Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Czym jest Google Ads

Czym jest Google Ads? Kiedy warto inwestować w reklamy?

Google Ads, wcześniej znane jako Google AdWords, to wszechstronny system reklamowy online opracowany przez Google. Umożliwia firmom tworzenie reklam, które mogą być wyświetlane zarówno w wynikach wyszukiwania Google, jak i na witrynach współpracujących z Google. Dzięki modelowi pay-per-click (PPC), reklamodawcy płacą tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na ich reklamę, co czyni ten system efektywnym kosztowo...

Przeczytaj
Reklama Google Ads dla firm

Reklama Google Ads dla firm – ważne mity, plusy i minusy

Efektywne dotarcie do potencjalnych klientów stanowi kluczowy element sukcesu każdej firmy. W tym kontekście, reklama internetowa odgrywa coraz większą rolę, a jednym z najpopularniejszych narzędzi w tej dziedzinie jest Google Ads. Ale czy inwestycja w Google Ads naprawdę się opłaca? W tym artykule przyjrzymy się bliżej Google Ads, analizując jego zalety, wady oraz sytuacje, w których może okazać się skutecznym wsparciem marketingowym.

Przeczytaj
reklamy w Google Ads

Konkurencja wyklikuje Twoje reklamy w Google Ads? Co robić?

Reklamy w Google Ads to potężne narzędzie marketingowe, które może przynieść ogromne korzyści dla Twojej firmy. Jednak podobnie jak ma to miejsce w przypadku właściwie każdej innej formy reklamy, istnieje ryzyko, że konkurencja będzie próbowała sabotować Twoje wysiłki. Wyklikiwanie reklam przez konkurencję Praktyka ta polega na celowym klikaniu w reklamy konkurencyjnych firm przez ich rywali,...

Przeczytaj
Czym jest reklama video w google Ads?

Czym jest reklama wideo w Google Ads?

Reklama wideo w Google Ads to rodzaj kampanii reklamowej, która wykorzystuje filmy, by dotrzeć do potencjalnych klientów. Reklamy wideo są jednym z najskuteczniejszych sposobów zaprezentowania się konsumentom, ponieważ pozwalają na bardziej interaktywny kontakt z treścią reklamową. Reklama wideo w Google Ads może być wyświetlana na różnych platformach, takich jak YouTube, serwisy partnerskie Google lub na...

Przeczytaj
Ile kosztuje reklama W google Ads

Ile kosztuje reklama w Google Ads i dlaczego aż tyle?

Z jakimi kosztami wiąże się prowadzenie kampanii Google Ads? To pytanie zadaje sobie każdy, kto planuje rozpocząć tam działania reklamowe. Czas to wyjaśnić i rozwiać wszelkie wątpliwości, dotyczące wysokości budżetów na googlowe kampanie. Arturowi pomoże w tym nieoceniany ekspert w temacie systemu Google Ads – Mateusz Machulski z digitalk. Transkrypcja  Dzień dobry, dzień dobry, dzień...

Przeczytaj
Kampania Performance Max w Google Ads - czym jest?

Kampania Performance Max w Google Ads – czym jest?

Performance Max jest najnowszym rodzajem kampanii w Google Ads i krąży wokół niego wiele pytań. Zastąpił on dwa typy kampanii – inteligentne kampanie produktowe oraz kampania lokalne, ale jego zakres działania jest zdecydowanie większy. Czym jest ten format i kiedy najlepiej sprawdza się w realizacji celów kampanii? Jak działa “tradycyjna” kampania w Google Ads?   Większość...

Przeczytaj
Dlaczego moje reklamy Google Ads nie wyświetlają się, gdy szukam fraz w google?

Dlaczego moje reklamy Google Ads nie wyświetlają się, gdy szukam fraz w google?

Prowadzisz kampanię reklamową w Google Ads (d. adwords) i nie widzisz swoich reklam? Obawiasz się, że kampania została błędnie skonfigurowana i zastanawiasz się co może być tego przyczyną?  Nie widzisz swoich reklam w Google na pierwszej pozycji? Po uruchomieniu kampanii reklamowej w Google Ads chcesz zobaczyć efekt, dlatego wpisujesz słowo kluczowe związane z Twoją firmą...

Przeczytaj
1 2 3

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się