Wzrost sprzedażowy w branży cateringowej podczas niskiego sezonu
Osiągnięte wyniki pozwoliły na stopniowe skalowanie budżetu i najlepszych rozwiązań sprzedażowych. Mimo wyskalowania budżetu aż o 58% w ciągu 3 miesięcy udało się zrealizować większy zwrot z inwestycji reklamowej ROAS: 9,85 (w październiku 2022 było to już 10,66), a liczba nowych klientów w tym czasie zwiększyła się z 10 do 17%.
- 10,66 ROAS
- +58% zwiększenie budżetu
- +17% nowi klienci
- 10,66 ROAS
- +58% zwiększenie budżetu
- +17% nowi klienci
83 tysiące obserwujących i ponad 500 polubień pod każdym postem na Facebooku - jak udało nam się to osiągnąć dzięki content marketingowi?
Content marketing źródłem sukcesu marki? Dlaczego nie! Doskonale przekonał się o tym nasz klient z branży medycznej – marka Rehab. Dzięki naszym działaniom contentowym wspieranym przez Facebook Ads osiągnęliśmy 83 tys. obserwujących i ponad 500 polubień pod każdym postem.
- 83 000 obserwujących
- +500 polubień pod postem
- 83 000 obserwujących
- +500 polubień pod postem
Jak zwiększyliśmy zaangażowanie na Facebooku o ponad 50% dla branży IT?
KODILLA to pierwsza szkoła programowania online w Polsce. Została założona w 2013 roku jako darmowa platforma do nauki kodowania pod nazwą codemy.pl. W 2015 przekształciła się w profesjonalne kursy programowania pod nazwą KODILLA. Twórcy kursów chcą być odpowiedzią na postępującą cyfryzację i rosnące zapotrzebowania na specjalistów w dziedzinie IT, ale również alternatywą dla obecnego systemu nauczania. Założeniem Klienta jest zamienienie 5-letniej nauki na czystą, skondensowaną do kilku miesięcy praktykę przekazaną w wyspecjalizowanych kursach programowania.
- 50% wzrost aktywności organicznej na Facebooku
- 50% wzrost aktywności organicznej na Facebooku
Content marketing w branży meblarskiej
Skuteczne działania content marketingowe prowadzimy nie tylko bezpośrednio w kanałach w social media czy na stronach www naszych klientów. Jednym z takich projektów, który wdrożyliśmy dla naszego klienta, jest blog Home By Kate. Jakie są jego założenia? Co już wdrożyliśmy? Jakie mamy plany i najważniejsze – jakie płyną korzyści dla naszego klienta? O tym wszystkim dowiesz się z naszego case study.
- 100 baza eksperckich artykułów
- 100 baza eksperckich artykułów
Jak osiągnęliśmy 83 tysiące obserwujących dla branży medycznej, dzięki content marketingowi?
Branża medyczna jest jednym z tych tematów, o których pisze się bardzo dobrze – szczególnie jeśli są materiały – ale Facebook ich nie za bardzo lubi. Jest mnóstwo ograniczeń w publikacji postów związanych ze zdrowiem. Zatem, jak zwiększyliśmy średni zasięg organiczny medycznych postów? O tym na przykładzie marki Rehab opowiemy w tym tekście.
- 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
- 10 k średni zasięg posta
- 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
- 10 k średni zasięg posta