Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Łukasz Nowaczyk

Łukasz Nowaczyk

Z branżą HR za pan brat już od prawie 10 lat. W obszarach zarządzania zasobami ludzkimi miał okazje pracować zarówno od strony zewnętrznych usług reprezentując agencje pracy, poprzez wewnętrzne działy MiŚP kończąc na międzynarodowych korporacjach. Ma pasję do pracy z ludźmi i angażuję się w tworzenie strategicznych rozwiązań personalnych, które wspierają rozwój organizacji i zwiększają zaangażowanie pracowników. Posiada umiejętności obejmujące zarządzanie rekrutacją, selekcją, rozwój pracowników, zarządzanie wynagrodzeniami i korzyściami oraz analizę danych HR. Dzięki jego wiedzy i umiejętnościom jest w stanie dostosować się do zmieniających się potrzeb organizacji i efektywnie współpracować z zespołem. Jego misją jest tworzenie harmonijnej i efektywnej kultury pracy, w której pracownicy mogą rozwijać swoje talenty i przyczyniać się do sukcesu organizacji.

Przeczytaj
Michał Nielub

Michał Nielub

Pracę w marketingu zaczynał w 2015 roku, jeszcze jako copywriter - freelancer. Szybko zauważył, że skuteczne działania marketingowe wymagają holistycznego podejścia, często wykraczające poza jeden kanał styku z użytkownikiem. Z biegiem czasu zaczął zdobywać nowe umiejętności, począwszy od szeroko pojętego content marketingu, przez Facebook Adsy, Google Adsy, LinkedIn Adsy, na analityce internetowej, projektowaniu customer journey i Social Selling skończywszy. Współpracował z firmami z branży budowlanej, e-commerce, odzieżowej, księgowej, technologicznej, ziołolecznictwa, nieruchomości i beauty, m.in z Empikiem, Droplo, RedCart, ziolko.com.pl czy SkandPol Eksport. Wyznaje zasadę, że skuteczny marketing przyjmuje literę C, zamiast litery T. Prywatnie zapalony podróżnik, działacz społeczny, pasjonat ziołolecznictwa i wiejskiego trybu życia. W wolnych chwilach bierze do ręki papier ścierny i odnawia stare meble.

Przeczytaj
Agnieszka Soja

Agnieszka Soja

Od ponad 6 lat związana z Marketing Automation. Pracowała w agencjach i po stronie klientów. Jej konikiem jest higiena bazy oraz jej segmentacja. Uważa, że dobra baza jest postawa działań MA. Pomaga firmą budować bazę oraz opiekować się leadami w taki sposób, aby osiągnąć najlepsze efekty. Zdobyte doświadczenie pomaga jej zrozumieć potrzeby klienta, a dzięki temu budować ścieżki automatyczne sposób dopasowany do branży, w której działa. Marketing Automation to nie tylko porzucone koszyki ;) Główne obszary pracy: Marketing Automation, CRM, budowanie lojalności klienta w czasie

Przeczytaj
Mateusz Czapkowski

Mateusz Czapkowski

Marketingiem zajmuje się od 2018 roku. Ponad 7 lat pracował w branży meblowej oraz 2 lata w branży muzycznej. Poza prowadzeniem kampanii na platformach Meta czy Google Ads, posiada również doświadczenie w budowaniu stron i sklepów internetowych. Rzetelny, spostrzegawczy i dokładny. Kochający wyzwania i angażujący się całym sercem w każde powierzone mu zadanie. Miły, sympatyczny, wyrozumiały. Ceni pracę w zespole. Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Prywatnie pasjonat tańca, dyplomowany masażysta oraz miłośnik książek.

Przeczytaj
Natalia Siwek

Natalia Siwek

PPC specjalistka z 3-letnim doświadczeniem. Swoją wiedzę na temat marketingu zdobyła na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, kierunek: Marketing i Komunikacja Rynkowa. Chęć rozwoju i nauki technicznej marketingu zrodziła się podczas pracy na stanowiskach sprzedażowych. Realizowała kampanie w Google Ads, TikTok Ads, Bing Ads oraz Facebook Ads (zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowe). Opracowywała strategie marketingowe, media plany oraz estymacje w oparciu o narzędzie Supermetrics. Współpracowała z markami z branży beauty, technologii, energetycznej, nieruchomości oraz firmami kurierskimi. Prywatnie jest fanką przechadzek górskimi szlakami pieszymi oraz rowerowymi.

Przeczytaj
Paulina Saletnik

Paulina Saletnik

Z branżą e-commerce związana od 2015 roku, a od 2018 roku działająca również w zakresie digital marketingu. Swoją wiedzę zdobywała na studiach podyplomowych z zakresu E-commerce Manager, a później współpracując z małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Posiada doświadczenie zarówno w prowadzeniu kampanii reklamowych, tworzeniu contentu, a także budowaniu sklepów internetowych od podstaw. Współpracowała z markami z branży odzieżowej, roślinnej, dziecięcej, kosmetycznej, hotelarskiej, BHP oraz maszyn do szycia. Po godzinach jeździ na rolkach, chodzi po górach i fotografuje.

Przeczytaj
Krystian Rogowski

Krystian Rogowski

Specjalista Google Ads, który pracuje w branży już od 2019 roku. Realizował kampanie nastawione na generowanie leadów, wizerunkowych oraz działaniami dla e-commerce. Był odpowiedzialny za prowadzenie kampanii dla takich segmentów jak; home and garden, rtv/agd, bankowego, automotive, usług bukmacherskich, logistycznych i FCMG. W podejściu do pracy ceni sobie podejście optymalizacyjne; wyznając zasadę, że dzięki niemu możemy maksymalizować zwrot z inwestycji Klienta a tym samym intensyfikować jego działania. Jest proaktywny i zaangażowany w prowadzone działania. Uważa, że kluczem do prowadzenia kampanii jest dogłębne zrozumienie biznesu Klienta i działanie w oparciu relacje partnerskie. Prywatnie interesuje się kulturą brytyjską, historią i rozwojem sztucznej inteligencji.

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się