O czym przeczytasz w naszym case study?

  • Ustalenie celów współpracy. Zbudowanie marki WNM Group na Facebooku oraz zwiększenie sprzedaży łóżeczek dziecięcych, dzięki kampaniom reklamowym.
  • Wykonanie pierwszych działań. Przygotowanie stron firmowych, a także kampanii reklamowych WNM Group dla czterech krajów: Polski, Włoch, Niemiec oraz Francji.
  • Budowa społeczności wokół marki. Budżet na na kampanię początkowy wynosił jedynie 1500 zł na kraj.
  • Podsumowanie działań. Wygenerowanie w pierwszym kwartale 2020 tyle zakupów, co przez cały 2019 rok. W 3 kwartale 2020 w porównaniu do 2 kwartału 2020 budżet został zwiększony o 19%, a wartość sprzedanych produktów podniosła się blisko dwukrotnie.

Czytaj dalej lub zapytaj o współpracę

    Firma działa na rynkach europejskich od kilku lat i ciągle rozwija swój asortyment, wdrażając coraz to lepsze pomysły! Wszystkie łóżka produkowane są z najwyższym poszanowaniem środowiska naturalnego. Drewno użyte do produkcji posiada odpowiednie certyfikaty FSC (FSC to certyfikat przyznawany drzewnym produktom leśnym, m.in. meblom. Dzięki temu mamy pewność, że łóżka, które kupujemy, zostały wykonane z surowców pochodzących z odpowiedzialnych źródeł), a używane przez WNM Group farby służące do zabezpieczenia drewna są farbami wodnymi, ekologicznymi, w pełni bezpiecznymi dla rodziców i ich pociech.

    Naszym celem było

    Przed nawiązaniem współpracy, klient nie posiadał konta reklamowego na Facebooku, jak również stron firmowych. Firma WNM Group podpisując z nami umowę, poprosiła o wprowadzenie jej na Facebook. Krótko mówiąc, zaczynaliśmy budowę stron firmowych i historii reklamowej na Facebooku od zera.

    Oczekiwano od nas zbudowania marki WNM Group na Facebooku oraz zwiększenia sprzedaży łóżeczek dziecięcych, dzięki kampaniom reklamowym.

    Wykonane działanie

    W 2018 roku, przez pierwsze 3 miesiące trwania współpracy wykonaliśmy ogrom pracy związany z przygotowaniem stron firmowych, a także kampanii reklamowych WNM Group dla czterech krajów: Polski, Włoch, Niemiec oraz Francji.

    Ponieważ zaczynaliśmy budowę społeczności wokół marki, na kampanię mieliśmy przeznaczony niewielki budżet: ok. 1500zł na kraj. Podzieliliśmy go między kampanie na aktywność pod postami, ruch na stronę i zwiększenie liczby obserwujących na poszczególnych stronach firmowych.

    Po 8 miesiącach współpracy liczba zakupów, jaką “dowoziły” kampanie na Facebooku zaczęły spełniać oczekiwania klienta. Wtedy przyszedł czas na skalowanie biznesu.

    Od 2019 roku regularnie zwiększamy ilość pieniędzy przeznaczonych na kampanie na Facebooku przy jednoczesnym zwiększaniu ROAS (zwrot wydatków na reklamy).

    Jeśli weźmiemy pod uwagę ilość zakupów i porównamy Q2 2019 do Q1 2019, to widoczny jest trzykrotny wzrost zakupów kwartał do kwartału.

    Efekty

    • W Q1 2020 wygenerowaliśmy tyle zakupów co przez cały 2019 rok.

    • W Q3 2020 w porównaniu do Q2 2020 zwiększyliśmy budżet o 19%, a wartość sprzedanych produktów zwiększyła się blisko dwukrotnie.

    • Przez cały okres współpracy liczba zakupów zwiększyła się 95 razy, a wartość konwersji (wartość zakupów) blisko 120 razy.

    Co dalej?

    Na tym nie poprzestajemy! W chwili obecnej prowadzimy kampanie dla 8 krajów Europy i chcemy rozszerzać ofertę na kolejne rynki. Dodatkowo planujemy kolejne zwiększenia budżetów na kampanie Facebookowe przy jednoczesnym utrzymaniu/zmniejszeniu średniego kosztu zakupu.

    Autor wpisu

    Marek Gwóźdź

    Prywatne: Marek Gwóźdź

    Marketing manager | Meta Ads Specialist

    Marek najlepszych marek. FB Ads Specialist od 2017, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomoże. Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera). Pracuje z największymi markami w Polsce. Przygotowuje reklamy w 11 krajach Europy, jak również w Stanach Zjednoczonych. Największy sukces? Wyprzedanie całej TAURON Areny Kraków na 3 dniowy event #Wagner2019 #Wagner2021 (44 920 biletów). Wykładowca na kierunku Marketing Internetowy na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie oraz na kierunku Marketing B2B w Wyższej Szkole Bankowej w Łodzi.

    Chcesz z nami współpracować?

    Skontaktuj się z nami