Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Pierwsze kampanie reklamowe digitalk

Po jakim czasie od podpisania umowy uruchamiamy kampanie — i dlaczego?

Współpraca z agencją może być dla wielu z Was zupełnie nowym doświadczeniem lub utartym schematem. Dlatego też w agencji digitalk mocno stawiamy na sprawdzone procesy na wielu szczeblach, dzięki którym już podczas pierwszego kontaktu czujesz, jakbyś działał z nami od zawsze! Rozpoczęcie współpracy często generuje wiele pytań, postanowiliśmy więc przygotować krótki poradnik, który pozwoli Wam...

Przeczytaj
Jak wygląda zakończenie współpracy z agencją reklamową?

Jak wygląda zakończenie współpracy z agencją reklamową?

W digitalk utrzymujemy wielomiesięczne i wieloletnie współprace z partnerami. A to dlatego, że stawiamy przede wszystkim na stabilny i sukcesywny rozwój, skutecznie krok, po kroku realizując długoterminowe i efektywne strategie. Niektórzy Klienci pracują z nami niemalże od samego powstania firmy, czyli 2017 roku. Czasem jednak dochodzi do momentu, w którym współpraca dobiega końca.  Dlaczego klienci...

Przeczytaj
współpraca agencja - klient

Współpraca na linii agencja – klient. Jak wygląda wdrożenie w projekt klienta?

17 maja Kasia Krzyżanowska i Magda Krempel - Team Leaderki w digitalk - poprowadziły webinar “Współpraca ze specjalistami w agencji marketingowej - czyli jak Cię poznają, tak Cię zareklamują!”. W trakcie jego trwania opowiedziały o kulisach rozmów otwierających projekty w digitalk. Po jego zakończeniu pojawiło się sporo dodatkowych pytań dotyczących procesu współpracy na lingii agencja - klient. W poniższym artykule zamieściliśmy odpowiedzi na wszystkie z nich.

Przeczytaj
konkretnie o marketingu i sprzedaży

Konferencja Konkretnie o marketingu i sprzedaży – podsumowanie

22 kwietnia 2022 r. spotkaliśmy się w Warszawie, aby wraz z prawie 200 obecnymi na sali uczestnikami wsłuchać się w wystąpienia prelegentów, którzy poruszyli tematy z pogranicza obszarów marketingu i sprzedaży. Konkretnie o marketingu i sprzedaży to konferencja, w trakcie której eksperci digitalk i zaproszeni goście podzielili się swoją wiedzą z kluczowych obszarów dla rozwoju działań marketingowych i sprzedażowych - od zarządzania przez tworzenie powtarzalnych procesów, rekrutację, automatyzację po oczywiście samo planowanie i konfigurowanie kampanii.

Przeczytaj
Jak zbudować i zaangażować bazę profesjonalistów dzięki recyklingowi treści

Jak zbudować i zaangażować bazę profesjonalistów dzięki recyklingowi treści

Recykling treści to ponowne wykorzystanie treści, grafik, filmów, które już kiedyś opublikowaliśmy na jakimkolwiek kanale. Możemy skorzystać z nich w niezmienionej formie bądź odświeżyć je, aby nadać całości innego, świeżego kontekstu. Jakich zmian możemy dokonać? Budowanie zaangażowanie w świecie profesjonalistów – szczególnie w takiej niszy jak inżynierowie i użytkownicy AutoCAD – nie jest zadaniem łatwym....

Przeczytaj
1 2

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami