Jak zwiększyliśmy wartość sprzedaży drzwi zewnętrznych w sklepie online o 101% dzięki kampaniom Facebook Ads
Po pierwszych miesiącach współpracy, widząc poprawę wyników wynikających z naszych działań w Google Ads, w październiku 2021 klient zdecydował się na rozszerzenie współpracy o kampanie reklamowe Facebook Ads.
- o 63% Wzrost liczby zakupów
- o 101% Wzrost sprzedaży
- o 48% Wzrost ROASu
- o 63% Wzrost liczby zakupów
- o 101% Wzrost sprzedaży
- o 48% Wzrost ROASu
Jak 3-krotnie zwiększyliśmy sprzedaż i zmniejszyliśmy koszt zakupu o ponad 70% w trudnej branży oprogramowania antywirusowego
Klient przyszedł do nas z dwoma problemami: pierwszy dotyczył braku sprzedaży z reklamy na Facebooku i Instagramie, a drugi — skalowania sprzedaży w systemie reklamowym Google.
- wzrost o 380% Ilość konwersji
- wzrost o 321% ROAS
- wzrost o 380% Ilość konwersji
- wzrost o 321% ROAS
E-mail marketing jako główny kanał sprzedaży kursów online?
Czy wiedziałeś że e-mail marketing jest skuteczną formą sprzedaży, pozwalającą na dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z nimi?
- 32% średni OR kampanii
- 63 566,47zł przychodu w dwa tygodnie
- 32% średni OR kampanii
- 63 566,47zł przychodu w dwa tygodnie
Jak wygenerowaliśmy blisko 2 miliony zł sprzedaży i ROAS 54 w 3 miesiące? Kampanie Google Ads dla klienta z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci
Czy kampanie Google Ads mogą zwiększyć sprzedaż w sklepie z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci? Sprawdź jak wygenerowaliśmy blisko 2 miliony zł sprzedaży i ROAS 54 w 3 miesiące?
- 1 946 634,35 zł wartość sprzedanych produktów
- 54,37 ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)
- 1 946 634,35 zł wartość sprzedanych produktów
- 54,37 ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)
Jak wygenerowaliśmy blisko 500 000 zł sprzedaży w 3 miesiące? Case study kampanii Facebook Ads dla Klienta z branży parentingowej
- 1290 zakupów w 3 miesiące
- 21,12 ROAS
- +491 tys. zł wartość sprzedanych produktów
- 1290 zakupów w 3 miesiące
- 21,12 ROAS
- +491 tys. zł wartość sprzedanych produktów
Jak wygenerowaliśmy 700 tys. zł sprzedaży przy ROAS 16 w 7 miesięcy? Kampania Facebook Ads dla klienta z branży odzieżowej premium
Każdy potencjalny klient otrzymuje od nas estymacje, czyli nic innego, jak nasze przewidywania wyników reklamowych na podstawie historycznych wyników konta lub danych z branży. Przewidywaliśmy osiągnięcie 15,82 ROAS’u w kwietniu. Dzięki ciężkiej pracy i optymalizacją osiągnęliśmy wyższy ROAS – 16,63.
- 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
- 707 k zł dochodu
- 19,52 ROAS w drugim miesiącu
- 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
- 707 k zł dochodu
- 19,52 ROAS w drugim miesiącu