Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Marta Laszczyk

Marta Laszczyk

Od 2019 roku wspiera klientów w wyborze odpowiedniej ścieżki marketingowej w zakresie reklam internetowych oraz SEO. Doświadczenie zdobywała pracując w agencjach marketingowych. Reaserch to jej drugie imię, więc możesz być pewny, że żadna informacja na temat twojego biznesu nie umknie jej uwadze. Prywatnie najczęściej spotkasz ją z psem. Hobbystycznie chodzi do szkoły kosmetycznej i czasami szyje na maszynie.

Przeczytaj

Daniel Król

Specjalista ds. SEO/SXO w marketingu działa od ponad dekady. Specjalizuje się w audytach SEO stron internetowych, linkbuildingu oraz innymi szeroko pojętymi kwestiami związanymi z SEO. Posiada doświadczenie agencyjne a także pracy po stronie klienta w wielu branżach z dużym nastawieniem na e-commerce oraz FinTech. Po godzinach lubi majsterkować, projektować, konstruować i budować przeplatając to z pasją do PlayStation Family.

Przeczytaj
Oliwia Wróbel

Oliwia Wróbel

W marketingu internetowym działa od 2021 roku. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznych kampanii Google Ads oraz dokładnym raportowaniu ich efektywności. Posiada doświadczenie we współpracy z różnorodnymi branżami, w tym odzieżową, biżuteryjną i wydawniczą. Po godzinach ceni sobie spacery z psem oraz relaks przy teleturniejach.

Przeczytaj
Joanna Jankowiak

Joanna Jankowiak

Z wykształcenia psycholog, od początku kariery zawodowej związana z marketingiem w obszarze MŚP, co dało jej szeroki przekrój doświadczeń. Dzięki różnorodnym wyzwaniom nauczyła się myśleć elastycznie i kreatywnie. Jej wielką zaletą jest zaangażowanie w powierzone projekty. Współpracowała z firmami z branży reklamowej, eventowej, NGO, edukacyjnej, spożywczej, meblarskiej, deweloperskiej, agro, software, hardware... naprawdę dużo tego było ;) Jako swój największy sukces zawodowy wskazuje kampanię na leady w social media dla producenta myjek ciśnieniowych, który wymagał ścisłej współpracy z klientem i "wstrzelenia się" w odpowiedni moment sprzedażowy, co zakończyło się efektem ROI 3360%. Prywatnie, za sprawą swojej suczki Grandy, totalny #amstafflover, miłośniczka DIY, lasu i spacerów.

Przeczytaj
Kinga Banaśkiewicz

Kinga Banaśkiewicz

W obszarze Social Media oraz Content Marketingu porusza się od 2018 roku. Swoje doświadczenie miała okazję budować zarówno po stronie agencji, jak i klienta, co pozwoliło jej zrozumieć perspektywę obu stron. Specjalizuje się w kreowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji, nadawaniu unikalnego charakteru markom, tworzeniu wartościowych treści, a także kampaniach wizerunkowych na Facebooku i Instagramie.

Przeczytaj
Marta Kacperek

Marta Kacperek

"Socjolożka z wykształcenia, która przez ostatnie 10 lat zdobywała doświadczenie w dynamicznych obszarach administracji, księgowości i twardego HR. Jestem komunikatywna, otwarta na współpracę i pełna pozytywnej energii. Z entuzjazmem angażuję się w służenie pomocy i udzielanie wsparcia pracownikom podczas wykonywania codziennych obowiązków zawodowych. Po godzinach oddaje się swojej pasji - górskim wędrówkom.

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się