Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Kinga Banaśkiewicz

Kinga Banaśkiewicz

W obszarze Social Media oraz Content Marketingu porusza się od 2018 roku. Swoje doświadczenie miała okazję budować zarówno po stronie agencji, jak i klienta, co pozwoliło jej zrozumieć perspektywę obu stron. Specjalizuje się w kreowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji, nadawaniu unikalnego charakteru markom, tworzeniu wartościowych treści, a także kampaniach wizerunkowych na Facebooku i Instagramie.

Przeczytaj

Marta Kacperek

"Socjolożka z wykształcenia, która przez ostatnie 10 lat zdobywała doświadczenie w dynamicznych obszarach administracji, księgowości i twardego HR. Jestem komunikatywna, otwarta na współpracę i pełna pozytywnej energii. Z entuzjazmem angażuję się w służenie pomocy i udzielanie wsparcia pracownikom podczas wykonywania codziennych obowiązków zawodowych. Po godzinach oddaje się swojej pasji - górskim wędrówkom.

Przeczytaj

Natalia Nawój

"Socjolożka z wykształcenia, która przez ostatnie 10 lat zdobywała doświadczenie w dynamicznych obszarach administracji, księgowości i twardego HR. Jestem komunikatywna, otwarta na współpracę i pełna pozytywnej energii. Z entuzjazmem angażuję się w służenie pomocy i udzielanie wsparcia pracownikom podczas wykonywania codziennych obowiązków zawodowych. Po godzinach oddaje się swojej pasji - górskim wędrówkom.

Przeczytaj

Roksana Rzucidło

"Roksana w marketingu internetowym działa od 2021 roku, gdzie po zdanym licencjacie na kierunku graficznym we Wrocławiu podjęła się praktyk w agencji reklamowej. To właśnie na nich uświadomiła sobie, że jest to kierunek, w którym chce podążać i się rozwijać. Jako specjalistka doskonale rozumie mechanizmy mediów społecznościowych i potrafi dostosować strategie reklamowe do zmieniających się potrzeb rynku i danego biznesu. Znana z zaangażowania w obsługę klientów na wysokim poziomie, tę cechę jak sądzi ma już po prostu w genach po swoim tacie. Jej doświadczenie obejmuje analizę strategiczną kont reklamowych, tworzenie kreatywnych treści reklamowych oraz skrupulatne raportowanie wyników. Prywatnie miłośniczka teatru i wszystkich zwierząt, w SZCZEGÓLNOŚCI kotów. W wolnych chwilach hobbystycznie śpiewa i uczy się grać na ukulele."

Przeczytaj

Kamil Nadolski

Team Leader. Na co dzień zarządza zespołem specjalistów e-marketingu szukając najefektywniejszych działań, by skutecznie realizować zamierzone cele. Doświadczenie zdobywał w ogólnopolskich mediach (Grupa TVN, TVP, Newsweek, Wprost, Forbes, Onet.pl), a także we współpracy z uczelniami wyższymi i organizacjami pozarządowymi. Przez sześć lat realizował projekty edukacyjne dla Google. Stawia zawsze na relacje z klientem, bo dobra komunikacja to solidny fundament sukcesu. Prywatne miłośnik nowych technologii, wycieczek rowerowych, dobrej książki i historii.

Przeczytaj

Jakub Machała

Z marketingiem internetowym związany 10 lat. Pomaga firmom rozwinąć się w internecie, dopasowuje strategie działań oraz narzędzia marketingowe do potrzeb i wymagań przedsiębiorców. Wie, że każdy przypadek jest wyjątkowy, dlatego jako New Business Manager stawia na indywidualne podejście. Praca w marketingu daje mu satysfakcję, gdy daje realne efekty i przekłada się na wzrosty biznesów naszych klientów.

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się