Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads

3 najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads [wideo]

Wszyscy chcieliby tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads. Niestety, często nie pozwalają na to błędy, popełniane już na samym starcie. Co to za błędy, jakie konsekwencje za sobą niosą i przede wszystkim – co zrobić, aby ich uniknąć? W sprzedaży często używa się frazy “Back by popular demand”, czyli „Powrócił z powodu wielkich oczekiwań...

Przeczytaj
Brak wyświetlenia się reklamy w wyszukiwarce Google na pierwszym miejscu często martwi reklamodawców. Czy reklama ma szansę być skuteczną, jeśli nie będzie widoczna na samej górze? Otrzymałeś informację od specjalisty z agencji reklamowej, że Twoja kampania Google Ads wystartowała, chcąc zobaczyć swoją reklamę w Google wpisujesz słowo kluczowe w wyszukiwarce i… Twoja reklama nie wyświetla się na pierwszym miejscu.  

Dlaczego moje reklamy w Google Ads się nie wyświetlają cały czas na pierwszej pozycji?

Brak wyświetlenia się reklamy w wyszukiwarce Google na pierwszym miejscu często martwi reklamodawców. Czy reklama ma szansę być skuteczną, jeśli nie będzie widoczna na samej górze? Otrzymałeś informację od specjalisty z agencji reklamowej, że Twoja kampania Google Ads wystartowała, chcąc zobaczyć swoją reklamę w Google wpisujesz słowo kluczowe w wyszukiwarce i… Twoja reklama nie wyświetla...

Przeczytaj
Budżet miesięczny w Google Ads

Dlaczego miesięczny budżet Google Ads w kampaniach czasami nie jest w pełni wydawany?

Ustaliłeś budżet (budżet dzienny / miesięczny) reklamowy Google Ads i po zakończeniu miesiąca widzisz, że nie został on w pełni wydany? Sprawdź, co może być tego powodem.  Wysokość budżetu reklamowego na kampanie google ads to jeden z kluczowych czynników przy planowaniu działań kampanii Google Ads. Na jego podstawie szacujesz sprzedaż i przygotowujesz np. zamówienia towaru....

Przeczytaj
Pierwsze kampanie reklamowe digitalk

Po jakim czasie od podpisania umowy uruchamiamy kampanie — i dlaczego?

Współpraca z agencją może być dla wielu z Was zupełnie nowym doświadczeniem lub utartym schematem. Dlatego też w agencji digitalk mocno stawiamy na sprawdzone procesy na wielu szczeblach, dzięki którym już podczas pierwszego kontaktu czujesz, jakbyś działał z nami od zawsze! Rozpoczęcie współpracy często generuje wiele pytań, postanowiliśmy więc przygotować krótki poradnik, który pozwoli Wam...

Przeczytaj
Jak wyglądają raporty z działań agencji

Jak wyglądają raporty z działań agencji

Rzetelny raport z przeprowadzonych działań agencji i uzyskanych w związku z nimi efektów to kluczowy element dla Ciebie jako klienta. Nawiązując współpracę z agencją marketingową w zakresie działań reklamowych, przekazujesz istotny obszar mający wpływ na Twoje wyniki finansowe. O czym przeczytasz? Z tego powodu wielu przedsiębiorców uważa, że to właśnie kwestia raportowania pracy agencji budzi...

Przeczytaj
Jak wygląda i czym się zajmuje zespół pracujący nad projektem?

Jak wygląda i czym się zajmuje zespół pracujący nad projektem?

W digitalk oferujemy wachlarz naprawdę wielu usług.  Począwszy od prowadzenia profili Social Mediowych, przez tworzenie strategii sprzedażowych, kończywszy na prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie. Jednakże to nie wszystko. Przygotowujemy także audyty  i analizy kont reklamowych oraz działań na profilach Social Mediowych. Wykonujemy konfigurację kodów śledzących oraz narzędzi analitycznych (m in. wdrożenie Google Analytics 4).  Również...

Przeczytaj
W Google Ads liczba konwersji jest różna od tej w Google Analytics

Dlaczego w Google Ads liczba konwersji jest różna od tej w Google Analytics?

Google Analytics oraz Google Ads zbierają dane na temat zdarzeń dokonywanych przez użytkowników na stronie internetowej, lecz porównując dane dotyczące konwersji widoczne są różnice w ich liczbie. Z czego one wynikają? Choć oba narzędzia należą do tej samej firmy i mierzą dokładnie te same tzw. “zdarzenia” (np. dodania do koszyka, wypełnienia formularza czy wreszcie zakupy...

Przeczytaj
1 2 3

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się