Jak zarabiać… na promocjach? Czyli jak zbudować silną markę w segmencie afiliacyjnym dzięki kampaniom Facebook Ads

Jak zarabiać na… promocjach? Doskonale pokazuje przykład firmy Rabatio.com. Zaproponowane przez nas rozwiązania ściągnęły średnio 2-krotnie (średnio ok. 500 000) więcej świadomych użytkowników na stronę WWW.

  • 57 % wzrostu współczynnika konwersji
  • 31 % wzrostu unikalnych użytkowników
Zobacz case study
  • 57 % wzrostu współczynnika konwersji
  • 31 % wzrostu unikalnych użytkowników

5-krotny wzrost liczby leadów przy jednoczesnym 5-krotnym obniżeniu kosztu pozyskania w branży B2B

Jak za pomocą Facebook Ads i Google Ads 5-krotnie podnieśliśmy liczbę leadów, jednocześnie obniżając 5-krotnie budżet.

  • 5x wzrost liczby leadów
Zobacz case study
  • 5x wzrost liczby leadów

Czy zaczynając działania reklamowe całkowicie od 0, na konkurencyjnym rynku odzieży damskiej, z niską rozpoznawalnością marki i ograniczonym asortymentem można osiągać satysfakcjonujące wyniki już w pierwszym miesiącu? Nasza współpraca w zakresie kampanii Google Ads dla klienta z branży odzieżowej pokazuje, że tak. W ciągu 4 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy dla klienta 230 tys. zł sprzedaży, zachowując wymagany zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS).

  • 9 ROAS
Zobacz case study
  • 9 ROAS

ROAS 58 po 4 miesiącach działań. Pinterest Ads skrojone pod branżę fashion!

Klient, u którego prowadzimy kampanie reklamowe Pinterest Ads to duży polski e-commerce z branży fashion. Firma specjalizuje się sprzedaży modnych sukienek, jednak w ich kolekcjach znaleźć można każdą cześć stylowej, kobiecej garderoby. Marka skupiona jest wyłącznie na sprzedaży B2C online, a jej miesięczne obroty sięgają kilku milionów złotych.

  • 58 ROAS
Zobacz case study
  • 58 ROAS

Jak w 5 miesięcy podnieśliśmy ROAS klienta o 80%

W czerwcu 2021 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą inspiro.online. To sklep internetowy, który ma w swojej ofercie drzwi i akcesoria do domu. Klient przyszedł do nas z celem skalowania budżetów, aby zwiększyć sprzedaż poprzez własny sklep internetowy.

  • 80% ROAS
Zobacz case study
  • 80% ROAS

Jak dzięki przejściu z mierzenia konwersji za pomocą Google Analytics na tag konwersji Google Ads podnieśliśmy jej wartość o 150%?

Optymalizacja reklam w ogromnym stopniu opiera się na ilości danych. Aby umożliwić systemom optymalizacyjnym skuteczne zwiększanie wyników prowadzonych działań musimy zapewnić im maksymalnie dużo wiarygodnych danych. W przypadku naszego klienta e-commerce z branży fashion, zwiększyliśmy liczbę danych o konwersji o około 150%.

  • 150 % wzrost konwersji
Zobacz case study
  • 150 % wzrost konwersji

Content marketing w branży meblarskiej

Skuteczne działania content marketingowe prowadzimy nie tylko bezpośrednio w kanałach w social media czy na stronach www naszych klientów. Jednym z takich projektów, który wdrożyliśmy dla naszego klienta, jest blog Home By Kate. Jakie są jego założenia? Co już wdrożyliśmy? Jakie mamy plany i najważniejsze – jakie płyną korzyści dla naszego klienta? O tym wszystkim dowiesz się z naszego case study.

  • 100 baza eksperckich artykułów
Zobacz case study
  • 100 baza eksperckich artykułów

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się