Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

7 zastosowań marketing automation

7 zastosowań marketing automation – jak działa automatyzacja marketingu?

Czy wiesz, że możesz rozwijać biznes, zwiększać skuteczność działań marketingowych i jednocześnie zmniejszać wysiłek? To nie są cuda ani żadna magia, ale efekty wykorzystania technologii. Automatyzacja to przyszłość marketingu i zdecydowanie warto jej się przyjrzeć, bo już teraz jest stosowana coraz szerzej i daje przewagę konkurencyjną. Dziś pokażemy Ci więc, jak możesz wykorzystać marketing automation...

Przeczytaj
Jak sprawdzić skuteczność kampanii Google Ads

Jak sprawdzić skuteczność kampanii Google Ads

Kampanie w systemie Google Ads (dawniej Google Adwords) to scenariusz marketingowy, który pozwala firmom na skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów w Internecie. Dzięki różnorodnym opcjom targetowania takim jak słowa kluczowe, lokalizacja, płeć czy demografia (ale i nie tylko), kampanie promocyjne w Google stały się niezbędnym narzędziem każdej dbającej o wyniki firmy. Rozwiązanie to wyświetlane reklam tylko osobom,...

Przeczytaj
Kampania Performance Max w Google Ads - czym jest?

Kampania Performance Max w Google Ads – czym jest?

Performance Max jest najnowszym rodzajem kampanii w Google Ads i krąży wokół niego wiele pytań. Zastąpił on dwa typy kampanii – inteligentne kampanie produktowe oraz kampania lokalne, ale jego zakres działania jest zdecydowanie większy. Czym jest ten format i kiedy najlepiej sprawdza się w realizacji celów kampanii? Jak działa “tradycyjna” kampania w Google Ads?   Większość...

Przeczytaj
Dlaczego moje reklamy Google Ads nie wyświetlają się, gdy szukam fraz w google?

Dlaczego moje reklamy Google Ads nie wyświetlają się, gdy szukam fraz w google?

Prowadzisz kampanię reklamową w Google Ads (d. adwords) i nie widzisz swoich reklam? Obawiasz się, że kampania została błędnie skonfigurowana i zastanawiasz się co może być tego przyczyną?  Nie widzisz swoich reklam w Google na pierwszej pozycji? Po uruchomieniu kampanii reklamowej w Google Ads chcesz zobaczyć efekt, dlatego wpisujesz słowo kluczowe związane z Twoją firmą...

Przeczytaj
Automatyzacja marketingu z digitalk

Marketing automation – jak rozwijać swój biznes dzięki automatyzacji działań marketingowych?

Ilość danych, które możemy uzyskać od każdego użytkownika, a także działań, które możemy dzięki nim podjąć, potrafi przyprawić o zawrót głowy. Gdy kolejne kontakty i prośby o ofertę zasypią Twoją skrzynkę pocztową, zapewne zaczniesz szukać kogoś do ich obsługi. Tymczasem część powtarzalnych i pracochłonnych czynności może wykonać za Ciebie dobrze dobrana automatyzacja. Czym dokładnie jest...

Przeczytaj
Reklama na Facebooku dla sklepu internetowego - najczęstsze błędy [wideo]

Reklama na Facebooku dla sklepu internetowego – najczęstsze błędy [wideo]

Prowadzisz kampanie na Facebooku dla e-commerce? W takim razie wiesz, że łatwo tu o błąd. Które z nich są najczęściej popełniane i jak można ich uniknąć, by nie przepalać budżetu na nieefektywne reklamy? Opowie Ci o tym nasz Facebook Ads Specialist, Jan Klag. Transkrypcja Ostatnio pytałem na swoim stories na Instagramie, jakiego typu treści chcielibyście...

Przeczytaj
Najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads

3 najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads [wideo]

Wszyscy chcieliby tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads. Niestety, często nie pozwalają na to błędy, popełniane już na samym starcie. Co to za błędy, jakie konsekwencje za sobą niosą i przede wszystkim – co zrobić, aby ich uniknąć? W sprzedaży często używa się frazy “Back by popular demand”, czyli „Powrócił z powodu wielkich oczekiwań...

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się