Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

Dziś pokażę Ci krok po kroku, jak poprawnie zainstalować Google Tag Managera na Twojej stronie. Ok, zacznijmy od przejścia na stronę tagmanager.google.com. To jest strona, logowania się do swojego Google Tag Managera. Aby skorzystać z Google Tag Managera, musisz mieć konto w usłudze Google (Gmail/YouTube lub dowolne konto usług Google- prawdopodobnie będziesz mógł z niego skorzystać...

Przeczytaj
Poradnik początkującego FB adsowca

Poradnik początkującego FB adsowca

Za Tobą uruchomienie pierwszych reklam na Facebooku? Zastanawiasz się, co zrobić, żeby poprawić efekty działań, ale nie wiesz od czego zacząć? Przeczytaj ten poradnik i wykorzystaj nasze wskazówki do optymalizacji kampanii. Sprawdź kurs Artura Jabłońskiego: Skuteczna reklama na FB i IG Manager reklam Facebook Ads – musisz z niego korzystać! Po pierwsze – nie „promuj...

Przeczytaj
3 rodzaje kampanii na Facebooku i Instagramie, które powinieneś wykorzystać w swoim biznesie

3 rodzaje kampanii na Facebooku i Instagramie, które powinieneś wykorzystać w swoim biznesie

Facebook umożliwia wybór celu reklamowego już na pierwszym etapie budowania kampanii reklamowych. Z tekstu dowiesz się, które z nich powinieneś wykorzystać w swoim biznesie i jakiego efektu oczekiwać. Prowadzone przez nas kampanie na Facebooku i Instagramie – w zależności od branży – generują kilkunasto bądź kilkudziesięciokrotne obroty z każdej zainwestowanej złotówki. To tak zwany ROAS. ...

Przeczytaj
6 grup odbiorców, które sprzedają na Facebooku

6 grup odbiorców, które sprzedają na Facebooku

Poznaj 6 grup odbiorców, które sprzedają w reklamach na Facebooku. Razem z Markiem Gwoździem omówimy dla Ciebie każdą z nich, na własnych przykładach, aby pokazać jak bardzo są skuteczne! 1. Grupa osób, które były już na Twojej witrynie internetowej Jest to grupa użytkowników o ogromnym potencjale sprzedażowym. Osoby te podjęły już wcześniej interakcje z Twoją...

Przeczytaj
Jak dodawać znaczniki produktów w postach na Instagramie?

Jak dodawać znaczniki produktów w postach na Instagramie?

Instagram daje kilka możliwości zamieszczania linków do produktów w sklepie. Moim zdaniem najskuteczniejszy i najbardziej efektywny z nich to oznaczanie produktów w postach i stories (zdarzeniach). Na naszym blogu pisaliśmy już o tym jak stworzyć katalog produktów na Facebooku (przeczytaj tutaj) możemy więc działać dalej i oznaczyć nasze produkty na Instagramie. Poniżej poradnik jak to...

Przeczytaj
Wykluczające słowa kluczowe – czym są i jak je uwzględnić w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe – czym są i jak je uwzględnić w Google Ads

Gdy zaczynasz tworzyć kampanię, przygotowujesz listę słów kluczowych – czyli haseł wyszukiwanych przez użytkowników, przy których  chcesz, żeby Twoja reklama się wyświetlała. Przeprowadzasz analizę, która skutkuje wyborem najlepszych fraz dla Twojego biznesu.  Czy jednak ten określony zbiór wystarczy, by trafnie kierować nasze reklamy? Niekoniecznie. Po pierwsze, zbyt wąski zakres fraz, może nadmiernie ograniczyć wyświetlanie reklam,...

Przeczytaj
Jak zbudować i zaangażować bazę profesjonalistów dzięki recyklingowi treści

Jak zbudować i zaangażować bazę profesjonalistów dzięki recyklingowi treści

Recykling treści to ponowne wykorzystanie treści, grafik, filmów, które już kiedyś opublikowaliśmy na jakimkolwiek kanale. Możemy skorzystać z nich w niezmienionej formie bądź odświeżyć je, aby nadać całości innego, świeżego kontekstu. Jakich zmian możemy dokonać? Budowanie zaangażowanie w świecie profesjonalistów – szczególnie w takiej niszy jak inżynierowie i użytkownicy AutoCAD – nie jest zadaniem łatwym....

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami