WNM Group to firma, która powstała z myślą o dzieciach i ich rodzicach, którzy szukają odpowiednich mebli oraz akcesoriów dla siebie i swoich pociech. Temat dzieci nie jest im obcy, ponieważ właściciele sami są rodzicami! Dlatego doskonale rozumieją potrzeby obu stron oraz starają się im sprostać.
O czym przeczytasz w naszym case study?
Ustalenie celów współpracy. Zbudowanie marki WNM Group na Facebooku oraz zwiększenie sprzedaży łóżeczek dziecięcych, dzięki kampaniom reklamowym.
Wykonanie pierwszych działań. Przygotowanie stron firmowych, a także kampanii reklamowych WNM Group dla czterech krajów: Polski, Włoch, Niemiec oraz Francji.
Budowa społeczności wokół marki. Budżet na na kampanię początkowy wynosił jedynie 1500 zł na kraj.
Podsumowanie działań. Wygenerowanie w pierwszym kwartale 2020 tyle zakupów, co przez cały 2019 rok. W 3 kwartale 2020 w porównaniu do 2 kwartału 2020 budżet został zwiększony o 19%, a wartość sprzedanych produktów podniosła się blisko dwukrotnie.
Czytaj dalej lub zapytaj o współpracę
Firma działa na rynkach europejskich od kilku lat i ciągle rozwija swój asortyment, wdrażając coraz to lepsze pomysły! Wszystkie łóżka produkowane są z najwyższym poszanowaniem środowiska naturalnego. Drewno użyte do produkcji posiada odpowiednie certyfikaty FSC (FSC to certyfikat przyznawany drzewnym produktom leśnym, m.in. meblom. Dzięki temu mamy pewność, że łóżka, które kupujemy, zostały wykonane z surowców pochodzących z odpowiedzialnych źródeł), a używane przez WNM Group farby służące do zabezpieczenia drewna są farbami wodnymi, ekologicznymi, w pełni bezpiecznymi dla rodziców i ich pociech.
Naszym celem było
Przed nawiązaniem współpracy, klient nie posiadał konta reklamowego na Facebooku, jak również stron firmowych. Firma WNM Group podpisując z nami umowę, poprosiła o wprowadzenie jej na Facebook. Krótko mówiąc, zaczynaliśmy budowę stron firmowych i historii reklamowej na Facebooku od zera.
Oczekiwano od nas zbudowania marki WNM Group na Facebooku oraz zwiększenia sprzedaży łóżeczek dziecięcych, dzięki kampaniom reklamowym.
Wykonane działanie
W 2018 roku, przez pierwsze 3 miesiące trwania współpracy wykonaliśmy ogrom pracy związany z przygotowaniem stron firmowych, a także kampanii reklamowych WNM Group dla czterech krajów: Polski, Włoch, Niemiec oraz Francji.
Ponieważ zaczynaliśmy budowę społeczności wokół marki, na kampanię mieliśmy przeznaczony niewielki budżet: ok. 1500zł na kraj. Podzieliliśmy go między kampanie na aktywność pod postami, ruch na stronę i zwiększenie liczby obserwujących na poszczególnych stronach firmowych.
Po 8 miesiącach współpracy liczba zakupów, jaką “dowoziły” kampanie na Facebooku zaczęły spełniać oczekiwania klienta. Wtedy przyszedł czas na skalowanie biznesu.
Od 2019 roku regularnie zwiększamy ilość pieniędzy przeznaczonych na kampanie na Facebooku przy jednoczesnym zwiększaniu ROAS (zwrot wydatków na reklamy).
wzrost ilości zakupów oraz konwersji w porównaniu kwartał do kwartału.
Jeśli weźmiemy pod uwagę ilość zakupów i porównamy Q2 2019 do Q1 2019, to widoczny jest trzykrotny wzrost zakupów kwartał do kwartału.
wyniki z listopada 2020 z Business Managera
Efekty
W Q1 2020 wygenerowaliśmy tyle zakupów co przez cały 2019 rok.
W Q3 2020 w porównaniu do Q2 2020 zwiększyliśmy budżet o 19%, a wartość sprzedanych produktów zwiększyła się blisko dwukrotnie.
Przez cały okres współpracy liczba zakupów zwiększyła się 95 razy, a wartość konwersji (wartość zakupów) blisko 120 razy.
Co dalej?
Na tym nie poprzestajemy! W chwili obecnej prowadzimy kampanie dla 8 krajów Europy i chcemy rozszerzać ofertę na kolejne rynki. Dodatkowo planujemy kolejne zwiększenia budżetów na kampanie Facebookowe przy jednoczesnym utrzymaniu/zmniejszeniu średniego kosztu zakupu.
W ofercie sklepu znajdziemy wszystkie niezbędne akcesoria do pracy zdalnej, EFEKTYWNEJ pracy zdalnej. Sprawdźcie sami. Współpracę rozpoczęliśmy w czerwcu 2021 r. Wcześniej były prowadzone działania reklamowe w systemie reklamowym Google Ads, homebook, ceneo, oraz Facebooku. Ponad połowę przychodu generowały reklamy Google Ads. Wyniki za okres 1-5.2021 Naszym głównym zadaniem było zwiększenie ruchu na stronie i...
Po pierwszych miesiącach współpracy, widząc poprawę wyników wynikających z naszych działań w Google Ads, w październiku 2021 klient zdecydował się na rozszerzenie współpracy o kampanie reklamowe Facebook Ads.
Klient przyszedł do nas z dwoma problemami: pierwszy dotyczył braku sprzedaży z reklamy na Facebooku i Instagramie, a drugi — skalowania sprzedaży w systemie reklamowym Google.
Marek najlepszych marek. FB Ads Specialist od 2017, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomoże. Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera). Pracuje z największymi markami w Polsce. Przygotowuje reklamy w 11 krajach Europy, jak również w Stanach Zjednoczonych. Największy sukces? Wyprzedanie całej TAURON Areny Kraków na 3 dniowy event #Wagner2019 #Wagner2021 (44 920 biletów). Wykładowca na kierunku Marketing Internetowy na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie oraz na kierunku Marketing B2B w Wyższej Szkole Bankowej w Łodzi.
Nasza strona internetowa należąca do DIGITALK Spółka z o.o., Dworcowa 13 m. 36, 85-009 Bydgoszcz (administrator danych) używa technologii, takich jak pliki cookies (tzw. ciasteczka) niezbędnych do jej funkcjonowania w zakresie zarządzania bezpieczeństwem lub dostępnością. My i nasi partnerzy możemy też opcjonalnie korzystać z plików cookies przechowywanych w twojej przeglądarce oraz przetwarzania danych osobowych w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na wykorzystanie tej technologii i przetwarzanie danych w tych opcjonalnych celach. Pamiętaj, że zawsze możesz cofnąć zgodę, tj. zmienić ustawienia w przeglądarce dotyczące technologii takich jak pliki cookies, a także uzyskać dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach w naszej Polityce prywatności Czytaj więcej
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.
Te pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Ta kategoria obejmuje wyłącznie pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcjonalności i zabezpieczenia witryny i nie przechowują żadnych danych osobowych.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analityczne
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin to store the user consent for cookies in the category "Analytics".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
Inne nieskategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze sklasyfikowane w kategorii.
Cookie
Duration
Description
_clck
1 year
No description
_clsk
1 day
No description
AnalyticsSyncHistory
1 month
No description
CLID
1 year
No description
li_gc
2 years
No description
loglevel
never
No description available.
metrika_enabled
session
No description available.
SM
session
No description available.
sync_cookie_csrf
10 minutes
This cookie is set by the Yandex metrica. This cookie is used to monitor the connection with the website and third party Data Management Platforms. The cookie also collects information on the user behaviour on the website which is used for optimizing the website.
