Optymalizacja struktury kampanii Google Ads
Rodzajów kampanii i struktur reklam w ekosystemie Google jest naprawdę spora ilość. W zależności od klienta i prowadzonych przez niego usług, trzeba ustalić harmonogram i plan działań, aby skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Celem może być zwiększona rozpoznawalność, sprzedaż na stronie bądź zapisy na wydarzenie.
- 3,33 średni koszt konwersji
- 23,80 wzrost współczynnika konwersji
- 3,33 średni koszt konwersji
- 23,80 wzrost współczynnika konwersji
Dwukrotny wzrost zwrotu z inwestycji przy ograniczonym budżecie reklamowym
Jeden z naszych Klientów działający w branży beauty oferuje w swoim sklepie internetowym szeroki wybór naturalnych kosmetyków i środków czystości niszowych marek. Rozpoczynając działania, otrzymaliśmy zlecenie na przeprowadzenie bardzo dużej ilości kampanii reklamowych, która wynikała z bogatego asortymentu sklepu i wielu działań wizerunkowych.
- 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
- 8 ROAS oczekiwany przez klienta
- 26.14 ROAS osiągnięty przez digitalk
- 8 ROAS oczekiwany przez klienta
Wzrost konwersji i sprzedaży w WNM Group
WNM Group to firma, która powstała z myślą o dzieciach i ich rodzicach, którzy szukają odpowiednich mebli oraz akcesoriów dla siebie i swoich pociech. Temat dzieci nie jest im obcy, ponieważ właściciele sami są rodzicami! Dlatego doskonale rozumieją potrzeby obu stron oraz starają się im sprostać.
- 95 razy więcej zakupów
- 120 razy większa wartość zakupów
- Q1 2020 tyle zakupów co przez cały 2019 rok
- 95 razy więcej zakupów
- 120 razy większa wartość zakupów
- Q1 2020 tyle zakupów co przez cały 2019 rok
15-krotny zwrot budżetu reklamowego w pierwszym miesiącu współpracy z digitalk
Jeden z naszych klientów oferuje w swoim sklepie internetowym, sprzęt medyczno-rehabilitacyjny dla seniorów. Sklep, mimo iż ma bardzo szeroki asortyment produktowy w konkurencyjnych cenach, do tej pory nie radził sobie ze sprzedażą w mediach społecznościowych. Naszą rolą było znalezienie przyczyny braku sprzedaży, a następnie oczywiście poprawa sytuacji.
- 15,4 ROAS
- 74849,79 wartość konwersji
- 10 ROAS oczekiwany przez klienta
- 15,4 ROAS
- 74849,79 wartość konwersji
- 10 ROAS oczekiwany przez klienta
Pozyskiwanie klientów dla salonu tatuażu przez płatne działania reklamowe w social mediach
Salon tatuażu naszego klienta został założony we wrześniu 2014 roku w Krakowie. Podstawowym założeniem naszej współpracy było zwiększenie liczby zapisów do salonu. Klientowi zależało, aby zobaczyć realne przełożenie działań reklamowych na sprzedaż usług.
- 0,1 zł średni koszt za aktywność
- 0,08 zł średni koszt wyświetlania strony docelowej
- 200 średnia zapytań miesięcznie
- 0,1 zł średni koszt za aktywność
- 0,08 zł średni koszt wyświetlania strony docelowej
- 200 średnia zapytań miesięcznie
Setki leadów i 800% zwrotu z inwestycji w branży nieruchomości
- 8 ROAS
- 500 zapytań miesięcznie
- 8 ROAS
- 500 zapytań miesięcznie
Audyt działań reklamowych PPC dla Othertees
Digitalk regularnie dołącza do akcji charytatywnych. W ramach Wielkiej Orkiestry Światecznej Pomocy w styczniu na licytację wystawiliśmy audyt płatnych działań reklamowych. Licytację wygrała marka Othertees.
- 25% zmniejszenia średniego kosztu zakupu w sprzedaży z katalogu
- 11% średni spadek kosztu zakupu w kampaniach
- 19% ROAS, czyli średni wzrost zwrotu z kampanii
- 25% zmniejszenia średniego kosztu zakupu w sprzedaży z katalogu
- 11% średni spadek kosztu zakupu w kampaniach
- 19% ROAS, czyli średni wzrost zwrotu z kampanii