiński, właściciel Rabatio.com
“Digitalk to nie tylko wiedza, doświadczenie i umiejętności. To świetny zespół ludzi o otwartych umysłach i kreatywnym podejściu do nowych wyzwań. Doskonały kontakt na każdym etapie współpracy. Serdecznie polecam i trzymam kciuki za każdy nowy projekt.” ~ Magdalena Ignaciuk, Kierowniczka ds. Marketingu, Wydawnictwo Kobiece
Dowody naszej skuteczności
Zobacz, jak social media marketing z digitalk wygląda w praktyce i dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!