Pliki umożliwiają użytkownikom udostępnianie naszych treści znajomym i w sieciach społecznościowych. Ponadto ułatwiają utworzyć profil zainteresowań użytkownika.
Cookie
Duration
Description
_fbp
3 months
This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website.
ANONCHK
10 minutes
The ANONCHK cookie, set by Bing, is used to store a user's session ID and also verify the clicks from ads on the Bing search engine. The cookie helps in reporting and personalization as well.
fr
3 months
Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
i
10 years
This cookie is set by OpenX to record anonymized user data, such as IP address, geographical location, websites visited, ads clicked by the user etc., for relevant advertising.
MUID
1 year 24 days
Bing sets this cookie to recognize unique web browsers visiting Microsoft sites. This cookie is used for advertising, site analytics, and other operations.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
Pozwalają Nam weryfikować i liczyć, kto odwiedza stronę. Dzięki temu mierzymy i poprawiamy jej wydajność.
Cookie
Duration
Description
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_ga_X5QFRFK5S4
2 years
This cookie is installed by Google Analytics.
_gat_UA-125265255-1
1 minute
A variation of the _gat cookie set by Google Analytics and Google Tag Manager to allow website owners to track visitor behaviour and measure site performance. The pattern element in the name contains the unique identity number of the account or website it relates to.
_gat_UA-32867363-5
1 minute
A variation of the _gat cookie set by Google Analytics and Google Tag Manager to allow website owners to track visitor behaviour and measure site performance. The pattern element in the name contains the unique identity number of the account or website it relates to.
_gcl_au
3 months
Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_smvs
1 day
SALESmanago sets this cookie to store information about first visit source on website.
_ym_d
1 year
Yandex sets this cookie to store the date of the users first site session.
_ym_isad
20 hours
Yandex sets this cookie to determine if a visitor has ad blockers.
_ym_uid
1 year
Yandex sets this cookie to identify site users.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
smg
10 years
SALESmanago sets this cookie to identify a user.
smuuid
10 years
SALESmanago sets this cookie to keep track of individual sessions on the site, to collect statistical data from multiple visits.
smvr
10 years
SALESmanago sets this cookie to store information about visits.
Gromadzimy informację o historii użytkowania, aby zapewniać właściwe treści reklamowe. Możemy udostępniać te informacje stroną trzecim, o których mowa w Polityce prywatności.
Cookie
Duration
Description
bcookie
2 years
LinkedIn sets this cookie from LinkedIn share buttons and ad tags to recognize browser ID.
bscookie
2 years
LinkedIn sets this cookie to store performed actions on the website.
lang
session
LinkedIn sets this cookie to remember a user's language setting.
lidc
1 day
LinkedIn sets the lidc cookie to facilitate data center selection.
sp_landing
1 day
The sp_landing is set by Spotify to implement audio content from Spotify on the website and also registers information on user interaction related to the audio content.
sp_t
1 year
The sp_t cookie is set by Spotify to implement audio content from Spotify on the website and also registers information on user interaction related to the audio content.
UserMatchHistory
1 month
LinkedIn sets this cookie for LinkedIn Ads ID syncing.
Pozwalają na zapobieganie błędom, ulepszają doświadczenie użytkownika korzystania ze strony. Umożliwiają Nam też samą analizę doświadczeń użytkowników na stronie.
Cookie
Duration
Description
_ym_visorc
30 minutes
Yandex sets this cookie to allow the site's Session Replay to function correctly.
SERVERID
session
This cookie is set by Slideshare's HAProxy load balancer to assign the visitor to a specific server.
SRM_B
1 year 24 days
Used by Microsoft Advertising as a unique ID for visitors.
ymex
1 year
Yandex sets this cookie to collect information about the user behaviour on the website. This information is used for website analysis and for website optimisation.
yuidss
1 year
Yandex stores this cookie in the user's browser in order to recognize the visitor.