Recykling treści to ponowne wykorzystanie treści, grafik, filmów, które już kiedyś opublikowaliśmy na jakimkolwiek kanale.
Możemy skorzystać z nich w niezmienionej formie bądź odświeżyć je, aby nadać całości innego, świeżego kontekstu.
Jakich zmian możemy dokonać?
- Zmieniamy samą treść, zostawiając sens przekazu,
- Zmieniamy medium, na którym publikujemy content
- Aktualizujemy przekaz, jeśli jest taka potrzeba (wyszła nowość, update, który wymaga wspomnienia).
- Z jednego dłuższego contentu (wpisu na bloga, filmu) tworzymy serię mini postów.
Budowanie zaangażowanie w świecie profesjonalistów – szczególnie w takiej niszy jak inżynierowie i użytkownicy AutoCAD – nie jest zadaniem łatwym. Wymaga dużego zrozumienia potrzeb grupy docelowej i dobrania właściwego języka komunikatów oraz pomysłów na treści.
Założyliśmy sobie krótki czas promocji, żeby przetestować czy zaproponowana przez nas formuła będzie dla odbiorców atrakcyjna. Okazało się, że jak najbardziej!
Wybór wydarzenia był świadomy – chcieliśmy dotrzeć nie tylko do odbiorców, ale ich znajomych, zakładając (słusznie), że będą wśród nich inni profesjonaliści z tej branży. Dzięki temu w chwili pisania tego case study liczba zapisanych wynosiła nie blisko 600 z samej płatnej promocji, ale ponad 900.liczba ciągle rośnie, a ludzie zapraszają także swoich znajomych.. Kolejne filmy zyskują reakcje, udostępnienia i wysokie zasięgi.
Przenieś tę praktykę na swój biznes i zdobywaj większe zasięgi – masz stare teksty na blogu, filmy, ebooki? Dawno ich nie pokazywałeś światu, prawda? Daj im nowe życie.