Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Natalia Nawój

Natalia Nawój

"Socjolożka z wykształcenia, która przez ostatnie 10 lat zdobywała doświadczenie w dynamicznych obszarach administracji, księgowości i twardego HR. Jestem komunikatywna, otwarta na współpracę i pełna pozytywnej energii. Z entuzjazmem angażuję się w służenie pomocy i udzielanie wsparcia pracownikom podczas wykonywania codziennych obowiązków zawodowych. Po godzinach oddaje się swojej pasji - górskim wędrówkom.

Przeczytaj
Roksana Rzucidło

Roksana Rzucidło

"Roksana w marketingu internetowym działa od 2021 roku, gdzie po zdanym licencjacie na kierunku graficznym we Wrocławiu podjęła się praktyk w agencji reklamowej. To właśnie na nich uświadomiła sobie, że jest to kierunek, w którym chce podążać i się rozwijać. Jako specjalistka doskonale rozumie mechanizmy mediów społecznościowych i potrafi dostosować strategie reklamowe do zmieniających się potrzeb rynku i danego biznesu. Znana z zaangażowania w obsługę klientów na wysokim poziomie, tę cechę jak sądzi ma już po prostu w genach po swoim tacie. Jej doświadczenie obejmuje analizę strategiczną kont reklamowych, tworzenie kreatywnych treści reklamowych oraz skrupulatne raportowanie wyników. Prywatnie miłośniczka teatru i wszystkich zwierząt, w SZCZEGÓLNOŚCI kotów. W wolnych chwilach hobbystycznie śpiewa i uczy się grać na ukulele."

Przeczytaj
Kamil Nadolski

Kamil Nadolski

Team Leader. Na co dzień zarządza zespołem specjalistów e-marketingu szukając najefektywniejszych działań, by skutecznie realizować zamierzone cele. Doświadczenie zdobywał w ogólnopolskich mediach (Grupa TVN, TVP, Newsweek, Wprost, Forbes, Onet.pl), a także we współpracy z uczelniami wyższymi i organizacjami pozarządowymi. Przez sześć lat realizował projekty edukacyjne dla Google. Stawia zawsze na relacje z klientem, bo dobra komunikacja to solidny fundament sukcesu. Prywatne miłośnik nowych technologii, wycieczek rowerowych, dobrej książki i historii.

Przeczytaj
Jakub Machała

Jakub Machała

Z marketingiem internetowym związany 10 lat. Pomaga firmom rozwinąć się w internecie, dopasowuje strategie działań oraz narzędzia marketingowe do potrzeb i wymagań przedsiębiorców. Wie, że każdy przypadek jest wyjątkowy, dlatego jako New Business Manager stawia na indywidualne podejście. Praca w marketingu daje mu satysfakcję, gdy daje realne efekty i przekłada się na wzrosty biznesów naszych klientów.

Przeczytaj
Aneta Kowalska

Aneta Kowalska

Od 2019 roku łączy drogę pomiędzy klientem a agencją. Pomaga w dobraniu odpowiednich usług dla marki, tak aby współpraca mogła przynieść jak najlepsze efekty. Jako New Business Manager przygotowuje oferty dopasowane do potrzeb klientów, nie boi się wyzwań, a spotkania ma we krwi. Prywatnie zakochana w psach, fanka dobrych seriali i teatru. W wolnych chwilach można ją spotkać na Zumbie :)

Przeczytaj
Jakub Matuszewski

Jakub Matuszewski

W digital marketingu rozwijam się od 2015 roku. Moim "konikiem" są social media, gdzie łączę kreatywność z strategicznym podejściem. Nie ma dla mnie branż, w których czułbym się nieswojo, a ostatnie doświadczenia zbierałem prowadząc profile m.in. z branży budowlanej, suplementów diety, producenta AGD, leków OTC, bankowości czy producenta sprzętu komputerowego. Budowanie relacji na zaufaniu oraz partnerskie podejście to dla mnie fundament każdej współpracy. Potrafię określać, co jest ważne, efektywnie dysponować swoim czasem i odróżnić priorytety od spraw drugoplanowych. Nieustannie poszukuję sposobów na doskonalenie swojego fachu, z entuzjazmem zgłębiając możliwości generatywnych modeli AI, takich jak GPT czy Midjourney. Prywatnie od stycznia 2024 jestem dumnym ojcem córeczki. Próbuję też wraz z narzeczoną wychować dwa koty (one próbują pozostać niewychowane), z perspektywy kanapy podziwiam rodzimą Ekstraklasę, spełniam się kulinarnie, uwielbiam górskie wędrówki, a więc do zobaczenia na szlaku, nie tylko tym digitalowym.

Przeczytaj
Katarzyna Kujawa

Katarzyna Kujawa

W e-marketingu zaczęłam stawiać pierwsze kroki już w 2016 roku. Startowałam od małych agencji marketingowych dzięki którym mogłam połączyć studia i pracę. Od 2019 cały czas staram się szkolić w działaniach Google Ads. Pracowałam dla takich marek jak OLX Group, Oponeo.pl, ELEMIS, Castrol oraz Herbapol Wrocław. Każdy projekt był dla mnie cenną lekcją oraz nowym doświadczeni em. Jestem osobą, która lubi podejmować nowe wyzwania, nie lubię stać w jednym miejcu. Prywatnie zajmuje się swoją domową dżunglą oraz staram się dopingować swoje ulubione dużyny sportowe :)

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się