Content marketing w branży meblarskiej

Skuteczne działania content marketingowe prowadzimy nie tylko bezpośrednio w kanałach w social media czy na stronach www naszych klientów. Jednym z takich projektów, który wdrożyliśmy dla naszego klienta, jest blog Home By Kate. Jakie są jego założenia? Co już wdrożyliśmy? Jakie mamy plany i najważniejsze – jakie płyną korzyści dla naszego klienta? O tym wszystkim dowiesz się z naszego case study.

  • 100 baza eksperckich artykułów
Zobacz case study
  • 100 baza eksperckich artykułów

Jak na przestrzeni roku - zaczynając od zera - wypracowaliśmy ROAS na poziomie 20?

Nasz klient to importer i dystrybutor wysokiej jakości produktów do pieczenia oraz nowoczesnego zdobienia wypieków.

Pomimo szerokiej oferty wysokogatunkowych artykułów w atrakcyjnych cenach – podejmowane dotychczas przez klienta działania sprzedażowe nie przynosiły zadowalających go wyników. Podstawowym założeniem naszej współpracy było więc skupienie się na zwiększeniu przychodów ze sprzedaży za pośrednictwem reklam w ekosystemie Facebooka.

  • 20 średni ROAS
  • 430 000 zł przychodu w pół roku
Zobacz case study
  • 20 średni ROAS
  • 430 000 zł przychodu w pół roku

Jak w 5 miesięcy pozyskaliśmy 576 leadów dla firmy hostingowej?

Dzięki działaniom na wielu polach w postaci audytu reklamowego, prowadzeniu kampanii reklamowych i licznych rozmów z klientem, osiągnęliśmy niespotykane dotąd wyniki w postaci ponad 550 leadów w trudnej branży hostingowej.

  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL
Zobacz case study
  • 576 leadów
  • 2,50 zł średni CPL

Ponad 20 000 zł przychodu w 18 dni i 768% zwrotu z inwestycji w dniu premiery nowego jadłospisu

Firma naszego klienta zajmuje się sprzedażą gotowych jadłospisów oraz promowaniem rozsądnego podejścia do zdrowego żywienia. Najważniejsze w roku są premiery nowych jadłospisów, na których skupiały się wszystkie działania organiczne klienta. 

Celem naszej współpracy było wsparcie reklamami premiery nowego jadłospisu oraz zwiększenie stałej sprzedaży.

  • 20 000 zł przychodu
  • 768% zwrotu z reklamy
Zobacz case study
  • 20 000 zł przychodu
  • 768% zwrotu z reklamy

Odpowiednia strategia stawek kluczem do sukcesu w branży szkoleń dla programistów

KODILLA to pierwsza szkoła programowania online w Polsce. Została założona w 2013 roku jako darmowa platforma do nauki kodowania pod nazwą codemy.pl.

  • 268% CTR kreacji
  • 763% współczynnik konwersji
  • -13,42% średnie CPC
Zobacz case study
  • 268% CTR kreacji
  • 763% współczynnik konwersji
  • -13,42% średnie CPC

Od 0 do 1 miliona zł obrotu miesięcznie w Google Ads dla branży B2B

  • 253% wzrost liczby transakcji
  • 105% wzrost współczynnika konwersji
Zobacz case study
  • 253% wzrost liczby transakcji
  • 105% wzrost współczynnika konwersji

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami