Jak na przestrzeni roku - zaczynając od zera - wypracowaliśmy ROAS na poziomie 20?
Nasz klient to importer i dystrybutor wysokiej jakości produktów do pieczenia oraz nowoczesnego zdobienia wypieków.
Pomimo szerokiej oferty wysokogatunkowych artykułów w atrakcyjnych cenach – podejmowane dotychczas przez klienta działania sprzedażowe nie przynosiły zadowalających go wyników. Podstawowym założeniem naszej współpracy było więc skupienie się na zwiększeniu przychodów ze sprzedaży za pośrednictwem reklam w ekosystemie Facebooka.
- 20 średni ROAS
- 430 000 zł przychodu w pół roku
- 20 średni ROAS
- 430 000 zł przychodu w pół roku
Ponad 20 000 zł przychodu w 18 dni i 768% zwrotu z inwestycji w dniu premiery nowego jadłospisu
Firma naszego klienta zajmuje się sprzedażą gotowych jadłospisów oraz promowaniem rozsądnego podejścia do zdrowego żywienia. Najważniejsze w roku są premiery nowych jadłospisów, na których skupiały się wszystkie działania organiczne klienta.
Celem naszej współpracy było wsparcie reklamami premiery nowego jadłospisu oraz zwiększenie stałej sprzedaży.
- 20 000 zł przychodu
- 768% zwrotu z reklamy
- 20 000 zł przychodu
- 768% zwrotu z reklamy
Jak w 4 miesiące wypracowaliśmy 17-krotny zwrot budżetu mediowego w branży meblowej na niewielkim budżecie?
- 19,42 ROAS
- 222 615 zł wartość konwersji
- 19,42 ROAS
- 222 615 zł wartość konwersji
Od 0 do obrotów rzędu 500 000 GBP. O współpracy z klientem z branży cateringu dietetycznego.
- £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
- 19 GBP średni koszt zakupu
- 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
- £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
- 19 GBP średni koszt zakupu
- 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
Jak podwoiliśmy wartość zakupów przy niemal 4-krotnie mniejszym budżecie?
LaCava to lokalna palarnia kawy z Warszawy. W swojej ofercie ma różne gatunki kaw z takich krajów jak Brazylia, Kenia, Etiopia. Jednocześnie Klient zajmuje się wynajmem do firm oraz serwisem ekspresów Jura i Franke. Sprzedaje je również detalicznie.
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy
Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej
Branża fashion w e-commerce jest w stanie przynieść ogromne dochody, ale nie każdemu. Konkurencja jest ogromna i liczy się każdy ruch, aby przyciągnąć użytkownika właśnie do swojego sklepu. Na przykładzie jednego z naszych klientów, który prowadzi sklep własnej marki odzieżowej, pokażemy, jak bardzo istotna jest ciągła praca nad kampaniami i ich optymalizacja. To dzięki tym działaniom, zaczęli już teraz zarabiać o 21% więcej.
- obniżenie kosztu pozyskania zamówień
- zwiększenie ROAS
- zwiększenie liczby zamówień
- obniżenie kosztu pozyskania zamówień
- zwiększenie ROAS
- zwiększenie liczby zamówień
Dwukrotny wzrost zwrotu z inwestycji przy ograniczonym budżecie reklamowym
Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroki wybór naturalnych kosmetyków i środków czystości niszowych marek. Rozpoczynając działania, otrzymaliśmy zlecenie na przeprowadzenie bardzo dużej ilości kampanii reklamowych, która wynikała z bogatego asortymentu sklepu i wielu działań wizerunkowych.
- 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
- 8 ROAS oczekiwany przez klienta
- 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
- 8 ROAS oczekiwany przez klienta