Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Michał Wojciechowski

Michał Wojciechowski

Ze światem marketingu internetowego związany od 2015 roku. Wyspecjalizowany w technikaliach środowiska Google, niezbędnymi do prowadzenia skutecznych działań sprzedażowo-marketingowych. Praktyk lejków sprzedażowych dla niemal każdej branży. Stawia zawsze na relacje z klientem oraz na wypracowywanie zastanych KPI. Współpracował z takimi markami jak Jean Louis David, Pizzeria 105, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, czy Wydawnictwo Arystoteles. Prywatne padawan szachów, miłośnik nowych technologii oraz degustator w dobrej grafice komputerowej.

Przeczytaj
Karolina Grzesiak

Karolina Grzesiak

Pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała w 2019 roku, zajmując się współpracą z influencerami, contentem na social media oraz tworzeniem treści, publikowanych na portalach takich jak Onet.pl czy Feszyn.com. Doświadczenie w pracy zarówno po stronie klienta, jak i agencji na co dzień pomaga jej łatwiej zrozumieć potrzeby obu stron. Prowadziła kampanie Facebook Ads dla marek z branży beauty, deweloperskiej, modowej oraz edukacyjnej. W swojej pracy skupia się na dogłębnej analizie otrzymywanych rezultatów, która jest kluczem do skutecznej optymalizacji dalszych działań reklamowych. Prywatnie miłośniczka zakupów z drugiej ręki i optymistka, szukająca pozytywnych aspektów nawet najczarniejszych scenariuszy.

Przeczytaj
Agata Sowińska

Agata Sowińska

"Team Leaderka i Social Media Specjalist. Z branżą związana od ponad 9 lat. Prowadziła kampanie wizerunkowe, pozyskujące leady i sprzedażowe dla e-commerce. Współpracowała z wieloma branżami, m.in. fashion, jubilerską, deweloperską czy medyczną. Przez długi czas była odpowiedzialna za działania performance dla marki Diverse. Wdrażała lejki i strategie marketingowe, prowadziła również konsultacje pomagające budować i rozwijać markom działania w social media. Niestraszne jej problemy techniczne na Facebooku. W Digitalku bardzo chce rozwinąć swoje umiejętności w obszarze leadershipu, bo uwielbia kontakt i pracę z ludźmi. Prywatnie szczęśliwa żona i mama oraz bardzo niedoskonała pani domu. Opiekunka adopciaka – psa Teci. Fanka literatury, dobrego jedzenia i krakowskich restauracji. Wolny czas spędza na Kaszubach. "

Przeczytaj
Damian Majrowski

Damian Majrowski

"Związany z marketingiem internetowym od 2018 roku. Zaczynał od Facebook Ads, Google Ads prowadząc kampanie reklamowe dla lokalnych firm w Poznaniu. Od 2020 roku rozwijał się jako Performance Marketing Specialist łącząc swoje zamiłowanie do marketingu i nowych technologii z pracą. Miał okazję współpracować z BNP PARIBAS, Przelewy24 czy Upshift. W współpracy ceni sobie: zaangażowanie, terminowość i transparentność. Prywatnie miłośnik blockchain i sztucznej inteligencji. "

Przeczytaj

zespół digitalk.pl

Działamy jako firma doradczo-szkoleniowa i agencja marketingowa w jednym. Planujemy, konsultujemy, realizujemy i optymalizujemy skuteczne lejki sprzedażowe i kampanie marketingowe. Zobacz, jak możemy Ci pomóc pozyskiwać klientów i sprzedawać więcej.

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się