Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Kampania Performance Max w Google Ads - czym jest?

Kampania Performance Max w Google Ads – czym jest?

Performance Max jest najnowszym rodzajem kampanii w Google Ads i krąży wokół niego wiele pytań. Zastąpił on dwa typy kampanii – inteligentne kampanie produktowe oraz kampania lokalne, ale jego zakres działania jest zdecydowanie większy. Czym jest ten format i kiedy najlepiej sprawdza się w realizacji celów kampanii? Jak działa “tradycyjna” kampania w Google Ads?   Większość...

Przeczytaj
Dlaczego moje reklamy Google Ads nie wyświetlają się, gdy szukam fraz w google?

Dlaczego moje reklamy Google Ads nie wyświetlają się, gdy szukam fraz w google?

Prowadzisz kampanię reklamową w Google Ads (d. adwords) i nie widzisz swoich reklam? Obawiasz się, że kampania została błędnie skonfigurowana i zastanawiasz się co może być tego przyczyną?  Nie widzisz swoich reklam w Google na pierwszej pozycji? Po uruchomieniu kampanii reklamowej w Google Ads chcesz zobaczyć efekt, dlatego wpisujesz słowo kluczowe związane z Twoją firmą...

Przeczytaj
Automatyzacja marketingu z digitalk

Marketing automation – jak rozwijać swój biznes dzięki automatyzacji działań marketingowych?

Ilość danych, które możemy uzyskać od każdego użytkownika, a także działań, które możemy dzięki nim podjąć, potrafi przyprawić o zawrót głowy. Gdy kolejne kontakty i prośby o ofertę zasypią Twoją skrzynkę pocztową, zapewne zaczniesz szukać kogoś do ich obsługi. Tymczasem część powtarzalnych i pracochłonnych czynności może wykonać za Ciebie dobrze dobrana automatyzacja. Czym dokładnie jest...

Przeczytaj
Reklama na Facebooku dla sklepu internetowego - najczęstsze błędy [wideo]

Reklama na Facebooku dla sklepu internetowego – najczęstsze błędy [wideo]

Prowadzisz kampanie na Facebooku dla e-commerce? W takim razie wiesz, że łatwo tu o błąd. Które z nich są najczęściej popełniane i jak można ich uniknąć, by nie przepalać budżetu na nieefektywne reklamy? Opowie Ci o tym nasz Facebook Ads Specialist, Jan Klag. Transkrypcja Ostatnio pytałem na swoim stories na Instagramie, jakiego typu treści chcielibyście...

Przeczytaj
Najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads

3 najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads [wideo]

Wszyscy chcieliby tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads. Niestety, często nie pozwalają na to błędy, popełniane już na samym starcie. Co to za błędy, jakie konsekwencje za sobą niosą i przede wszystkim – co zrobić, aby ich uniknąć? W sprzedaży często używa się frazy “Back by popular demand”, czyli „Powrócił z powodu wielkich oczekiwań...

Przeczytaj
Brak wyświetlenia się reklamy w wyszukiwarce Google na pierwszym miejscu często martwi reklamodawców. Czy reklama ma szansę być skuteczną, jeśli nie będzie widoczna na samej górze? Otrzymałeś informację od specjalisty z agencji reklamowej, że Twoja kampania Google Ads wystartowała, chcąc zobaczyć swoją reklamę w Google wpisujesz słowo kluczowe w wyszukiwarce i… Twoja reklama nie wyświetla się na pierwszym miejscu.  

Dlaczego moje reklamy w Google Ads się nie wyświetlają cały czas na pierwszej pozycji?

Brak wyświetlenia się reklamy w wyszukiwarce Google na pierwszym miejscu często martwi reklamodawców. Czy reklama ma szansę być skuteczną, jeśli nie będzie widoczna na samej górze? Otrzymałeś informację od specjalisty z agencji reklamowej, że Twoja kampania Google Ads wystartowała, chcąc zobaczyć swoją reklamę w Google wpisujesz słowo kluczowe w wyszukiwarce i… Twoja reklama nie wyświetla...

Przeczytaj
Budżet miesięczny w Google Ads

Dlaczego miesięczny budżet Google Ads w kampaniach czasami nie jest w pełni wydawany?

Ustaliłeś budżet (budżet dzienny / miesięczny) reklamowy Google Ads i po zakończeniu miesiąca widzisz, że nie został on w pełni wydany? Sprawdź, co może być tego powodem.  Wysokość budżetu reklamowego na kampanie google ads to jeden z kluczowych czynników przy planowaniu działań kampanii Google Ads. Na jego podstawie szacujesz sprzedaż i przygotowujesz np. zamówienia towaru....

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się