Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Wykluczające słowa kluczowe – czym są i jak je uwzględnić w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe – czym są i jak je uwzględnić w Google Ads

Gdy zaczynasz tworzyć kampanię, przygotowujesz listę słów kluczowych – czyli haseł wyszukiwanych przez użytkowników, przy których  chcesz, żeby Twoja reklama się wyświetlała. Przeprowadzasz analizę, która skutkuje wyborem najlepszych fraz dla Twojego biznesu.  Czy jednak ten określony zbiór wystarczy, by trafnie kierować nasze reklamy? Niekoniecznie. Po pierwsze, zbyt wąski zakres fraz, może nadmiernie ograniczyć wyświetlanie reklam,...

Przeczytaj
1 2

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami